Új hozzászólás Aktív témák

  • kwzatz

    őstag

    válasz mike1334 #13 üzenetére

    "egyszerű példa...nem egy ütést bírsz ki halál nélkül, hanem hármat...csak mondtam vmit" Van egy sejtésem, hogy még nem próbáltál ki egy játékot sem a készítőktől.

    Újságírók is erőlködnek rendszeresen ezzel az easy mód dologgal, néhány odáig mentek, hogy mozgássérültekre hivatkoznak (persze aztán ciki volt, mikor a válasz az volt mozgássérült emberektől, hogy tanuljanak meg játszani, miközben töltötték fel a videókat arról, hogyan verik az xy bossokat :D ).

    " miért rontaná el más játékát az, ha egyesek gyengébb fokozaton játszanának ugyanazzal a játékkal"
    Itt is van egy félreértés, nem "ugyanazzal" a játékkal játszanának. Ezeknél a játékoknál az atmoszféra és a játékmenet a lényeg. Az atmoszférához jelentősen hozzájárul az, hogy kiszámíthatatlan, ami rád vár és nehéz is. Fontos eleme az egész élménynek, hogy jön egy új leküzdhetetlennek tűnő akadály, amin felül kell kerekedni. Ahogy írja Solaire, van befolyásod egy bizonyos skálán arra, hogy kicsivel könnyebbé, vagy éppen még nehezebbé tedd magadnak a játékot, és kreatívabb is ez az út, mint ha szimplán nehézségi fokozat lenne benne.
    Ez az egész kb. teljesen elveszne, ha könnyű lenne legyőzni az ellenfeleket és halál nélkül gyalogolnál végig. Ha valakinek ez nem tetszik, akkor ezek nem neki készülnek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák