Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz chess001 #94 üzenetére

    "A fizetéssel kell kezdeni, hogy mindenki tanár akarjon lenni és akkor lehet majd válogatni, hogy a férgese ne lehessen tanár... "

    Ez a második lépés.
    Az első, hogy legyen megbízható minőségellenőrző rendszer, ami nem bekamuzott statisztikák meg semmit nem mérő tesztek alapján mér és ha már meg lehet állapítani, hogy melyik tanár végzi jól a munkáját és melyik rosszul, akkor lehet rendes fizetést adni annak, aki meg is dolgozik érte.
    Ha már hitelesen lehet mérni a teljesítményt, akkor meg lehet állapítani, hogy az elvárt teljesítményhez milyen bérezést kell társítani, hogy a potenciális munkaerő ne szívódjon fel a versenyszférában.
    Ez viszont együtt járna az oktatási rendszer megtisztításával is, azaz sokan veszítenék el az állásukat, mert kiderülne, hogy alkalmatlanok rá, vagy az idők során azok lettek, így viszont az oktatásban dolgozók - érthető módon - keresztbe fekszenek minden teljesítmény mérésnek.

    " A mai magyarországon a tudás nem érték, mert a közmunkásnak még a 8 általános sem kell, ezért a társadalom számára a tanítás sem érték."

    A közmunkásokkal szembeni elvárás milyen módon függ össze azza, hogy a társadalom mennyire értékeli a tudást?
    A közmunkásokat pont azért alkalmazzák, hogy a 8 általánossal se rendelkező lecsúszott réteg ne segélyből éljen és olyan munkákra is legyen ember, amikhez nem kell még 8 általános se.
    Ennek mi köze általában a tudás társadalmi megítéléséhez?

    A magyar munkaerőpiacon meg nagyon is van értéke a tudásnak, csak mint mondtam, nem mindegy, hogy tibetológiáról és genderkutatásról vagy - hogy aktuális legyek - molekuláris
    biológiáról beszélünk-e.

Új hozzászólás Aktív témák