- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Windows 10
- Synology NAS
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
- ASUS routerek
- Rendszergazda topic
- Hollandia nem engedi el Kínát
Új hozzászólás Aktív témák
-
Foglalt név
addikt
válasz Shadowbull #38 üzenetére
Akkor ebből ki is tudod számolni, mennyivel nyom fekve a haverja és mire is kellett az X6
-
Kinder
senior tag
válasz Shadowbull #34 üzenetére
Az első sorod hazugság, konkrétan kijelentesz olyat, amit nem tudsz, de kijelented, mert utálod a Teslát, a második sorod is bizonyítja, de amúgy is mindenki tudja rólad.
Az utosó sorodban pedig cáfolod az első sorod.
Minek vagy itt? Hazudni? -
worxland
addikt
válasz Shadowbull #48 üzenetére
"Nem utálom a Teslát."
Minimum 100 hozzászólásodat tudnám ide belinkelni cáfolatnak.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
bambano
titán
válasz Shadowbull #63 üzenetére
a mérnökök például arra se gondoltak, hogy egy autóval (nem tesla, nem önvezető), emberek autópályára mennek.
a mérnökök nagyon sok helyzetre nem gondoltak két okból:
- olyan mennyiségű esetet kellene lekezelni, ami fel sem merül bennük
- fogalmuk sincs, mi mindenbe keveredhet egy autó.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Shadowbull #71 üzenetére
az, hogy nekem nem jut eszembe, nem tétel, mert nem az én dolgom fejleszteni azokat a kacatokat. az viszont, hogy én látok dolgokat, ami nekik nem jutott eszükbe, pedig nem bonyolult felfedezni, az gáz.
a valódi kérdés, már ha ezt az összehasonlítást akarod erőltetni, az az, hogy ha én lennék a fejlesztőmérnök, nekem eszembe jutott volna, és erre a válasz az, hogy igen. nem biztos, hogy az íróasztal mellett eszembe jutna, de az biztos, hogy elintéztem volna, hogy valós körülmények között teszteljek, és láttam volna, hogy gond van.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Shadowbull #74 üzenetére
intelilux és autópálya.
ezt biztosan nem tesztelték életszerűen, mert akkor rájöttek volna, hogy rossz. és nem valami megmagyarázhatatlan határhelyzetben hibázik, hanem konzekvensen mindig.
"így a levegőbe beszélünk.": ja, így szoktátok.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #74 üzenetére
Tipikus eset. Megyek a pályán, a szélső sávban. Balos ív, jobbra kihajtó. A kihajtón előttem lassít egy autó, erre az enyém is lassít. Sőt, még bele is fékez. Még egy félvak sofőr is látná, hogy a lassító autó másik sávban van és szó sincs semmilyen vészhelyzetről. Hogy lehet az, hogy egy ilyen hétköznapi közlekedési helyzetre rosszul reagál a gép?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bambano
titán
válasz Shadowbull #81 üzenetére
tehát akkor te is bevallod, hogy olyan korlátos a rendszer, hogy sose lesz belőle önvezetés.
"Ezt kisakkozni nem egyszerű, a rendszernek tudnia kellene előre hogy kanyar jön": és miért nem tudja? az én autómban is van gps. van navigáció, igaz, annyiba kerül a térképfrissítés, hogy a kutya nem veszi meg. A szükséges szoftvert sok éve kifejlesztették (tudom, ott voltam), a mercedes például csinál olyat, hogy az automata váltó váltási programját módosítja a navigációs adatok alapján.
Akkor egész pontosan mi is a probléma???
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #83 üzenetére
"a rendszernek tudnia kellene előre hogy kanyar jön, és a kamerákkal érzékelni kellene megbízhatóan azt hogy amit lát az a melletted lévő sávban van"
Töki, arról beszélsz amit a Tesla már megcsinált: vision only
[ Szerkesztve ]
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #91 üzenetére
Nekem van errôl videóm, tudok linkelni ha megnézitek és kíváncsiak vagytok.
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #91 üzenetére
Perszepersze. Csak százával van fent videó a neten, ahol mutatja az FSD, hogy melyik sáv merre kanyarodik és melyikben van az előtted lévő autó. De perszepersze mindenki rosszul tudja és csak te vagy villamos. De perszepersze a képi tényanyaggal szemben ott van a te mindentudásod...
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #94 üzenetére
A #90-es hozzászólásra reagáltál, ami pont arról szólt, amire példát adtam a #95-ben. Te beszélsz összevissza és mi vagyunk a hülyék. Perszepersze. Pont ebben a videóban millió meg egy kanyar van és a rendszer tűpontosan mutatja melyik autó melyik sávban van (mellesleg új verziókban más színt is kapnak, külön színe van a te sávodban előtted haladónak, a melletted lévő sávban veled egy irányban haladónak, a veled szemben haladónak, csak hogy a sofőr is lássa, hogy a Tesla tudja, melyikre kell koncentrálni).
[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #97 üzenetére
"normális érvelés alapvető szabályaival sem vagytok tisztában" - Bagoly-veréb...
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #99 üzenetére
Baszki, ez nem egyedi példa, ez működik. Rendesen. Ezért volt elég 2 perc, hogy megkeressek egy videót, kikeresek egy kanyarban több autót mutató részt, kimásoljam, feltöltsem és berakjak egy képet a működéséről.
Arra találsz egyedi példát, hogy nem működik. Azt meghagyom neked...[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #101 üzenetére
Úgy könnyû nem hibázni, hogy nincs mûködô rendszerük a közutakon, valóság an, valós helyzetben... ( nem gagyi tesztpályán )
Mindenki tisztában van vele, hogy követhet el hibát a Tesla önvezetés. Tudjuk nem hibátlan, de csak az hibázhat aki csinál valamit. Egyre jobb az FSD, folyamatosan fejlôdik. 10.69.1.1 ezt nézzétek meg. Kész van az önvezetés, ennyi volt.
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #101 üzenetére
"De, ez egyedi példa valamire" - egyedi akkor lenne, ha nem találnál ezrével másik példát. És mivel egy tesztvezetésnél tízesével fordul elő hasonló, nem túloztam az ezres számmal. Egyébként mivel példálozzunk? Kinek van olyan fejlett rendszere, mint a Teslának? Mert mi, avatatlanok nem tudunk ilyenről. Perszepersze van, aki segíthetne nekünk megtalálni az igazit.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
bambano
titán
válasz Shadowbull #89 üzenetére
"A GPS meg a térkép nem elég, az kellene hogy az autó centiméter pontosan tudja hogy hol van éppen": és mi az oka annak, hogy nem tudja? oldják meg.
ez nem önvezetés, ez csak a radaros tempomat, hogy tudja, merre van éppen.de tetszik, amit írsz, folyton azt írod, hogy minden szép és nagyon jó, de amikor konkrét hiba derül ki, akkor az a "rendszer korlátai"... lol. te is csak sima marketing dumát tolsz.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #107 üzenetére
Csak nem bírtál idenyögni egy választ, csak szapulni tudsz, érdemi infó meg nuku. A fejlett konkurencia szuper, csak épp:
1) nem tudni róla
2) nincs érdemi infó róla
3) nem találkozni vele az utakon
4) nem lehet kipróbálni
5) nincs milliós számban független visszajelzés róla
de perszepersze mi nem vagyunk tisztában semmivel. Meg úgy konkrétan egyetlen autókkal foglalkozó lap/jutuber/tesztelő sem. Csak Te vagy minden tudás letéteményese. De irigy vagy és juszt sem osztod meg velünk.''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
Somatom
veterán
válasz Shadowbull #110 üzenetére
Számomra az az önvezetés, ha egy bukós feles-pókerparty után legálisan hazavihet az autóm.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #110 üzenetére
Jószívű leszek, legyenek a kísérleti stádiumban lévők. Csak hogy előjöhess a Yandex, Merci, Toyota, Google, Waymo, Audi stb. minden tudásával és lealázd a Teslát...
