Új hozzászólás Aktív témák

  • stevve

    nagyúr

    válasz ro_bert17 #172 üzenetére

    Nem dezinfó. Leírtam konkrét eseteket, járatokat is. :) Nem tudom, hogy adnak el két jegyet egy helyre (fejlesztőként sem értem), de a kalauz is percekig nézte. Vonat, kocsi, ülés egyezett. Gondolom, az egyik netes vásárlás lehetett, a másik meg offline. Lényegtelen. Bizonyosan nem ez a jellemző.

    Gondolom, hogy fröcsögésnek tűnik a mondókám, de sajnos közelebb áll a közhangulathoz, mint a rózsaszín kép. Az Ikea panaszkezeléséről is több tapasztalatom van és nem csak gördülékeny és udvarias az ügyintézés, a problémát igyekszik megoldani. A MÁV nem. Ezen lehetne faragni még.

    Sajnos a szándékos pazarlást nem takarják el. Amikor 6 különböző cégen megy keresztül egy WC kitakarítása vagy egy alkatrész beszerzése és a végén többszörös ár jön ki, az gáz. Nem a témába vág, de ugyanígy alaptalan a BKV-nál a bliccelőkre fogni a veszteségüket. ebben a dolgozók nem hibásak, de a vezérrel nem lehet találkozni, csak az ablakban ülővel, aki elvileg azért ül ott, mert a cégét képviseli.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák