Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz Somatom #2238 üzenetére
A villanyautós terjedéssel a kőolaj ára először jelentősen csökkeni fog, hiszen a kitermelési és finomítókapacitások terhelése csökken. Az arabok és ruszkik egy darabig bármennyiért hajlandók lesznek eladni az olajat, és ez jelentősen csökkenteni fogja az üzemanyagok árát. Ez lassítja majd a villanyautós terjedést, és egy természetes pufferként szolgál a gyors átállással szemben. Aztán amikor középtávon veszteségbe fordul át először a kitermelés, aztán a finomítás, majd a terjesztés (benzinkúthálózat), akkor elkezdik leépíteni az infrastruktúrát, és ez hirtelen ki fogja nyírni az egész fosszilis piacot.
Ha ez a pufferhatás nem lenne, akkor nagyon gyorsan vége lenne. Nemsokára a gyártási költségekben a villany lesz az olcsóbb a sokkal egyszerűbb felépítés, és a rohamtempóban csökkenő akkuárak miatt. Decemberben UK-ban 16,5% volt a tisztán villanyautók eladása. Több fogyott, mint az összes dízeles alapú hajtásúból (sima dízel, dízel-mild hibrid, dízel-hibrid, dízel-phev) összesen. Németországban és Franciaországban is 10% fölött volt az EV eladás. 2020 volt a forduló.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- UbiForward24 - Hosszabb játékmenet videón az Assassin's Creed Shadows
- Milyen SSD-t vegyek?
- iPad topik
- Marvel Snap
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen