Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kernel

    nagyúr

    válasz rsf #2343 üzenetére

    Nincs különösebb titka, az autóakkuk elhasználódásának leggyakoribb oka egyébként, ha megkérdezel egy eladót egy akkus szaküzletben.

    A lemezekről elkezd leválni az anyag, ami a cella aljában leülepszik. Először csak kicsit vezet át, mintha mondjuk folyamatosan terhelné egy kisebb izzólámpa. Majd egyre jobban, míg teljesen zárlatos lesz.

    Ezért is találták ki az idők során, hogy valamiféle tasakos burkolattal fékezzék a jelenséget, vagy egyéb technikai újításokkal, adalékokkal stb. Ilyen részinformációkat lehet találni a neten is, amiből összeáll az egész. Nem egy komplikált dolog.

    Sőt, olvastam már házilagos akkumosásról (vagy Youtube), amibe én nem mennék bele, vagy léteznek profi mosóeljárások is, aminek épp ez a célja, hogy az üledéket kiszedjék.

    Hibamegállapítása is egyszerű, egyrészt mérések alapján lehet következtetni, valamint töltés közben is látszik, hogy a hibás cella kevésbé pezseg, végül már egyáltalán.

    Legalábbis, miután ilyenkor mondjuk elkezdi tölteni az ember valamilyen buta, de erős töltővel, amitől jól pezsgésbe jönnek a jó cellák. De ez már nem segít rajta.

    [ Szerkesztve ]

    Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.

Új hozzászólás Aktív témák