Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz csongi #294 üzenetére

    Nem teljesen.
    A hagyományos belsőégésű motorok esetében nem csak a motor hatásfokával kell számolni.
    Az erőátvitel együttes hatásfoka eléggé siralmas. Elegendő csak csak megnézni a városi SUV járművek fogyasztás eltérését A differenciálművek nem hatásfok bajnokok.

    Az elektromos hajtás esetében a mechanika egy része elhagyható vagy egyszerűsíthető a kialakítása.
    Ennek még az elején vagyunk. Ráadásul a belsőégésű motor mindig a helyszínen engedi ki az égéstermékeit.
    A szintetikus üzemanyagoknak a dízel irányába kell elmenniük. A legalább 10%-al magasabb hatásfokot nem lehet figyelmen kívül hagyni. Ráadásul a szén-dioxid termelés is alacsonyabb az otto motorokhoz képest. Magasabb a hidrogén tartalom aránya az üzemanyagnak.

    Ha egy ilyen járművel nyitott ablakokkal beállsz egy zárt garázsba és járatod a motort, hamarabb fogsz megfulladni, mint a motor lefulladni. Nem oldja a nagyvárosok problémáját.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák