Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Csizmás
félisten
A GPS azért kellett, mert 2000 után megszaporodtak a gázolajlopások a dízelmozdonyokból. Pl. üzemnaplóban az volt, hogy fél délután tolatgatott, kb.-ra az a mennyiség is hiányzik. Simán elhihető lenne, nem? Csak a GPS az méri a sebességet, és számol egy átlag (elég pontos) fogyasztást, amit az ellenőrzésen össze lehet vetni a tankban levő mennyiséggel.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
yerico
senior tag
Na persze, meg még interfészeljék is a 20 volántársaság rendszerével. Gondolom, számoltál rá, vagy félmilliót darabonként. Esetleg, ha Euróban gondolkozol, akkor működhet.
A Mávnál elkölteni 2.5 milliárdot az nem nagy ügy. Ennél soksorosan több pénzt költenek el. Sokszor.
Valaki írta, hogy minden vasutashoz húzzanak ki internethozzáférést. Hamarosan megteszik. De számolja már ki valaki, hogy ez mennyi pénz, hogy a pusztába is legyen kapcsolat a bakterházban. Bár készülget az új diszpécserrendszer is. Megintcsak jó sok pénzből. Nem lehet gsm kapcsolat, mert hibatűrőnek kell lennie, arra a kábel jobb.
Az Elvira egy másik cég szoftvere, megint interfészelni kellene, sok pénz, stb. Erre is már készülnek, folyamatban van.Amúgy meg, amíg a Mávnál a műszakisok egy lopott R12-es Autocadben rajzolnak egy feketén 256 MB -ra bővített P2-es gépen terveket, addig minek is nagyobb infrastruktúrális fejlesztés, mikor a gépparkot kell először cserélni? Az pedig azonnal többezer gépet jelent.
Egyszóval a Mávnál mennek a dolgok, lassan, de mennek. Közben persze költik a milliárdokat, de ekkora tételben ez nem sok. Lehetne persze kevesebb is, de nem tizede, mint sokan hiszik.