Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • lesaux

    veterán

    válasz Ariadne #300 üzenetére

    Igaz, hogy nem 15 napon belül, mert akkor még átvertek, de mire legközelebb visszamentem, már volt ugyanolyan vinyó.

  • lesaux

    veterán

    válasz Ariadne #308 üzenetére

    Valószínűleg simán rá lehetne írni a vásárlás dátumát, de inkább nem buzerálom, hátha a kis szelvényeken rajta van valami általam azonosítatlan formában, vagy visszakeresik stb., ne legyen belőle bajom, hogy ráhamisítottam.
    Egyébként azért gondoltam, hogy az EW-be viszem vissza, mert egyrészt ők baszták el a jótállási jegyet, másrészt sokkal közelebb van, harmadrészt akárhova viszem, 15 napjuk van. Hogy ők közben még beviszik a Video-Parthoz, az az ő magánügyük.
    Jól gondolkodom?
    Igen, tudom, az a 15 nap már nem úgy 15 nap, csak törekedni kell rá, és csak indokolt esetben hosszabbítható meg stb. De ez majd egy következő történet lesz.

  • luciferc

    őstag

    válasz Ariadne #313 üzenetére

    amit most írok az az off, amit meg te írtál, az egy jó nagy ON. szvsz és :R, kevés jogászt ismerek, aki képes emberi nyelven beszélni a jogról és közben mégis totál helytálló amit mond.

  • lesaux

    veterán

    válasz Ariadne #313 üzenetére

    Nagyon köszönöm a részletes infót. Tényleg jó tudni, hogy máshol, a Balkántól nyugatabbra ilyenek vannak.

    Mert mi ugye bemegyünk a Camera Kft.-hez, ott azt mondják, hogy az objektív működik, semmi baja, haza lehet menni. Hiába írunk bele kettőt a panaszkönyvbe, hiába töltök fel tesztképeket, hiába fotóznak vele ők is rossz képet, az obinak semmi baja.

    Bevisszük a videót az EW-be, ott azzal fogadnak, hogy nem javítják, vigyük a Video-Parthoz. Cirkuszolni nem volt kedvünk, mert baromi rendes volt a csaj, fellapozta nekünk a jótállási jegyet, rábökött a Video-Part címére. Amikor megtudta, hogy nincs meg a számla, utánanézett a gépben, persze nem találta, mert nem kértünk számlát, csak blokkot. Ekkor nyomtatott egy számlát, ráírt valamilyen dátumot, árat. Szépen megkértem, hogy legalább most töltse már ki tisztességesen a jótállási jegyet. Kitöltötte. Mögöttünk meg csak gyűltek az emberek, szóval nem balhéztunk.

    A Panasonicnak egy kisebbfajta fekete pontot azért bevések, mert 14 hónapig sem bírta a videó.
    A Video-Partnak meg egy kurva nagy fekete pont jár, mert a telefonban azt se kérdezték, mi baja a gépnek. Hátha telefonon keresztül lehetett volna orvosolni a problémát, nem? Vagy esetleg olyan csekély a baj, hogy azt mondják, vigyük be, soron kívül megcsinálják. Vagy megkérdezték volna, konkrétan milyen típusú videó, mert esetleg Magyarországon nem is forgalmazzák még két éve, és akkor biztos garis. De nem. Ez a legegyszerűbb. Nincs jól kitöltve a jótállási jegy, akkor nincs videó. Az, hogy nem az ügyfél tehet róla, senkit nem érdekel.
    Hát ez is egy hozzáállás. Az a szomorú, hogy az ilyenek, mint a Video-Part meg a Camera Kft., meg tudnak élni a piacon.
    Holnap átviszem egy ismerőshöz a videót, szerintem egy Túró Rudiért estére megcsinálja.

  • jerry311

    nagyúr

    válasz Ariadne #320 üzenetére

    Hát igen.
    Csak tudod az a baj, hogy ez a macerás ügyintézés majdnem minden garanciális problémára igaz. Az szolgáltató tudja mit kellene tennie és azt is mi történhet ha nem teszi meg, ugyanígy a ''károsult'' is.
    Egyszer 1 szerviznél még csak-csak kijárja az ember az igazát, de mindnél? Sőt annál az egynél is leginkább csak akkor ha drága volt a cucc (havi keresetéhez képest) vagy valamilyen oknál fogva mindenképp javíttatni / cseréltetni akarja, nem pedig újat beszerezni. Az emberek belefáradtak ebbe a harcba, a kereskedők meg gátlástalanul kihasználják a helyzetet. (akinek nem inge...)
    Sőt sokszor az az idő, üzemanyag, egyéb költség, amit az ember a gariztatásra fordít munkaidőben, munka helyett (sokkal) többe kerülhet mint a termék nem garanciális javíttatása a legközelebbi akármilyen szervizben vagy éppen újat venni.

    Nekem is van 1000 HUF-os tökéletes kenyérpirítóm érvényes 2 évre szóló garanciával (nem szavatosság!), mégis előbb vennék egy másik 1000 HUF-os pirítót, minthogy rohangáljak a szervizbe... Viszont bizalommal vettem meg mert mertek rá 2 év garit vállalni. :))

  • lesaux

    veterán

    válasz Ariadne #320 üzenetére

    Ebben (is) teljesen igazad van, csak innen a XVIII. kerületből bemászni a XI.-be nem két perc, a sorban állás szintén nem, hazajönni dettó, aztán 15 nap múlva még egyszer ugyanez. Van most egy szabadnapom, ma valószínűleg meglátogatom a Video-Partot. Ha megyek, vinnem kell magammal az egyik gyereket. Kicsit elevenke, kész öröm lesz így az ügyintézés.

Új hozzászólás Aktív témák