Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Belba

    őstag

    válasz ArchElf #2 üzenetére

    Az udvariatlanul viselkedő futárt nem lehet megtalálni másképp, csak úgy, ha a webáruház megadja a futárcégnek a kiszállított csomagon szereplő nevet/címet...

    Technikailag ez az egész úgy zajlik, hogy a webáruház csomagjait az egyik nap átveszi a futárszolgálat egyik alkalmazottja a webshop raktárában, majd másnap a futárok körzetek szerint elviszik, ami a csomagokból nekik jut.

    A futárszolgálat illetékesei is csak a csomag címzése alapján tudják kikeresni, ki kézbesítette az ominózus küldeményt. (Nyilván felelősségre vonták a tagot, lehet kirúgták, ezért az dühében zaklatta a címzettet. A nevet, címet, telefonszámot már akkor megkapta, amikor átvette a küldeményt kézbesítésre!)

    Szerintem a címzettnek itt már nem a webshopot vagy a futárszolgálatot kellene okolnia, hanem a rendőrségnél kellene feljelentenie az illetőt zaklatásért!

    Azt sem tudom elképzelni, hogyan tudná a webáruház a Vevőnek elküldeni a megrendelését, ha nem közli a futárszolgálattal a csomag címzettjének nevét, címét? (Telefonszám a kapcsolatfelvétel miatt fontos.)

    Nevetséges, hogy egy ilyen egyedi panasz miatt az internetes áruházakat próbálják befeketíteni... Évek óta milliószor vásároltam már a neten, többezer futár jött már hozzám, SOHA nem tapasztaltam, hogy bármelyik udvariatlan lenne, sőt... Talán, mert én is udvarias vagyok velük?...

    Viszont 3 éve kezelek webáruházakat, ahol elég sok "furcsa" Vevővel találkoztam már... :U
    Némelyek olyan hangot ütnek meg, hogy az én zsebemben is kinyílik sokszor a bicska!

    Azokról is beszélhetnénk, akik gátlástalanul "megrendelgetnek", mi lelkiismeretesen és gyorsan postázzuk a csomagjukat, ők meg nem veszik át... Mert meggondolták magukat, mert elutaztak (ha elutazik, akkor minek rendel?), mert elfelejtette átvenni, mert elfogyott a pénze (ha nincs pénze, miért vásárol?)...
    Nekünk viszont muszáj kifizetnünk az oda-vissza postázás költségét a postának (ez általában 600Ft)...

    Na, inkább ebben foglalhatna állást az ombudsman : mit tehetnek a kiszolgáltatott webáruházak a felelőtlen Vevőkkel szemben, akik anyagi kárt okoznak a boltnak? :F

    Vagy : akik megrendelnek egy cuccot, amire amúgy nincs pénzük, de mivel "jogukban áll", így 8 napon belül visszaküldik (persze kipróbálva, kibontva, amit már nem lehet utána eladni!)...

    < A lehetetlen mindössze annyit jelent, hogy még nem találtad meg a megoldást. >

  • OC

    őstag

    válasz ArchElf #2 üzenetére

    Ez valóban így van, de ahogyan Belba is mondta, a csomagcímkén rajta vannak a személyes adatok, hiszen ezek segítségével történik a kiszállítás és szintén Belba h.sz.-ére hivatkoznék, hogy ha nincs konkrétum a panaszban, akkor fogalmuk sincs, hogy melyik futárt kell letolni/kirúgni stb., mivel a nagyobb (inkább úgy mondanám ütőképes, gyors) futárszolgálatok depos rendszerben működnek, tehát a címzett és a feladó között 4-5 elosztóközponton is átmehet a csomag.

    A jogi részét körbejárom jobban én is, mert sajnos fokozottan szükség van a jogok és kötelezettségek hajszálpontos(!!!) ismeretére, mert ellenkező esetben...

    A tendencia pedig kristálytisztán látszik:
    - védjük a kiskorút a szülői/tanári erőszaktól >>> tanárverések, kezelhetetlen kamaszok, saját gyerekei által feljelentett (!!!) szülők
    - védjük a vásárló jogait a kereskedőkkel szemben >>> át nem vett csomagok, meggondolt vásárlások, visszamondott rendelések tömkelege
    - védjük az alkalmazottat a munkáltatótól, biztosítsunk megfelelő fizetést >>> tönkrement (tönkretett) kis- és középvállalkozások, egyéni vállalkozók stb. (őket ki az Isten védi??)

    Azért azt leszögezem, hogy minden éremnek két oldala van, tehát nem vagyok a jó fizetések, a védett vásárlók stb. ellen, csak azt érzem, hogy sok ponton kiegyensúlyozatlan a mérleg a felek között.

    Loha: Hova gondolsz?! Manapság nem menő a személyes vélemény szemtől-szemben való kinyílvánítása. Remek példa erre a Ph! (meg bármely fórum) is. Nickek mögé bújva, kamu regekkel mindenkinek nagy a szája.
    Az emberi beszéd pedig kihalóban lassan, mert értelmiségiek (értsd diplomások) nem tudnak két értelmes mondatot kinyögni, csak írkálni tudnak, hogy "wtf, meg "lol" stb.(Tisztelet a nem kisszámú kivételnek :R )
    Ja és hogy ne az legyen, hogy "Megint egy vén csont, aki megmondja, hogy "ezek a mai fiatalok", leírnám, hogy 22 éves vagyok.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák