Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kalandor

    HÁZIGAZDA

    válasz Stauffenberg #48 üzenetére

    Az arisztokrata GT műfaj pont hogy 2(+2) személyes mint a kabriózás (nem a spring breakezős vagy a 206CC-zés).
    Ha kívülről nem tetszik, az akár célzatos is lehet, sokszor teremtenek egy új, amúgy vonzó műfajt direkt ronda külsővel, hogy elsőre megveszi az, akinek pont az a kialakítás kell, másodjára az is, akinek tetszik és az is, aki addigra pont cserél az előző kiadásról.

    [ Szerkesztve ]

  • 8th

    addikt

    válasz Stauffenberg #48 üzenetére

    Igen, erre gondoltam. Szerintem kifejezetten ronda és borzalmasan túl is van árazva. Egy nagyobb motorral szerelt néhány plusz extrával megspékelt 5 GT árából már hetes bmw-t is kapni és nem az alapmotoros verziót ami ugyan olyan pazar utazóautó, vagy akár két darab dízel ötöst. Durva mi? De az Audi A7 Sportback és a Porsche Panamera is, hogy néz ki már? Porsche is minek gyárt terepjárót meg limuzint? Vagy oké gyártson de miért erőlteti rá olyan autókra egy kőkemény sportkocsi stíluselemeit amire az abszolút nem illik? Az első generációs Cayenne Turbó a hatalmas légbeömlőivel egy annyira ostoba kinézetű autó volt aminek a megvásárlásához a vastag bankszámlán felül még masszív ízkésficam is kellett. Pont úgy néz ki mint egy tátott szájú retardált béka.
    Amúgy sem érem az autógyárakat. Bedobnak mindenféle formabontó dizájn ötletet a világ pénzét beleölik egy egy új típus fejlesztésébe majd a végén rendszerint cummantanak vele egy akkorát mint a ház mert "senkinek" sem kell a termék lásd: Alfa Romeo Brera, Opel Signum, Renault Avantime. Egyedül talán a Chrysler PT Cruiser és a BMW X6 lett a várakozáson felül sikeres modell, meg talán a Fiat Multipla. A többiek mentek a levesbe.

    [ Szerkesztve ]

    "Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."

Új hozzászólás Aktív témák