- John Cena hangján is beszél a Meta AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vírusirtó topic
- AliExpress tapasztalatok
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Max
- Microsoft Excel topic
- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Linux kezdőknek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Természetesen létezik.
A Tesla ebben (is) különösen vacak.
A német fórumok tele vannak felháborodott Tesla tulajokkal, akik más, gyakran hasonló árú típusból ültek át, amikkel soha nem volt problémájuk, a Tesla meg állandóan fantomfékez.
Persze más márkákkal is előfordul, de nagyságrendekkel ritkábban.Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz Sebaj Fóbiás #14 üzenetére
"Izomból kellett cibálnia, hogy vissza tudjon menni a jobb oldalra."
Ugyan már. Simán felül tudod bírálni a rendszert, minimális erővel tart ellen.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
Ezek a rendszer korlátai. Nem olyan egyszerű ám eldönteni mikor van előtted valami akadályként és mikor nem.
Az én autóm sem tudja ezt kezelni, párhuzamos közlekedésben balos ívben ha a belső sávban vagyok, akkor reagál a külső sávban haladóra, ha aktív a radaros tempomat.
Elhiheted hogy ezt a mérnökök is tudják.Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz Foglalt név #82 üzenetére
Igen, a kormányszögre szűrnek, azt észre lehet venni, de simán van olyan szituáció, amikor te még egyenesen mész a belső sávban, a külsőben viszont előtted már eléri a kanyart valaki, a radar meg már látja, hiába van beszűkítve a nyaláb, különösen kisebb ívű autópályakanyarokban.
Ezt kisakkozni nem egyszerű, a rendszernek tudnia kellene előre hogy kanyar jön, és a kamerákkal érzékelni kellene megbízhatóan azt hogy amit lát az a melletted lévő sávban van, nem a tiédben, hiszen az akadály fizikailag tényleg előtted van, te meg közeledsz hozzá.
Nem olyan triviális ez. Én például autópályán nem is használom a radart, mert nem megbízható. Országúton viszont jól működik.[ Szerkesztve ]
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
Az önvezetés az egy teljesen más kávéház, teljesen felesleges egy sima radaros tempomathoz hasonlítgatni.
A GPS meg a térkép nem elég, az kellene hogy az autó centiméter pontosan tudja hogy hol van éppen. Ehhez nagyfelbontású térképek és nagy pontosságú GPS kell, és sima GPS néha 40-50 métereket is téved, ráadásul néha azt sem tudja hol van, ha olyan a vétel.
A Merci például ilyen térképeket használ az L3 rendszerében, plusz egy csomó más hardvert is, és az még mindig csak részleges önvezetés....Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
-
-
Shadowbull
addikt
válasz nyerek01 #117 üzenetére
"miért hazudod azt hogy BIZTOS nem a Tesla rendszere a legjobb?"
Ugye-ugye, a hiányos szövegértés.
Én azt mondtam, hogy a Tesla L2-es, kereskedelmi forgalomban kapható, Autopilotnak nevezett rendszere nem a legjobb, és vannak tőle jobbak.
A kísérleti fázisban lévő FSDről annyit mondtam, hogy nem lehet róla kijelenteni hogy a legjobb, mert a többi kísérleti rendszer képességeit nem ismerjük.Vicces ahogy teljesen összefolynak a fejedben a dolgok.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #142 üzenetére
"Ez sem jött be!"
Valóban, de nem sok hiányzott hozzá. Maga Musk ismerte be később hogy a Model 3 felfutás alatt gyakorlatilag napokra voltak a csődtől, a befektetők pedig nem unták meg addig, amíg a TM3 rendesen fel nem futott. Úgyhogy az általam akkor leírt mondat teljes mértékben megfelelt a valóságnak.
"az önvezetéssel kapcsoltban találgatsz"
Dehogy találgatok, ma is tényekről beszélek.
"Melyik a jobb, egy kisérleti rendszer amiről semmit sem tudsz és kipróbálni sem tudod, vagy egy olyan ami már használható?"
Szerintem attól nem lesz jobb a Tesla FSD, hogy a cég annyira felelőtlen, hogy amatőrök kezébe adja. Ez nem a rendszerről mond valamit, hanem a Tesla döntéshozóinak a morális nívójáról.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #145 üzenetére
"egy szó tévedtem"
Nade ebben speciel nem tévedtem. Van néhány dolog a Teslával kapcsolatban amiben igen, ebben nem.
"A hatóságok is engedik"
Nem, az USAban ehhez nem kell hatósági engedély, az ott egy jogi szürkezóna. Európában nem engedik a hatóságok.
"ha már azt állitod, hogy van jobb"
Nem állítottam ilyet az FSDvel kapcsolatban.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #148 üzenetére
"De, tévedtél, mivel nem történt meg!"
Micsoda nem történt meg? Értelmező olvasás neked is kihívást jelent?
"és nem lehet veszélyes"
Nincs ilyen kitétel. Ha lenne, nem engednék utcára az FSDt.
"mutass ott olyan önvezető rendszert, ami jobb ennél."
Körbe-körbe megyünk, ugyanaz jön állandóan.