Egyébként teszlafanozás: nem vagyok teszlafan, nem volt, nem lesz Teslám, nem is szeretnék. Én az önvezetésnek drukkolok, abban pedig a legtöbbet ők tették le az asztalra.[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #113 üzenetére
Jaj, megint csak a szócséplés, konkrétumot nem sikerült 1x se mondanod. Nem készülsz te politikusnak? Mi itt példákat hozunk fel, videókat, képeket, cikkeket linkelünk, amiket bárki leellenőrizhet, te meg nagy elegánsan ködös böffentésekkel operálsz. Érvelésnek gyenge, pláne, hogy te kritizálod a mi vitakultúránkat. Mellesleg a Waymo nyilvánosan kipróbálható (tele a jutub videókkal), a Yandex maga tett ki videót a képességeiről, a Toyota és a Merci nyilvánosan kérkedett a level 3 képességekkel, a Merci még a feltételeket (néhány megszabott autópálya, 60 km/h alatt) is nyilvánosságra hozta. De mi nem értünk hozzá, ugye? Perszepersze.
És én csak fotelwarrior szinten néztem utána a dolgoknak. Egy igazi FSD fan sz@rrá cincálná az érvelésnek titulált szösszeneteidet.[ Szerkesztve ]
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
nyerek01
tag
válasz Shadowbull #113 üzenetére
"fejlettségi szintjük nem nyilvános, így összehasonlítani sem tudjuk"
Ezt írtad én csak kimásoltam, kérlek ne tagadd akkor le.Mivel nincs nyilvános forrás róluk, nincsenek tesztek, adatok stb. akkor miért hazudod azt hogy BIZTOS nem a Tesla rendszere a legjobb? Nem tudod összehasonlítani, te írod. Akkor miért vagy ilyen öntelt és buta, hogy leírod hogy nem az ő rendszerük a legjobb?
Én sem ismerem a többi gyártó kísérleti rendszereit, ezért írom azt hogy: jelenleg az ISMERT és publikált adatok, videók, cikkek, szakvélemények stb. akármi forrás alapján az ELÉRHETŐ legjobb önvezetés a Tesla FSD. Lehet hogy van jobb amit nem ismerünk, dehát kérlek... ha nem ismerjük akkor aztán lehet akármi is.
Lehet fúziós erőmű, csak nem ismerjük. Lehet gyíkemberek élnek köztünk csak nem ismerjük... lehet Elon Musk az Androméda-galaxisból jött csak nem tudjuk stb.Engem továbbra is zavar, hogy ennyi tartás nincs benned, hogy elismer és kijelentsd: A jelenleg kapható, elérhető, publikus, nagy számban és nagy területen működőképes!! önvezető rendszerek közül a Tesla FSD a legjobb, legfejlettebb önvezető rendszer a Földön.
[ Szerkesztve ]
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #130 üzenetére
Látom még mindig Tesla ellenfan vagy, mint régen, és már akkor is nagyon rosszul találgattál. 2016: "Jelenleg csakis a befektetok tartjak a viz tetejen a ceget, az pedig rohamos utemben egeti a penzt. Ha a befektetok megunjak akkor a Tesla masnap csodbe megy."
Ez sem jött be! Most pedig az önvezetéssel kapcsoltban találgatsz, ez sem megy jobban. Te megad irod le, hogy a többi rendszer kisérleti és nem tudjuk a szintjüket sem. Akkor lenne egy kérdésem: Melyik a jobb, egy kisérleti rendszer amiről semmit sem tudsz és kipróbálni sem tudod, vagy egy olyan ami már használható? Mert ez itt a lényeg, hogy ez már az autókban van, kipróbálható. Na ezért jár előrébb! Lehet itt csürni csavarani a szavakat, de a többi nem jár ezen a szinten.Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #143 üzenetére
"Szerintem attól nem lesz jobb a Tesla FSD, hogy a cég annyira felelőtlen, hogy amatőrök kezébe adja." - vagy csak jobban értik a Zeitgeist-ot, ma az Early Access-ek és bétateszterek korát éljük.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #143 üzenetére
"Valóban, de nem sok hiányzott hozzá. Maga Musk ismerte be később hogy a Model 3 felfutás alatt gyakorlatilag napokra voltak a csődtől, a befektetők pedig nem unták meg addig, amíg a TM3 rendesen fel nem futott. Úgyhogy az általam akkor leírt mondat teljes mértékben megfelelt a valóságnak."
