Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sirály12

    őstag

    válasz Shadowbull #186 üzenetére

    "Igen, jobban tudom. " Ezen jót nevettem most! Megszólalt a nagy tudós és szakembör! :DDD Ne haragudj meg, de egyre viccesebb a fanatizmusod! Anti Tesla hivó vagy, vagy valami ilyesmi. Az, hogy egy EuroNCAP eredményt semmibe veszel, az már magában is vicces kategória. Én aztért nekik hiszek jobban, Ők tényleg szakemberek a témában! Sok Tesla tulajdonos véleményét ismerem(személyesen is ismerek tulajt, benne vagyok több csoportban, látom a véleményüket, gondjaikat az autóval, stb.), és közel sem tapasztalom azt amit állandóan mantrázol! Itt is van tulaj a hozzászólók között, ha jól emlékszem, de ő sem azt mondja a mit Te. :U És még mielőtt megszoknád, hogy hajtogasd ezt a teslafan dolgot, nem vagyok teslafan, nekem minden valamire való elektromos autó tetszik! Az ID3-tól elkezdve a NIO-n keresztül a Porsche Taycan-ig minden. Én elektromos autó fan vagyok!

    Én szárnyalnék, de nem hagyják.

  • schawo

    titán

    válasz Shadowbull #186 üzenetére

    Na, akkor csináljunk egy, helyi közvéleménykutatást, hogy a Tesla tulajok közül ki szereti és szokta használni az AP-t.
    Saját válaszom:
    Én mindig használom, ma a gyereket 95% AP használat mellett vittem be a suliba 16. kerületből a belső 13.-ba. Csak a kanyarodások, és sávváltások idejére kapcsoltam ki, rögtön utána be. Minden nap így megy. 80e km óta. Problémák száma? Tegnap volt egy idióta furgonos, aki záróvonalon egy méterrel átlógva előzött meg egy biciklist 70-es szakaszon sűrű, de tempós forgalomnál (75-80km/h), ott inkább belekormányoztam, nem vártam meg az autó reakcióját. Teslánál ugyebár nagyon határozott a beleavatkozás, nem olyan, mint a többinél. Határozott határvonal van az autó irányítása, és az emberi között. Egy kis akadáson kell átbillenteni a kormányt. Tesla vezetésébe kicsit nem lehet beleavatkozni, csak határozottan. Az elmúlt két hétben ez volt az egyetlen nem tervezett beleavatkozásom. Fantom fékezés természetesen nem volt.

    Nem tart "mentősávot", de az M3 bevezető dugóban, ahol minden áldott nap dugó (20-30km/h) van, és mindenki tudja, hogy nem baleset miatt van. Ha mentősávval bohóckodna, kénytelen lettem volna kikapcsolni az AP-t, de szerencsére nem. Hacsak nincs mentősáv kikapcsoló gomb is. Ez arról jutott eszembe, hogy az előttem haladó Mazda kanyargott össze-vissza, mint a hülye, amikor lassultunk, mindig ment ki a szélére, amikor gyorsultunk, akkor jött be mindig a sáv közepére. És az M3 bevezető belső sávja iszonyú széles. Ráadásul csak és kizárólag ő csinálta. Nem tudom, hogy automata volt-e vagy a sofőr csinálta, de vicces volt. Lányom meg is kérdezte, hogy ennek meg mi a baja. Elmagyaráztam neki, hogy miért csinálja, de akkor is csak hülyének nézte. Marhaságnak nézett ki az M3 bevezetőn a mindennapi dugóban ezt csinálni.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák