Új hozzászólás Aktív témák

  • schawo

    titán

    válasz Somatom #2238 üzenetére

    A villanyautós terjedéssel a kőolaj ára először jelentősen csökkeni fog, hiszen a kitermelési és finomítókapacitások terhelése csökken. Az arabok és ruszkik egy darabig bármennyiért hajlandók lesznek eladni az olajat, és ez jelentősen csökkenteni fogja az üzemanyagok árát. Ez lassítja majd a villanyautós terjedést, és egy természetes pufferként szolgál a gyors átállással szemben. Aztán amikor középtávon veszteségbe fordul át először a kitermelés, aztán a finomítás, majd a terjesztés (benzinkúthálózat), akkor elkezdik leépíteni az infrastruktúrát, és ez hirtelen ki fogja nyírni az egész fosszilis piacot.

    Ha ez a pufferhatás nem lenne, akkor nagyon gyorsan vége lenne. Nemsokára a gyártási költségekben a villany lesz az olcsóbb a sokkal egyszerűbb felépítés, és a rohamtempóban csökkenő akkuárak miatt. Decemberben UK-ban 16,5% volt a tisztán villanyautók eladása. Több fogyott, mint az összes dízeles alapú hajtásúból (sima dízel, dízel-mild hibrid, dízel-hibrid, dízel-phev) összesen. Németországban és Franciaországban is 10% fölött volt az EV eladás. 2020 volt a forduló.

    [ Szerkesztve ]

    evDirect villanyautós töltőhálózat

Új hozzászólás Aktív témák