- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- OpenMediaVault
- Milyen routert?
- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Malwarebytes Anti-Malware
Új hozzászólás Aktív témák
-
myckie2
őstag
1.0 Turbom van 3 henger. 110 lóeró.Semmi probléma nincs vele. Megy amennyivel mennie kell. Ha nem a német autópályán éli az ember az életét vagy a hungaroringen, akkor egyszerűen fel nem tudom fogni egy ennél erősebb motor lényegét és szülségét. Tartósság pedig a jövő zenéje.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
Egyáltalán nem lenne az. Az autók nem lettek nehezebbek, sőt! Max a borzalmas légellenállású crossover és suvok-nak nem lenne elég a 80 lóerő. A forgalom sem gyorsult fel komolyabban és a sebességhatárok is változatlanok már régóta.
Ha ész nelkül akar az ember előzgetni és kapkodni, sebességhatárokat túllepni és utána a sebességhatárt betartó autóval a piros lámpánál találkozni, akkor valóban nem elég a 80-110 lóerő. Csak amikor rájön az ember, hogy ezzel az idióta stílussal rövidebb távom max 3 percet nyer vagy annyit se, akkor inkább normálisan vezet.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
Azért a teleautót ne keverjük ide. Hány százaléka az Mo.-n eladott autóknak vesz részt telekocsizásban? Kerekítve 0. Én általános használatról beszélek. Szoktam autópályán használni (SX4 S-Cross 1.0) az autóm 3-4 ember + csomaggal és nem tudom hol kellett volna éreznem az erőhiányt. Valószínűleg 180-al már nehezen előznék, de ez Németországon kívül teljesen lényegtelen.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
Nem megy 180-al? Akkor ezt ajánlom tanulmányozásra: [link]
Abból a 150 lóerőből mennyi van meg, mert ha nem tudsz 180-nál többel menni vele, akkor a motoroddal vagy nagy gáz van, vagy 2.5 tonna az autód.
Évente hányszor jársz síelni? Naponta, hogy ilyen erős autó kelljen és direkt elkerülöd az autópályát, hogy folyamatosan előzgetni kell?
Nekem volt 2006-os 320d-m 2.0 163 lóreő. Ment mint a meszes, de semmi sem indokolta azt a sebességet, kivéve amikor Németországban jártam, akkor ki tudtam használni és ennyi. Úgy veszem észre, hogy gyengébb autók erejével egyáltalán nem vagy tisztában vagy nem tudsz jól vezetni.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
Itt nem eltérő fogalmakkal operálunk. Te azt mondtad, hogy nem tud a kocsi 180-al menni. Én pedig mutattam egy videót, ahol bizonyítják, hogy de tud (többel is, az okát leírtam) és nem csattog, nem zörög, nem esik szét. Csak, hogy értsd, itt nem 60 lóerős autókról beszélünk, hanem ~110.
Egyáltalán nem arról van szó, hogy ez a 3 henger 1.0 jó lenne és a Suzuki a legkirályabb autó a világon, mert jól tudjuk, hogy nem. Attól, hogy erősebb autóval jár valaki attól nem lesz szar sofőr, de aki nem tud előzni egy 100 lóerős autóval normálisan, na az szar sofőr. Csak meg kellene érteni, hogy az emberek 95%-a munkába ingázásra, bevásárlásra használja az autóját évente 3-4x kirándulni, te pedig pont olyan elenyésző kategóriába esel aki minden nap megy a szlovák hegyekbe autópálya nélkül.
Én pedig Gargouille-hoz csatlakozom. Nem baj, hogy szeretitek a sebességet és élvezitek tolni neki, de akkor azt mondjátok és ne valami mondva csinált okot hozzatok fel.
@bambano Gyakran autópályázom és sosem volt ilyen problémám, hogy feltartanám a mögöttem lévőt, aki betartja a ~130-at. Még a 82 lóerős autómmal sem.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
"attól, hogy végső erejét kilehelve egyszer ment 180-at a vitara, még nem fog tudni üzemszerűen, rendszeresen 180-nal menni."
Van baj, nem kevés.
"de én nem ezt mondtam, ugyanis neked nincs hatósági jogköröd, tehát nem állhatsz le rendőrködni, hogy 130-cal megy vagy többel."
Őszintén, ez most, hogy jött ide? Van baj.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
Konkrétan? Remélem ezt még mérnököknek nem mesélted, hogy egy autó csak egyszer képes elérni a max. sebességét többször nem. Tehát egy két autópályázás után már el sem lehet szerinted indulni egy autóval? Jó tudni.
Itt előzésrő volt szó, nem a belső sávban vesztegelésről. Ha egy kamiom előzésénél, abban a 2-3 másodpercben hirtelen megjelenik egy 250-el száguldó autó mögöttem, akkor értelemszerűen feltartom, addig amíg ki nem tudok sorolni. Olyan dolgokat próbálsz belemagyarázni a mondandómba, amiről szó sem volt. Jézusom.
A Totalcaros videóban meg nem az elsőbbség adás elmulasztása okozta a balesetet, hanem a figyelmetlenség. A videón jól látszott, hogyha a motoros szabályos sebességgel ment volna, akkor is összeütköznek, max nem hal bele.
Egyébként a kresz oktatás alapja volt, hogy úgy vezessünk, hogy mindenkiről azt feltételezzük, hogy ismerik a kresz szabályait és betartják azt. Ha a bíró ilyen esetben máshogy dönt, az a bírót minősíti és ebben az országban nem sok értelmes maradt.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
A kommented teljesen felesleges volt, pont amire válaszoltál azt nem sikerült értelmezni. Olvasd el mégegyszer.
Ahol a sebességhatár, az útviszonyok és az időjárás megengedi akkor a szabály szerinti max sebességgel szoktam menni, mint mindneki más.
"Azért ezt így leírni, tesó. Ehhez tényleg pofa kell."
Nem értem a kiakadás lényegét? Ha +180-al mész a magyar autópályán és feltart téged a belső sávban 130-140-el előző autó, akkor vess magadra.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
válasz Atomgeszi #96 üzenetére
Hol mondtam, hogy másnak is feleljen meg? Komolyan alapból a téma nem erről szólt, hanem h az 1.0 turbó egy fos motor, amivel nem értettem egyet és 100-110 lóerő bőven elég az emberek nagy részének. Ha valaki erőset akar venni, vegyen erőset. Én is vennék, ha lenne rá felesleges keretem. Ne magyarázz már bele a kommentembe olyan dolgokat, amit nem is mondtam.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
válasz Hieronymus #128 üzenetére
Ne kezd már te is. Jézusom.
-
myckie2
őstag
válasz #64791808 #143 üzenetére
#79-es kommentem.
"Itt előzésről volt szó, nem a belső sávban vesztegelésről. Ha egy kamion előzésénél, abban a 2-3 másodpercben hirtelen megjelenik egy 250-el száguldó autó mögöttem, akkor értelemszerűen feltartom, addig amíg ki nem tudok sorolni. Olyan dolgokat próbálsz belemagyarázni a mondandómba, amiről szó sem volt. Jézusom. "
Szövegértés, általános iskola. Ennek fényében teljesen értelmetlen és felesleges a kommented.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
válasz #64791808 #145 üzenetére
Most kötözködjek én is? a #132-es kommentemre válaszoltál, amiben csak ennyi áll:
"Ne kezd már te is. Jézusom."
Ebben hol írok előzésről vagy bármi ilyesmiről?
Lényegre térve én csak egy olyan egyszerű szituációt vázoltam, hogy tegyük fel van egy kamion konvoj magyar autópályán külső sávban és megkezdem az előzést, de a nagy sebességgel hirtelen mögéd ér egy autó miközben már rég megkezdted az előzést, akkor nem tudsz mit csinálni. Ennyi semmi több. Ti pedig egy ilyen egyszerű mondtadtba belemagyaráztok olyat, hogy én azt állítom, hogy szabályos egy traktorral a forgalombal szemben előzni, miközben jön egy körforgalom. Hihetetlenek vagytok... Ha tudnád honnan indult a kommentem és miből, akkor értetted volna, de az egész nem neked volt címezve és nem is a másik tagnak, ti csak az én komment részletemet kiragadtátok a szövegkörnyezetéből és lehurrogtok, amikor fogalmatok sincs miről van szó.
[ Szerkesztve ]
-
myckie2
őstag
Igazad van.
De azt se felejtsd el, amit szintén írtam, hogy 5 ember + csomag az nem napi rendszerességű egy átlag magyar életében, hanem min. havi. Hány ember járja szerinted Mo-n rendszeresen Szolnok-Wilhelmshaven távot? Autópályán az előzés 110 lóerő mellett 5 emberrel nem okozhat gondot senkinek, hatalmas csúcsforgalmú úton már talán, de azért a +10-20 percért amit évente csak párszor takarít meg, megéri kapkodni?