Új hozzászólás Aktív témák
-
sirály12
őstag
válasz Shadowbull #186 üzenetére
"Igen, jobban tudom. " Ezen jót nevettem most! Megszólalt a nagy tudós és szakembör! Ne haragudj meg, de egyre viccesebb a fanatizmusod! Anti Tesla hivó vagy, vagy valami ilyesmi. Az, hogy egy EuroNCAP eredményt semmibe veszel, az már magában is vicces kategória. Én aztért nekik hiszek jobban, Ők tényleg szakemberek a témában! Sok Tesla tulajdonos véleményét ismerem(személyesen is ismerek tulajt, benne vagyok több csoportban, látom a véleményüket, gondjaikat az autóval, stb.), és közel sem tapasztalom azt amit állandóan mantrázol! Itt is van tulaj a hozzászólók között, ha jól emlékszem, de ő sem azt mondja a mit Te. És még mielőtt megszoknád, hogy hajtogasd ezt a teslafan dolgot, nem vagyok teslafan, nekem minden valamire való elektromos autó tetszik! Az ID3-tól elkezdve a NIO-n keresztül a Porsche Taycan-ig minden. Én elektromos autó fan vagyok!
Én szárnyalnék, de nem hagyják.
-
titán
válasz Shadowbull #186 üzenetére
Na, akkor csináljunk egy, helyi
közvéleménykutatást, hogy a Tesla tulajok közül ki szereti és szokta használni az AP-t.
Saját válaszom:
Én mindig használom, ma a gyereket 95% AP használat mellett vittem be a suliba 16. kerületből a belső 13.-ba. Csak a kanyarodások, és sávváltások idejére kapcsoltam ki, rögtön utána be. Minden nap így megy. 80e km óta. Problémák száma? Tegnap volt egy idióta furgonos, aki záróvonalon egy méterrel átlógva előzött meg egy biciklist 70-es szakaszon sűrű, de tempós forgalomnál (75-80km/h), ott inkább belekormányoztam, nem vártam meg az autó reakcióját. Teslánál ugyebár nagyon határozott a beleavatkozás, nem olyan, mint a többinél. Határozott határvonal van az autó irányítása, és az emberi között. Egy kis akadáson kell átbillenteni a kormányt. Tesla vezetésébe kicsit nem lehet beleavatkozni, csak határozottan. Az elmúlt két hétben ez volt az egyetlen nem tervezett beleavatkozásom. Fantom fékezés természetesen nem volt.Nem tart "mentősávot", de az M3 bevezető dugóban, ahol minden áldott nap dugó (20-30km/h) van, és mindenki tudja, hogy nem baleset miatt van. Ha mentősávval bohóckodna, kénytelen lettem volna kikapcsolni az AP-t, de szerencsére nem. Hacsak nincs mentősáv kikapcsoló gomb is. Ez arról jutott eszembe, hogy az előttem haladó Mazda kanyargott össze-vissza, mint a hülye, amikor lassultunk, mindig ment ki a szélére, amikor gyorsultunk, akkor jött be mindig a sáv közepére. És az M3 bevezető belső sávja iszonyú széles. Ráadásul csak és kizárólag ő csinálta. Nem tudom, hogy automata volt-e vagy a sofőr csinálta, de vicces volt. Lányom meg is kérdezte, hogy ennek meg mi a baja. Elmagyaráztam neki, hogy miért csinálja, de akkor is csak hülyének nézte. Marhaságnak nézett ki az M3 bevezetőn a mindennapi dugóban ezt csinálni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- CPU léghűtés kibeszélő
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ford topik
- iPhone topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S20+ 12/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Huawei P30 Lite 4/128GB, Normál, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
- Lenovo A485 Ryzen 5 pro 2500U, 8-16GB RAM, 256GB SSD, jó akku, szép állapot, számla, garancia
- LG 32UN500-W 4K Monitor ÁFÁS Számla+Garancia
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen