- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
Új hozzászólás Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Ugyanakkor a Polgári Törvénykönyv kimondja, hogy a kijavítást a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni, így a cserekészülék nyújtása bizonyos esetekben (akár már a rendelkezésre álló tizenöt nap letelte előtt) igenis indokolt és elvárható lehet (gondoljunk például a notebookokra).
A héten meghibásodott a digitális fényképezőgépem (eos 300d)
Ma viszem szervizbe.
Holnap megyek a kecskeméti repülőnapra, ahová természetesen vittem volna a gépet is, hogy szép képeket készítsek.
Vajon kapok cserekészüléket? Olyat amivel tudom használni a fenti géphez már meglévő kiegészítő eszközeimet (teleobjektív, vaku, akármi)? -
jerry311
nagyúr
válasz luciferc #286 üzenetére
Szerintem is illene.
Hát majd meglátjuk.
Majd írok boltnevet, ha megvannak a tapasztalatok.
Még ha nem is vagyok profi fotós (nem ezzel keresem a pénzem), már megvan a belépő, megtankoltam a kocsit is tele benzinnel.
Ezek után, hogy esetleg egy képet sem tudok készíteni gép nélkül, szerintem kellemetlen, elég kellemetlen. -
jerry311
nagyúr
válasz jerry311 #287 üzenetére
Megvolt szerviz.
Gép természetesen megy a márkaszervizbe, 2-3 hét.
Cseregépet adtak volna, ha kértem volna.
De nem láttam értelmét egy kompakt gép elhozatalának, nem mennek rá az EF(-S) objektívek
Teljesen korrekt ügyintézés.
Végülis, sosem gondoltam komolyan, hogy kapok egy pót 300d-t. Bár ha belegondolok, hogy a pannon szerviz (igaz napidíjért, de olcsón) a kezembe nyom majdnem bármilyen cseretelefont, akár a felsőbb kategóriákból is, akkor ... -
jerry311
nagyúr
válasz jerry311 #288 üzenetére
Fényképezőgépet visszakaptam.
A vásárlás óta a kijelző bal alsó sarkában látható por eltűnt (kis apróság igazából a használatot nem befolyásolta).
A fénymérést kijavították.
Egy dolgot nem értek: amikor leadtam javításra a számlálója 4430 környékén állt, most 9600. Ki/mi hogyan és miért lőtt el vele 5200 képet a 46 nap alatt amíg szervizben volt?
Én alapveően elhiszek mindent amíg az ellenkezője be nem bizonyosodik, tehát ha most nekem egy szervizes azt mondja, hogy ''Ez természetes, mert...'' akkor azzal kibékülök. Egészenn amíg nála hitelesebb forrásból az ellenkezőjéről nem tájékoztatnak. -
jerry311
nagyúr
Hát igen.
Csak tudod az a baj, hogy ez a macerás ügyintézés majdnem minden garanciális problémára igaz. Az szolgáltató tudja mit kellene tennie és azt is mi történhet ha nem teszi meg, ugyanígy a ''károsult'' is.
Egyszer 1 szerviznél még csak-csak kijárja az ember az igazát, de mindnél? Sőt annál az egynél is leginkább csak akkor ha drága volt a cucc (havi keresetéhez képest) vagy valamilyen oknál fogva mindenképp javíttatni / cseréltetni akarja, nem pedig újat beszerezni. Az emberek belefáradtak ebbe a harcba, a kereskedők meg gátlástalanul kihasználják a helyzetet. (akinek nem inge...)
Sőt sokszor az az idő, üzemanyag, egyéb költség, amit az ember a gariztatásra fordít munkaidőben, munka helyett (sokkal) többe kerülhet mint a termék nem garanciális javíttatása a legközelebbi akármilyen szervizben vagy éppen újat venni.
Nekem is van 1000 HUF-os tökéletes kenyérpirítóm érvényes 2 évre szóló garanciával (nem szavatosság!), mégis előbb vennék egy másik 1000 HUF-os pirítót, minthogy rohangáljak a szervizbe... Viszont bizalommal vettem meg mert mertek rá 2 év garit vállalni. -
jerry311
nagyúr
Amiből a garanciális problémák kialakulnak...
[link] -
jerry311
nagyúr
válasz DeltaPower #337 üzenetére
Emlékeim szerint fődarab cseréje esetén a garancia újból indul (legalább a cserélt fődarabra).
Ergo ha az egészet cserélik, akkor szvsz illene újból indulni a garanciának.