Nem kell a hosszú magyarázat, egy szó tévedtem, annyi elég!
"Szerintem attól nem lesz jobb a Tesla FSD, hogy a cég annyira felelőtlen, hogy amatőrök kezébe adja. Ez nem a rendszerről mond valamit, hanem a Tesla döntéshozóinak a morális nívójáról."
Rossz oldalról nézed a dolgokat. A hatóságok is engedik, hogy felelőtlen amatőrök kezébe adhassák, vagyis van annyira jó, hogy ez ne legyen akadály! A többi rendszer még erre sem képes, de biztos jobbak, igaz? Miben is, ha nem lehet semmit sem tudni róluk?"Dehogy találgatok, ma is tényekről beszélek."
Na mond a tényeket, a többi rendszerről, ha már azt állitod, hogy van jobb. Adatokat, miben jobbak?Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #147 üzenetére
"Nade ebben speciel nem tévedtem. Van néhány dolog a Teslával kapcsolatban amiben igen, ebben nem."
De, tévedtél, mivel nem történt meg!"Nem, az USAban ehhez nem kell hatósági engedély, az ott egy jogi szürkezóna. Európában nem engedik a hatóságok."
De azért kell teljesiteni hozzá bizonyos dolgokat, és nem lehet veszélyes. Meg persze, ha ott mindent szabad, akkor mutass ott olyan önvezető rendszert, ami jobb ennél. Nem nagyon tudok jobbról, még ott sem. De elvileg pár hónapon belül itt eu-ban is engedélyes lesz. De most nem is az a kérdés, hogy mely orszgokban engedélyes vagy hol nem, hanem hogy leszólod, de Te sem tudsz mondani jobbat."Nem állítottam ilyet az FSDvel kapcsolatban."
Azt állitottad, hogy nem biztos, hogy a legjobb, ezért kérdeztem, hogy akkor adatokkal támaszt alá az állitásod. Szóval honnan tudod, hogy nem a legjobb? Mutass jobbat.Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #149 üzenetére
Az a fránya értelmező olvasás neked sem megy, de még a memóriáddal is vannak gondok ahogy látom.
Ezt irtad: "Ha a befektetok megunjak akkor a Tesla masnap csodbe megy."
Irtam, hogy tévedtél. Erre válaszban: "Valóban, de nem sok hiányzott hozzá."
Tehát nem tötént meg, szerinted sem.
Erre a következő hozzászólásban ellentmondasz magadnak és ezt irod:"Micsoda nem történt meg? Értelmező olvasás neked is kihívást jelent?"
Értő olvasás.
Segitek. Tehát nem történt meg!"Körbe-körbe megyünk, ugyanaz jön állandóan."
Persze, mert érdemi infókat nem irsz, csak terelsz. Még most sem irtál semmi konkrt infót."Nem lesz."
Párdon, nem tudtam, hogy döntéshozó, és ennyire benfentes vagy a témában."Ehh.. észre sem veszed hogy saját magadnak mondasz ellen.
Szedd össze magad, ez így kevés."
Ez még mindig csak arról szól, hogy egy kis infót sem tudsz, amivel alá tudnád támasztani a mondandódat, csak terelsz!"Én azt mondtam, hogy a Tesla L2-es, kereskedelmi forgalomban kapható, Autopilotnak nevezett rendszere nem a legjobb, és vannak tőle jobbak."
Erre várok még mindig akkor infókat, hiszen Te megmondtad, hogy van jobb. Ne terelj elő az adatokkal!Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #151 üzenetére
"Európában gyakorlatilag az összes hasonló áron kínált autó L2es rendszere jobb, és nem is kell hozzá prémium autó, már a VW ID családé is jobb, pláne a 3.0-ás verzió óta."
Még mindig azt kérdezem amit eddig sem válaszoltál meg. Miben jobb? Mert ha csak ennyit mondasz, hogy jobb, , akkor az kevés. Milyen adatok szerint jobb?Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
worxland
addikt
válasz Shadowbull #146 üzenetére
Én telefonnal is tudok embert ölni.
''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q
-
nexplo
őstag
válasz Shadowbull #161 üzenetére
Kis íróniát vélek felfedezni...
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
titán
válasz Shadowbull #154 üzenetére
Funkciókban például. A Tesla a mai napig nem tud Európában táblafelismerésre alapozott adaptív tempomatot autópályán. A sebességet térképadatok alapján próbálja beállítani, ami vagy jó vagy nem.
Tudna, de nem akar. Ez egy döntés, amivel lehet egyetérteni, vagy lehet nem, nekem sem tetszik. Mo-n látja a táblákat az úton, szépen be is rajzolja, de nem használja fel. Egyes európai országokban nem is rajzolja a táblákat, megint más európai országokban pedig fel is használja a tempomathoz.Nem képes mentősávot tartani dugóban ott ahol kellene.
Ezt valóban nem tudja.Rengeteg fantomfékezést produkál, de olyan szinten hogy néhány Tesla tulaj inkább nem is használja az Autopilotot.
Legenda. Nem produkál rengeteg fantom fékezést. Most voltam vele két hosszú úton egész Európán át. 5500km Spanyolországba és vissza, valamint 1600km Horvátországba és vissza. Az egész úton egyetlen fantomfékezést (kisebb lassítást) produkált úgy, hogy annak nem volt semmilyen látszólagos oka. Meg is lepődtem. Nem azon, hogy csak egy ilyen volt, hanem hogy egyáltalán volt ilyen, ugyanis az elmúlt fél évben (kb 25ekm) ez volt az egyetlen ilyen esemény. A 80ekm alatt (másfél éves az autó) kb 5-10x csinált ilyet, azt is főleg az első hónapokban. Akkoriban még erősebb is volt ez a lassítás. Amióta a radar beavatkozási küszöbje a Visionnel szemben le lett csökkentve, megszűnt (az eset miatt csak szinte) a fantomfékezés probléma. Ha nem lesz radar, nem lesz fantom sem, mert tök máshogy viselkedik.Az viszont tény, hogy sokan nem használják az Autopilotot, és valamilyen magyarázatot kérsz tőlük, pl azt mondják, hogy "fantom fékezés miatt". De ez nem azért van, mert ez valami általános jelenség, hanem mert az itt írogatókkal egyetemben belső zsigeri ellenállás van az önvezetés bármilyen megvalósulásával szemben. Legyen az Tesla, BMW, Merci, bármi, mindig kitalálnak valami okot, hogy miért nem bíznak benne. Ahogyan sokan még ha a feleség mellett ülnek, akkor is ideggörcsöt kapnak.
És a Vision Only sajátosságok még csak most jönnek, most kezdte el a Tesla deaktiválni a radarokat. Első dühös reklamációk már itt is vannak a száraz időben aktívált ablaktörlők meg a rosszkor aktívált távolsági fényszórók miatt.
Az egésznek semmi köze az autopilothoz. A Tesla ablaktörlője időnként hajlamos száraz időben is törölni, ha sok a bogár, kicsit buta az automata. De ez is kb. fél évente 1-2 alkalommal jön elő. Visionnal és anélkül is. Ahogy a távolsági is elég béna, időnként túl agresszívan kapcsolja, pályán minden kamionost elvakít, és a személyautókra is időnként lassan reagál, ahol nincs rendes elválasztás. Ez gyakrabban fordul elő, mint a törlő. A (dühös? dühöt nem láttam) reakciók leginkább azért vannak, mert sokak első mozdulata egy autóban (megint márkától függetlenül), hogy kikapcsolják az automata rendszereket (így a lámpát és a törlőt is). De a Vision ezeket alapértelmezés szerint visszaaktiválja, és sokan csak ekkor találkoznak a problémával.Tesla viszont sosem követ el olyat, hogy lekanyarodó sávban haladó autóra fékezzen, mert a radarjelet egy veszélyküszöb alatt mindig párosítja az kamerás rendszer adataival. Az pedig pontosan tudja, hogy az autó másik sávban van.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
nexplo
őstag
válasz Shadowbull #166 üzenetére
Nem védem egyik oldalt sem de nekem sima klasszik autóm van és ott is az ablaktörlőm simán beindul egy bogár rajra a pályán sajnos
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
dabadab
titán
válasz Shadowbull #166 üzenetére
Érdemes német fórumokat olvasni
"Saját szemével?! Ezeken lovagol maga? Amit a vaksi szemével lát? A süket fülével hall? A tompa agyával gondol? Azt hiszi, fölér ez a mi nagy céljaink igazságához?!"
DRM is theft
-
bambano
titán
válasz Shadowbull #173 üzenetére
én pl. nem azért gondolom, hogy az én opelem viszonylag rendes autó, mert *elnézem* neki a hibáit, hanem azért, mert *nincsenek* vérlázító hibái. azt meg valahogy megoldom, hogy autópályán tompítottal megyek.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Hi!King
őstag
válasz Shadowbull #171 üzenetére
1 éves Toyota Corollának simán beindul és szétkeni a bogarakat. A másik, hogy a tábla felismerése is rengetegszer fals pozitív, pl. lehajtók sebességkorlátozó tábláit ismeri fel, vagy autópályától távol felolvassa autópálya kezdetének a táblát, ami azt mutatja, jobbra 20 km-re autópálya van. Emellett a parkolóradar nem csak bejelez 2 szál fű miatt, de múltkor be is fékezett miatta, mikor parkoltam. (Szeretem ezt az autót, de ezek a funkciói nagyon gyerekcipőben járnak.)
[ Szerkesztve ]
-
nexplo
őstag
válasz Shadowbull #173 üzenetére
Azért 10-en X millióért igenis lenne elvárás. Ez az érzékelő egy brutál egyszerű valami. Szerintem ez az érzékelő nem sokban más a T modellben mint az enyémben. Pont ezért ugyanolyan sz@r is már megbocsásson De ezzel együtt tudok élni. Tudnék sok olyan hibát az enyémben mondani ami viszont vérlázító és milliós tétel volt javíttatni. De ez egy másik topik témája lenne ugyebár.
Zavard össze a világot: mosolyogj hétfőn! :)
-
titán
válasz Shadowbull #171 üzenetére
A Tesla törlő is évente max ha 2x indul be magától eső nélkül. Nem lényeges probléma, egyébként. Nálam is folyamatosan automatán van, nem is emlékszem, mikor kapcsoltam ki utoljára. De arra emlékszem, hogy volt már olyan.
Amúgy meg a legújabb frissítéssel a Vision már nem kapcsolja sem be az automata távolságit, sem az automata törlőt. Csak a béta alatt volt kötelező. Csak következő frissítéssel jobb széles körben a radar off.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #183 üzenetére
Persze, hogy szar, mert Te majd jobban tudod, mint a EuroNCAP.
Maradjunk annyiban, hogy amit az EuroNCAP vizsgál abban a legjobbak között van. Az, hogy neked személy szerint ez frusztrációt okoz, az senkit nem érdekel!Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #186 üzenetére
"Igen, jobban tudom. " Ezen jót nevettem most! Megszólalt a nagy tudós és szakembör! Ne haragudj meg, de egyre viccesebb a fanatizmusod! Anti Tesla hivó vagy, vagy valami ilyesmi. Az, hogy egy EuroNCAP eredményt semmibe veszel, az már magában is vicces kategória. Én aztért nekik hiszek jobban, Ők tényleg szakemberek a témában! Sok Tesla tulajdonos véleményét ismerem(személyesen is ismerek tulajt, benne vagyok több csoportban, látom a véleményüket, gondjaikat az autóval, stb.), és közel sem tapasztalom azt amit állandóan mantrázol! Itt is van tulaj a hozzászólók között, ha jól emlékszem, de ő sem azt mondja a mit Te. És még mielőtt megszoknád, hogy hajtogasd ezt a teslafan dolgot, nem vagyok teslafan, nekem minden valamire való elektromos autó tetszik! Az ID3-tól elkezdve a NIO-n keresztül a Porsche Taycan-ig minden. Én elektromos autó fan vagyok!
Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
titán
válasz Shadowbull #188 üzenetére
milyen?
A 2019-es TM3 rendszere pontosan azonos a 2022 TMY-éval.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #188 üzenetére
Ez ellen a felsőbbrendőségi komplexus ellen amiben szenvedsz nem tudok mit tenni, és nem is akarok! Hiszen Te jobban tudod! Bár nem értem, hogyha annyira szar, akkor miért nem tervezel jobbat, hiszen gondolom azt is jobban tudnád, igaz?
"Úgy látszik nem eleget, mert alapvető dolgokat nem tudsz." De Te legalább tudod, vagyis nem, csak azt hiszed, de mindegy! Hiszen okosabb és hozzáértőbb is vagy az EuroNCAP tesztelőitől is! Azért az már nem semmi igy kibicként.
"Ahhoz képest elég agresszívan tolod." Csak mert utálom, ha valaki hülyeségeket mantrázik.
Egy utolsó kérdés: Ha ennyire utlod ezt a márkát, akkor mit keresel ilyen témákban állandóan? Mi késztet arra, hogy folyton elmond a képzeletbeli dolgaidat azoknak akiket ez nem is érdekel? Ha nekem nem tetszik valami nem olvasgatok róla, mert nem érdekel. Bár itt jön a képbe a felsőbbrendőségi komplexus, hogy mindig megmondod a tutit.
Ezzel Én ezt a vitát igazából lezártnak tekintem, mert az "Igen, jobban tudom" gyerekes viselkedéssel nem tudok és nem is akarok mit kezdeni.
Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
titán
válasz Shadowbull #186 üzenetére
Na, akkor csináljunk egy, helyi
közvéleménykutatást, hogy a Tesla tulajok közül ki szereti és szokta használni az AP-t.
Saját válaszom:
Én mindig használom, ma a gyereket 95% AP használat mellett vittem be a suliba 16. kerületből a belső 13.-ba. Csak a kanyarodások, és sávváltások idejére kapcsoltam ki, rögtön utána be. Minden nap így megy. 80e km óta. Problémák száma? Tegnap volt egy idióta furgonos, aki záróvonalon egy méterrel átlógva előzött meg egy biciklist 70-es szakaszon sűrű, de tempós forgalomnál (75-80km/h), ott inkább belekormányoztam, nem vártam meg az autó reakcióját. Teslánál ugyebár nagyon határozott a beleavatkozás, nem olyan, mint a többinél. Határozott határvonal van az autó irányítása, és az emberi között. Egy kis akadáson kell átbillenteni a kormányt. Tesla vezetésébe kicsit nem lehet beleavatkozni, csak határozottan. Az elmúlt két hétben ez volt az egyetlen nem tervezett beleavatkozásom. Fantom fékezés természetesen nem volt.Nem tart "mentősávot", de az M3 bevezető dugóban, ahol minden áldott nap dugó (20-30km/h) van, és mindenki tudja, hogy nem baleset miatt van. Ha mentősávval bohóckodna, kénytelen lettem volna kikapcsolni az AP-t, de szerencsére nem. Hacsak nincs mentősáv kikapcsoló gomb is. Ez arról jutott eszembe, hogy az előttem haladó Mazda kanyargott össze-vissza, mint a hülye, amikor lassultunk, mindig ment ki a szélére, amikor gyorsultunk, akkor jött be mindig a sáv közepére. És az M3 bevezető belső sávja iszonyú széles. Ráadásul csak és kizárólag ő csinálta. Nem tudom, hogy automata volt-e vagy a sofőr csinálta, de vicces volt. Lányom meg is kérdezte, hogy ennek meg mi a baja. Elmagyaráztam neki, hogy miért csinálja, de akkor is csak hülyének nézte. Marhaságnak nézett ki az M3 bevezetőn a mindennapi dugóban ezt csinálni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Okos Otthon / Smart Home
- Házimozi haladó szinten
- TCL LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- További aktív témák...
- TP-Link Deco M4 AC1200 3 pack Számla+Garancia
- Huawei P Smart 2021 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Honor 90 Lite 8/256GB, Megkímélt, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Steelseries QcK Prism gamer egérpad XL Számla+Garancia
- Samsung Galaxy S20+ 12/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest