Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArchElf

    addikt

    válasz OC #1 üzenetére

    Nem szükségszerű, hogy a webáruház az átküldött panaszban a vásárló nevét/a vásárlás adatait is átküldje, ez talán csak nem szükséges egy panasztételhez... Elég csak a futárt megadni (vagy általánosságban - pl havi jelentésben - a futárszolgálat munkáját értékelendő a kiszállított termékek számát tekintve arányaiban).
    Persze az is lehet, hogy az adott futár az egész héten nem is szállított ki mást ettől a webáruháztól és rögtön tudta ki panaszkodott ;]
    Más:
    Amúgy egy jogi nyilatkozat általában nem elég, azt a vásárlónak valamilyen aktív módon el kell fogadnia (pl. regisztrációkor) Elméletileg, ha változik a jogi nyilatkozat - pl. ilyen adatkezeléssel kapcsolatban -, akkor arról a meglevő felhasználókat is értesíteni kell(ene).

    AE

    Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]

Új hozzászólás Aktív témák