Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz Geller72 #130 üzenetére

    régen kevés teherautó volt, nem volt ekkora közúti szállítás, ezért azt a kevés sofőrt ki tudták választani úgy, hogy értett hozzá. ha csak néhány sofőrre volt szükség, azoknak meg lehetett magyarázni, hogy kéziváltó, nincs szinkronizálva, duplakuplung, stb. stb. ma sokkal több teherautó fut, ezért több sofőr kell, ezért olyan embereket is volán mögé ültetnek, akik egy régi teherautóval az udvarról nem tudnának kimenni. ezért teszik bele az automatát, mert a felhígult sofőrállomány szétszakítaná a régi váltókat. a sportkocsikkal ugyanez: a sofőr vagy tudjon vezetni, vagy legyen elég pénze arra, hogy cseréljék a váltót, mint a fékbetétet.

    Az átlagos személyautó sem volt erős régen. Most meg az enyém 400nm-t tud. Nem is árulták kéziváltóval, mert attól a célközönségtől, akinek szánták, nem várható el, hogy ezt kezelni tudja. Persze, egy mustang v8 5.0 gt-t lehet kéziváltóval adni, mert azt nem veszi meg átlagjózsi, aki megveszi, az meg legyen képes kezelni. De egy 1.9 cdti opel az átlagjózsinak való, első generációjában 300nm-től indult. Sokat erősödtek az autók.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák