- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Meghökkentő méretű adatközpontot építenek Nagy-Britanniában
- Hálózati / IP kamera
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Béta iOS-t használók topikja
- Linux kezdőknek
- Microsoft Excel topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz Stauffenberg #48 üzenetére
Igen, erre gondoltam. Szerintem kifejezetten ronda és borzalmasan túl is van árazva. Egy nagyobb motorral szerelt néhány plusz extrával megspékelt 5 GT árából már hetes bmw-t is kapni és nem az alapmotoros verziót ami ugyan olyan pazar utazóautó, vagy akár két darab dízel ötöst. Durva mi? De az Audi A7 Sportback és a Porsche Panamera is, hogy néz ki már? Porsche is minek gyárt terepjárót meg limuzint? Vagy oké gyártson de miért erőlteti rá olyan autókra egy kőkemény sportkocsi stíluselemeit amire az abszolút nem illik? Az első generációs Cayenne Turbó a hatalmas légbeömlőivel egy annyira ostoba kinézetű autó volt aminek a megvásárlásához a vastag bankszámlán felül még masszív ízkésficam is kellett. Pont úgy néz ki mint egy tátott szájú retardált béka.
Amúgy sem érem az autógyárakat. Bedobnak mindenféle formabontó dizájn ötletet a világ pénzét beleölik egy egy új típus fejlesztésébe majd a végén rendszerint cummantanak vele egy akkorát mint a ház mert "senkinek" sem kell a termék lásd: Alfa Romeo Brera, Opel Signum, Renault Avantime. Egyedül talán a Chrysler PT Cruiser és a BMW X6 lett a várakozáson felül sikeres modell, meg talán a Fiat Multipla. A többiek mentek a levesbe.[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
a bmw imidzse is romlik attól, hogy elöl hajt, meg attól is, hogy tömegterméket akarnak belőle faragni.
Ez nem egy M-es sportmodell hanem egy takarékos családi mindenes. Arra pedig valóban hibátlan. Azzal, hogy piacra dobták csak még több szelet kifognak a konkurens gyártók vitorlájából mert egy BMW-s még ha ez drágább is mint egy C-MAX, Touran, Grand Scenic, Zafira... akkor is ezt fogja megvenni hármas-ötös-hatos BMW-je mellé családi rohangálósnak. A márkahűség talán a BMW tulajok körében a legerősebb és aki egyszer elégedett volt vele az már nem könnyen fog más márkába átülni, akár csak a Volvósok. Amúgy sem lesz ebből a dobozból soha tömegtermék már csak az ára miatt sem.
az elsőkerék meghajtással rátették a hajtási befolyást a kormányra. emellett felmerül a spórolás is
Aki vesz egy felső-középkategóriás fwd dízel prémium tepsit kényelmesen utazni az nagyjából pont leszarja az esetleges hajtási befolyást mivel sosem fog vele találkozni esetleg télen a havas kocsibejárón amikor feljön otthon a pincegarázsból. Ezeket a kényelmes dízel utazóautókat jellemzően nem azok az emberek vásárolják akiknek az a téveszméjük, hogy csak az az autó ami benzinnel megy, nagy köbcentis szívómotor viszi és hátul teker. Ez amúgy is egy hatalmas bullshit.
az meg, hogy szerinted bennem milyen érzetet kellene kialakítania egy ilyennek
Semmi ilyesmit nem mondtam/sugalltam.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz Integrale #117 üzenetére
Pontosan. Hogy mást ne mondjak ott a Lancia Thesis JTD. Az egy kiváló utazó limuzin minőségi anyagokból összerakott finom beltérrel pazar ülésekkel. Vagy ott a Citroen C6 3.0 V6 HDI ami szintén egy brutál kényelmes dolog. Vagy a Jaguar S-Type 2.7D V6 vagy a Volvo S80 D5 vagy az A6 V6 TDI vagy az A8 V6 TDI stb... mind mind fwd dízel prémiumautók. De majd mindjárt jön a kolléga és megmagyarázza, hogy nem.
Bezzeg a Vectra...
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
Yes! Komolyan már vártam mikor hozod fel ismét a mindenható megcáfolhatatlan totálkárponthút. Tudom, hogy neked az a megcáfolhatatlan szentírás továbbá az az elsődleges információforrásod de akkor is vicces kicsit. Az, hogy egy a nevét fel nem vállaló történész meg a nagyfejű grafikus haverja mit beszél egyes prémium márkák szervíz hátteréről az egy dolog, a valóság meg egy másik. értsd: ebben a kérdésben meg se próbálj velem vitatkozni. Ha összeollózol hivatalos eladási statisztikákat az utóbbi négy-öt évből amin feketén fehéren az látszik, hogy egyre kevésbé fogy egy egy adott a bömös típus akkor majd elhiszem amit írsz. Addig sajnos nem.
Leírom még egyszer: az automata fwd dízel limuzinokat nem a homi ricerek veszik, teccikérteni? Utazni fognak benne nem versenyezni meg nyélen össze vissza száguldozni a szerpentinen ennél fogva ismeretlen fogalom lesz benne a hajtási befolyás. Egy normálisan hangolt segédelektronikákkal felvértezett nagyobb teljesítményű fwd dízel autó hiába a tengernyi nyomaték még tempósabban vett szűk kanyarban sem rángatja ki idegbeteg módon az ember kezéből a volánt, ez tapasztalat. Azért erre a gyártók manapság mind odafigyelnek és nem csak a prémium gyártók hanem mindenki. Ha normálisan közlekedsz még egy öregebb mindenféle hárombetűs segédelektronikát mellőző autóban sem nagyon találkozol hajtási befolyással. Túl van ez misztifikálva.A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
BMW mércével én sem tudom hová enni ezt a torszülöttet de szerintem kifejezetten előnye a fronthajtás. Javarészt családok fogják használni. Női sofőrök gyerekekkel. Síkos útviszonyok között biztonságosabb és kiszámíthatóbb az fwd hajtású autó viselkedése. Hiába a generációról generációra egyre okosabb esp azért az sem mindenható és egy rwd autó télen okozhat kellemetlen meglepetéseket felkészületlen sofőrnek pláne.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz brumi1024 #132 üzenetére
Nem véletlen egyébként, hogy egyik konkurens sportosabb változat (S3, A45 AMG) sem megy 2 literes motor felé (annak ellenére, hogy rendre 300 és 376 lóerősek!), mert oda nem fér be.
A frászt nem. Rakhattak volna mindkettőbe bőven 3liter feletti kihegyezett V6-ot hasonló teljesítménnyel, beleférne. Nem csak azokba gyakorlatilag bármelyik mai kompakt bódéjába. A 147 GTA orrába is röhögve befért as 3.2 V6 motor pedig annak sincs túl nagy motortere hiába látszik hosszúnak az orra. Becsapós. Egy V6 motor fizikailag 1hengerrel rövidebb így "kisebb" helyen elfér mint egy sor4 kereszt motor. Ezen a képen tökéletesen látszik mennyire szellősen elfér egy VR6 egy kettes Golf orrában pedig nem is egy klasszikus v motor mert ugye a hengersorok el vannak csúsztatva egymáshoz képest így alig valamivel rövidebb mint egy keresztmotoros sor4 akármi.
A problémák ott kezdődnek, hogy akár milyen finoman mész vele lehetetlen egy nagy ccm szívó V6-al normális fogyasztást elérni a kamu fogyasztás tesztről és a botrányosan szar emissziójáról már nem is beszélve. Hengerlekapcsolás, start/stop ect... megvannak rá a trükkök de bonyolult lenne, jóval drágább gyártani mert mindenből +2 kell és baromi orr nehéz lenne vele egy kompakt. Ezért raktak feltöltött soros motort a sport kompaktokba. Egy turbós moci azonnal veszi a lapot már 2000rpm-nél is ha a gázra lépsz nem tétlenkedik és sokkal kevesebbet fogyaszt nem csak a teszten de a valóságban is. A keresztmotorhoz is könnyű awd hajtást illeszteni és roppant helytakarékos is. Nézz meg egy hosszmotoros Quattro-t mekkora buzi váltója van. Egy keresztmotor + haldex hajtás ahhoz képest szinte semmi helyet sem foglal.szemben az 1-essel, ahová a 3 literes sorhatot kényelmesen berakják.
Annyira azért nem kényelmesen, ráadásul az utastér rovására ment mindez. Ilyen kis autóba értelmetlen az rwd hajtást erőltetni. Nagyobb súly nagyobb hajtási veszteség magasabb fogyasztás sok értékes helyet elvesz az utastérből stb.
(#137) bambano: na ebben egyetértünk. Annyiból már autót is kapni.
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPad Pro 10.5 - WIFI, 64GB, Space Gray
- Új 4K Gamer PC Ryzen 7 5800X/RX 6800 16GB/Asus B550M/2x16Gb Fury/1Tb NV2 SSD/750W
- NZXT HUE RGB venti szett (3x12cm+1x14cm) + NZXT GRID v3+ NZXT HUE2 RGB vezérlő
- Apple iPhone 14 Pro 256GB,Újszerű,Töltővel,12 hónap garanciával
- Microsoft Surface Pro 9 + bill+pen + tokok+ Magyar gar+számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest