Új hozzászólás Aktív témák
-
myckie2
őstag
Azért a teleautót ne keverjük ide. Hány százaléka az Mo.-n eladott autóknak vesz részt telekocsizásban? Kerekítve 0. Én általános használatról beszélek. Szoktam autópályán használni (SX4 S-Cross 1.0) az autóm 3-4 ember + csomaggal és nem tudom hol kellett volna éreznem az erőhiányt. Valószínűleg 180-al már nehezen előznék, de ez Németországon kívül teljesen lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
-
Gargouille
őstag
Hát nem tudom, nekünk egy 1.6-os, 100LE-s benzines Ford Focus kombi a családi szekér, egyáltalán nem érzem kevésnek pályán sem mikor megyünk le családdal Balatonra megpakolva. Igaz, betartom a 130-at (de azt próbálom tartani), és simán tudok előzni vele, ennél több power akkor kéne max ha ilyen belsősávhuszár lennék és 180-200-al akarnám végigtolni. De még 18 éves korom körül beláttam, hogy ettől nem lesz nagyobb...
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
7Heads Drago
veterán
Nekem ez a verda hatalmas váltás volt a régihez képest, most már nyugodtan bele merek menni olyan előzési szitukba, amikbe régen soha.
Tutti nem vagy zöld. Inkább szürke.
Hieronymus: Ő nem is ezt mondja. Hanem hogy mire legyártod Mitsubishi Spacestar-odat és melléveszed azt amit az autó is termel. Nagyon hosszú idő kell hogy a lada vissza előzze légszennyezésben. Van benne igazság, csak ilyen alapon felesleges bármit is gyártani vagy vásárolni. Mert manapság csak szar gyártás van főleg, és nem egyszerű megtalálni azt amit érdemes megvenni és esetleg tartós is.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Gargouille
őstag
Miből gondolod, hogy nem próbáltam még erősebb autót? Tudod a baj ott kezdődik, hogy: "most már nyugodtan bele merek menni olyan előzési szitukba, amikbe régen soha."
Az már rég rossz, ha szitukba kell bele merni menni... no offense, tényleg, csak ez - szerintem - amolyan mondvacsinált indok arra, hogy élvezed ha tolod neki. Nincs ezzel baj, csak akkor ezt kell mondani.
Lassan kiderül, hogy amit korábban abszurd humornak gondoltunk, az csak szimpla jövőbelátás volt.
-
myckie2
őstag
Nem megy 180-al? Akkor ezt ajánlom tanulmányozásra: [link]
Abból a 150 lóerőből mennyi van meg, mert ha nem tudsz 180-nál többel menni vele, akkor a motoroddal vagy nagy gáz van, vagy 2.5 tonna az autód.
Évente hányszor jársz síelni? Naponta, hogy ilyen erős autó kelljen és direkt elkerülöd az autópályát, hogy folyamatosan előzgetni kell?
Nekem volt 2006-os 320d-m 2.0 163 lóreő. Ment mint a meszes, de semmi sem indokolta azt a sebességet, kivéve amikor Németországban jártam, akkor ki tudtam használni és ennyi. Úgy veszem észre, hogy gyengébb autók erejével egyáltalán nem vagy tisztában vagy nem tudsz jól vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
Itt nem eltérő fogalmakkal operálunk. Te azt mondtad, hogy nem tud a kocsi 180-al menni. Én pedig mutattam egy videót, ahol bizonyítják, hogy de tud (többel is, az okát leírtam) és nem csattog, nem zörög, nem esik szét. Csak, hogy értsd, itt nem 60 lóerős autókról beszélünk, hanem ~110.
Egyáltalán nem arról van szó, hogy ez a 3 henger 1.0 jó lenne és a Suzuki a legkirályabb autó a világon, mert jól tudjuk, hogy nem. Attól, hogy erősebb autóval jár valaki attól nem lesz szar sofőr, de aki nem tud előzni egy 100 lóerős autóval normálisan, na az szar sofőr. Csak meg kellene érteni, hogy az emberek 95%-a munkába ingázásra, bevásárlásra használja az autóját évente 3-4x kirándulni, te pedig pont olyan elenyésző kategóriába esel aki minden nap megy a szlovák hegyekbe autópálya nélkül.
Én pedig Gargouille-hoz csatlakozom. Nem baj, hogy szeretitek a sebességet és élvezitek tolni neki, de akkor azt mondjátok és ne valami mondva csinált okot hozzatok fel.
@bambano Gyakran autópályázom és sosem volt ilyen problémám, hogy feltartanám a mögöttem lévőt, aki betartja a ~130-at. Még a 82 lóerős autómmal sem.
[ Szerkesztve ]
-
btprg
senior tag
"Persze értelek én titeket, de javaslom, hogy próbáljatok ki egy erősebb autót. Nekem ez a verda hatalmas váltás volt a régihez képest, most már nyugodtan bele merek menni olyan előzési szitukba, amikbe régen soha."
Ez pozitívum akar lenni, hogy már még bátrabban veszélyezteted a normális embereket?
Pont ebbe az önző, kivagyi hozzáállásba fog belepusztulni az emberiség... Mer' há' jónézünkmánki, hogy itt jövök én, a Kis Pista, és nem tudok mindenkit azonnal kielőzni akár az érdi emelkedőn is 160-nal villogva?!
"Tepid! Tepid is no good for a star, but it'll do for stardust." (nmlorg/naim)
-
myckie2
őstag
A kommented teljesen felesleges volt, pont amire válaszoltál azt nem sikerült értelmezni. Olvasd el mégegyszer.
Ahol a sebességhatár, az útviszonyok és az időjárás megengedi akkor a szabály szerinti max sebességgel szoktam menni, mint mindneki más.
"Azért ezt így leírni, tesó. Ehhez tényleg pofa kell."
Nem értem a kiakadás lényegét? Ha +180-al mész a magyar autópályán és feltart téged a belső sávban 130-140-el előző autó, akkor vess magadra.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Filmvilág
- Házi hangfal építés
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Az alaplapgyártókra hárítja az Intel az egyes Core CPU-k stabilitási gondját
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Milyen NAS-t vegyek?
- Mobil flották
- Kerbal space program
- Robotporszívók
- További aktív témák...