"De elvileg pár hónapon belül itt eu-ban is engedélyes lesz."
Nem lesz.
"Azt állitottad, hogy nem biztos, hogy a legjobb, ezért kérdeztem, hogy akkor adatokkal támaszt alá az állitásod. Szóval honnan tudod, hogy nem a legjobb?"
Ehh.. észre sem veszed hogy saját magadnak mondasz ellen.
Szedd össze magad, ez így kevés.Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #150 üzenetére
Akkor kérhetnéd számon rajtam azt hogy a Tesla nem ment csődbe ha azt írtam volna annó, hogy a Tesla csődbe fog menni. De nem ezt írtam, azt írtam hogy HA (feltételes mód) a befektetők megunják a finanszírozást, akkor csődbe megy. Írtam ezt 2016ban. Nem unták meg, egészen addig finanszírozták, amíg megálltak saját lábon. De ahogy irtam fentebb is, ez egy hajszálon múlott, tehát az akkor általam vázolt helyzet teljesen korrekt volt.
"érdemi infókat nem írsz"
Érdemi infókat írok. Csak nem érted őket.
"nem tudtam, hogy döntéshozó, és ennyire benfentes vagy a témában"
Nem kell egyiknek sem lenni hozzá.
"Erre várok még mindig akkor infókat"
Nem, te az FSDre vártál infókat. Az egy teljesen más kávéház.
Európában gyakorlatilag az összes hasonló áron kínált autó L2es rendszere jobb, és nem is kell hozzá prémium autó, már a VW ID családé is jobb, pláne a 3.0-ás verzió óta.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #152 üzenetére
Funkciókban például. A Tesla a mai napig nem tud Európában táblafelismerésre alapozott adaptív tempomatot autópályán. A sebességet térképadatok alapján próbálja beállítani, ami vagy jó vagy nem. Nem képes mentősávot tartani dugóban ott ahol kellene. Rengeteg fantomfékezést produkál, de olyan szinten hogy néhány Tesla tulaj inkább nem is használja az Autopilotot.
És a Vision Only sajátosságok még csak most jönnek, most kezdte el a Tesla deaktiválni a radarokat. Első dühös reklamációk már itt is vannak a száraz időben aktívált ablaktörlők meg a rosszkor aktívált távolsági fényszórók miatt.Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
"megint más európai országokban pedig fel is használja a tempomathoz."
Nem tudok olyan országot Európában ahol ezt tenné. Ráadásul Autopilot nem egyenlő Autopilot, mert függ a HWtől is.... De nyilván a legújabbat érdemes nézni.
"Legenda. Nem produkál rengeteg fantom fékezést."
Érdemes német fórumokat olvasni, nagyon sokan panaszkodnak rá.
"De a Vision ezeket alapértelmezés szerint visszaaktiválja"
Hát ez az, erről beszéltem. Aztán jön az amikor szárazon töröl az ablaktörlő, te meg nem tudod kikapcsolni, amíg az Autopilot aktív.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
Nekem volt pár autóm automata ablaktörlővel az elmúlt 16 évben, de egyik sem indult be bogarakra. A mostanit van amikor elfelejtem, és hónapokig automata állásban van, tiszta kosz a szélvédő de akkor sem töröl. Aztán ha jön pár csepp eső, beindul, és akkor lehet takarítani, mert szétkeni a koszt
Egyél hozzá kenyeret!
-
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #185 üzenetére
Igen, jobban tudom. Egy dolog a szimulált, szintetikus környezetben való működés, más meg a való világ.
Olvasgass valódi Tesla tulajok véleményét, és lehetőleg hétköznapi emberekét, ne olyanokét akik szerelmesek Muskba, és bármit elnéznek neki.
Máris ki fogsz kerülni a teslafan véleménybuborékból.Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
válasz sirály12 #187 üzenetére
"Az, hogy egy EuroNCAP eredményt semmibe veszel"
A helyén kezelem, nem ugyanaz. 2019ben is ment a győzelmi jelentés, amikor a TM3 kapott 94%-ot a rendszereire, aztán látjuk milyen volt a valóságban.
"Sok Tesla tulajdonos véleményét ismerem"
Úgy látszik nem eleget, mert alapvető dolgokat nem tudsz.
"nem vagyok teslafan"
Ahhoz képest elég agresszívan tolod.
Egyél hozzá kenyeret!
-
Shadowbull
addikt
"Határozott határvonal van az autó irányítása, és az emberi között."
Na igen, ez a Tesla egyik nagy hibája illetve szándékos kamuja, hogy úgy tesz, mintha átvenné az irányítást. Holott valójában nem teszi, sem jogilag, sem műszakilag, hiszen ez egy L2es rendszer.
"Elmagyaráztam neki, hogy miért csinálja, de akkor is csak hülyének nézte."
Majd magyarázd el neki akkor is ha Németországban vagy Ausztriában kap pár száz euró büntetést, mert hülyeségnek tartotta aztán nem csinálta.
Egyél hozzá kenyeret!
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- PlayStation 5
- Posta, csomagküldés
- Politika
- Lexus, Toyota topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Házimozi haladó szinten
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen