- OpenMediaVault
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
- Játékfejlesztés
- Microsoft Excel topic
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
Hülye japánok nem azzal foglalkoznak, hogy bazi sok pénzért ábrázolják a késést, hanem azzal, hogy pontosan járjanak a vonatok.
Szerintem 2.5 milliárdból igen szép kard készletet lehetett volna venni, amivel harakirizhetne vagy szeppukuzhatna az illetékes. Akár minden megyeszékhelyre vagy nagyobb forgalmi csomópontba is jutna egy garnitúra rövid szamurájkard. ja nem, hülye vagyok, a szeppuku az a hűség meg a kötelesség egyik jelképe...Ha tudok számolni, mozdonyonként átlagosan 1.7 misi környékén van a beszerelt cucc költsége. Nem az ára... A világ boldogabbik felén meg kutyák számára kidolgozott nyomkövetőket lehet venni 100 rugó alatt, ami egy gps meg egy gsm terminál egybegyógyítva. Egy ilyen pl. tökéletesen elegendő lett volna a járatok földrajzi helyének jelzéséhez. A gázolaj tartályt meg le lehet plombálni, vagy nem mobil eszközökkel is lehet mérni a fogyasztást.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Mr.Csizmás #36 üzenetére
Rá tudsz mutatni arra a hsz-emre, ahol azt írtam, hogy nem kell gps?
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Miért nem rakják már bele az egész ragyaverte katyvaszt egy számítógépes rendszerbe? Üsse be a pályavizsgáló, hogy itt pályahiba van. Esetleg még a javaslatot, hogy sebességcsökkentést tart indokoltnak. Az összes többi meg guruljon át automatikusan az egész rendszeren, úgymint:
- lassújelet szolgáltató jelzők állítása.
- menetrendek újraszámolása, utastájékoztató táblák átprogramozása
- elvira nevű hölgy értesítése
- ic pótjegyek visszatérítésének automatikus igazolása
- mozdonyvezetők, kallerek értesítése pageren vagy sms-ben.neadjisten szomszédos volántársaság megkérése, hogy kicsit hurcibálják már meg ők is a menetrendjüket...
Lehetne a pályavizsgálónál is gps-es nyomkövető, oszt jónapot.Ez az egész mostani dolog nekem olyan, hogy tök frankó, hogy lassan mennek, mert rossz az irány...
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
Mondok neked interfész szabványt: rfc 821 smtp. Aki ezt nem tudja megvalósítani, az ne dolgozzon ekkora cégnél. Minden bizonnyal tudnék mondani másik 2-3 megoldást is, amit fillérekből össze lehetne rakni.
Egyébként pedig én annak a híve vagyok, hogy egyszer kell megcsinálni valamit, de akkor rendesen, kerül, amibe kerül. Nem mindig marhaság az a közmondás, hogy a szakadékot nem lehet két kis ugrással átugrani.
El tudom képzelni, mennyi pénzt költ el a máv, amikor flirtet vagy taurust vesz. De mostanában, akárki akármit mond, sokkal inkább érzem azt, hogy fekete lyukba dobáljuk a pénzt a máv esetében és minimálisan se kerül kijjebb a slamasztikából. Végtelen ciklus.
Mennyi pénz lenne, hogy a pusztában legyen kapcsolat, pont a máv esetén? Nekik lenne az országban a legolcsóbb hálózatuk, mert nekik nem kell területfoglalásért fizetni. Az a kilométerenkénti 10 misi körüli díj, amit másik ph!-s cikkben becsültek, a mávnak nagyon sokkal kevesebb. Csak nem kellett volna kibugázni a pantelbe ezt az üzleti lehetőséget.
De amíg a mávban egy belső áthelyezéshez is kell vagy 6-8 aláírás, kisebb köteg ilyenolyan papír és ez eltart majd fél évig, addig a máv nem fog elindulni felfelé. A vasutasok fejében kellene először rendet rakni, már amelyik megérdemli, mert némelyik még mindig 50 évvel ezelőtti szinten van.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis