- Hálózati / IP kamera
- Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
- Windows 10
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Béta iOS-t használók topikja
- Linux kezdőknek
- Microsoft Excel topic
- AliExpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
"Előbb indítja a kormánymozdulatot, mint az indexet kapcsolja. A Tesla erre nagyon allergiás." tehát ha vészhelyzetben valaki nem arra figyel, hogy megtartsa a kresz minden apróbetűs részét, hanem megpróbálja elkerülni a balesetet, akkor a tesla beleokoskodik a történetbe és az ő mániáira kell figyelni?
ott gyújtanám fel az egészet a ...csába...Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
-
bambano
titán
pont aznap rámtolni ezt a véleményt, hogy kiderült egy tesztben, hogy a vészfékasszisztensek semmit nem érnek sötétben, elég érvénytelen próbálkozás.
annak, hogy esetleg én nem tudok vészhelyzetben jól reagálni (de, tudok, de ez mindegy), a világban történt balesetekhez semmi köze.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Mit nem értesz?
Shadowbull, mint bennfentes, védi a mundér becsületét és azzal érvel, hogy bizonyos helyzetekben nem hibázik a rendszer, mert a mérnökök gondoltak rá. Ehhez képest az én tapasztalatom az, hogy elemi hibák vannak az autókban, olyan alapvető dolgokra nem gondoltak a mérnökök, ami elképesztő. Pedig csak annyit kellett volna csinálni, hogy felmennek autópályára.Mint amikor veszek egy számítógépházat, és nem stimmel. És olyankor azt szoktam emlegetni a nőági felmenőjük foglalkozásával párhuzamban, hogy miért nem vették le az adott házat a gyártósorról és építettek bele maguk egy konfigot.
Aki szakácskönyvet ír, főzze meg előtte az ételt (többször). Aki számítógép házat tervez, az építsen belőle. Aki autót tervez, az üljön bele és szokásos hétköznapi körülmények között járjon vele.
Azokat a válaszokat, hogy de tesztelik, le se írjátok, mert a végeredmény jól láthatóan ostobaság. vagy nem tesztelték, az baj, vagy tesztelték, és nem vették észre a hibákat, az még nagyobb baj.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
Somatom
veterán
Én ezt nagyon másképp látom.
Általánosságban:
Ezek a rendszerek arra lettek kifejlesztve, hogy korrigálják a vezető hibáit. Ha ez azzal jár, hogy közben állandó feladatot rónak a vezetőre, hogy arra is figyeljen, mikor kell korrigálnia a rendszer hibáit, akkor adtak a szarnak egy pofont.
Ami a konkrét esetet illeti, tegyük fel, hogy mögöttem takony Hans és pubi Jürgen épp racsingolnak. Hans előzi Jürgent, de Jürgen tudja, hogy Hans is le akar hajtani a pályáról. Ezért jó mélyet fékez mögöttem, hogy Hans ne férjen be. Hans ezt úgy abszolválja, hogy hiperűrsebességre kapcsol és engem megelőzve, keresztben átvág a lehajtóra, majd nagyot fékez. Jürgent ettől elkapja a harctéri ideg és a hátsómban várja, hogy kezdődjön a lehajtó, hogy Hans után eredhessen. Be is jönne a számítása, ha nem lenne a vezetéssegítőm, ami Hans satujától berezelve szintén satuzik. Így viszont Jürgen a másodperc tört része alatt matricává alakul a portálajtómon. Még ha szerencsésen el is kerülöm a büntetőfékezés lehetőségének a vizsgálatát, akkor is több óra, mire Jürgen autóját és agy(hely)velejét levakarják a pótomról. Ha ez hazamenős napomon történik, akkor pláne morcos lennék. Hol itt a biztonságra törekvés? Egy üres autópályán váratlanul befékezni minden, csak nem biztonságos.
Másik aspektus, hogy a távolságkövető lassítását gázzal tudom felülbírálni (a vészfékezőét pedig sehogy). Egy ilyen szituban viszont a féken van az ember lába. Ezt az ellentétes reakciót is balesetveszélyesnek tartom.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
nihill
őstag
Nincs ilyen autóm de ültem már utasként olyanban ami értelmetlenül csipogott.
Csak annyit akarok mondani, ahogy én látom, a "maximális biztonság"-ra való törekvés azokban az autókban amik értelmetlenül (is) csipognak, fékeznek, stb, nem a sofőr maximális biztonságát jelentik, hanem a mérnökök védik maximálisan a seggüket.
Inkább jelezzen be nem valós veszélyre is, az a biztos, minthogy valamit kihagyjon. Aztán hogy ezek a felesleges jelzések mennyire zavarják a sofőrt, vagy ezek alapján mennyire fogja majd lexarni amikor tényleg valós helyzetben jelez mert úgyis mindig csipog mindenre, az már nem érdekes."De mivel úgyis van sofőr, majd felülbírálja" -ez nem vezetés támogatás akkor. Ha egy adott helyzetben előbb még azon kell gondolkodnia a sofőrnek, miért is csinálja az autó azt amit, és hogy ebbe neki most bele kell avatkoznia vagy nem, azt nem tartom segítségnek.
-
Shadowbull
addikt
"megint más európai országokban pedig fel is használja a tempomathoz."
Nem tudok olyan országot Európában ahol ezt tenné. Ráadásul Autopilot nem egyenlő Autopilot, mert függ a HWtől is.... De nyilván a legújabbat érdemes nézni.
"Legenda. Nem produkál rengeteg fantom fékezést."
Érdemes német fórumokat olvasni, nagyon sokan panaszkodnak rá.
"De a Vision ezeket alapértelmezés szerint visszaaktiválja"
Hát ez az, erről beszéltem. Aztán jön az amikor szárazon töröl az ablaktörlő, te meg nem tudod kikapcsolni, amíg az Autopilot aktív.
Egyél hozzá kenyeret!
-
nyerek01
tag
A radar és a Vision Only miatt: [Tesla Highets NCAP Score]
Gondolom tudjátok mit jelent ez.
( az ANCAP is 5 csillagot adott )[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
"Határozott határvonal van az autó irányítása, és az emberi között."
Na igen, ez a Tesla egyik nagy hibája illetve szándékos kamuja, hogy úgy tesz, mintha átvenné az irányítást. Holott valójában nem teszi, sem jogilag, sem műszakilag, hiszen ez egy L2es rendszer.
"Elmagyaráztam neki, hogy miért csinálja, de akkor is csak hülyének nézte."
Majd magyarázd el neki akkor is ha Németországban vagy Ausztriában kap pár száz euró büntetést, mert hülyeségnek tartotta aztán nem csinálta.
Egyél hozzá kenyeret!
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPad Pro 10.5 - WIFI, 64GB, Space Gray
- Új 4K Gamer PC Ryzen 7 5800X/RX 6800 16GB/Asus B550M/2x16Gb Fury/1Tb NV2 SSD/750W
- NZXT HUE RGB venti szett (3x12cm+1x14cm) + NZXT GRID v3+ NZXT HUE2 RGB vezérlő
- Apple iPhone 14 Pro 256GB,Újszerű,Töltővel,12 hónap garanciával
- Microsoft Surface Pro 9 + bill+pen + tokok+ Magyar gar+számla
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen