- Starlink
- PHP programozás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
válasz szazbolha #330 üzenetére
Nagyon egyszeru. Ha onvezeto autoken lenne hatosagilag elismerve, akkor nem lenne belerakva egy ember, hogy felugyelje. Pont azert van benne az ember, mert nem onvezeto az auto, kell valaki, hogy felugyelje, ne csinaljon hulyeseget. Az onvezeto autot tesztelik es fejlesztik.
A hatosagi engedellyel tesztelik, az nem azt jelenti, hogy el vannak ismerve, mint onvezeto auto. Hanem azt jelenti, hogy emberi felugyelet mellett megengede a hatosag, hogy kozuti forgalomba menjen tesztelesi celbol, hogy tudjak fejleszteni az onvezeto funkciot, illetve jovahagyhato legyen a jovoben, mint onvezeto auto. Nyilvan amelyik a tesztet sem teljesiti, abbol nem lesz onvezeto auto, azt tovabb kell fejleszteni. (Kb. igy teszteltek nalunk is a metrot, metrovezeto felugyelte a tesztuzemet, amit a hatosag engedett meg, es utana adott ra a hatosag engedelyt, hogy onvezetokent menjen.)
"Tesztjárműnek nincs keresnivalója a közútakon."
De van, az uj modelleket rendszeresen tesztelik kozutakon, miutan megengedte a tesztelest nekik a hatosag. Altalaban ezeket fekete-feher nonfigurativ mintaval lefestve latod, hogy a formatervet se legyen konnyu lencsevegre kapni, mint az alabbi kepen is:[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs