Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz shabbarulez #22 üzenetére
Hivatalos. Szerintem azért kell, mert az Unreal Engine 4 olyan global illumination eljárást használ, ami minimum igényel 4 GB memóriát, de 8-16 GB-on érzi jól magát. Valószínű, hogy a Sony számít arra, hogy az UE4 az egyik vezető motor lesz, így mindenképp a 8 GB memória szükséges, különben a PS4 programokhoz át kell írni a motort.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
vhunor
őstag
válasz shabbarulez #22 üzenetére
Hivatalos, az éjjeli rendezvényen hangzott el.
Szerk.: meh, 9 másodpercen múlt .
[ Szerkesztve ]
-
zsigus
őstag
válasz shabbarulez #22 üzenetére
Sajtóközlemény az engadget-ről:
"PS4 is equipped with 8 GB of unified system memory, easing game creation and increasing the richness of content achievable on the platform. GDDR5 is used for this memory, giving the system 176 GB/second of bandwidth and providing a further boost to graphics performance."
Nem lényeg...
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz shabbarulez #22 üzenetére
Annyira hivatalos, hogy a prezentáció alatt is említették a GDDR5 memóriát (de mennyiségre nem emlékszem, írott tudósításokban viszont mindenhol 8GB szerepel).
Azért a gyártás magas költségeit meg lehet oldani egyéni üzlettel, hiszen ha a PS4 sikeres lesz, akkor nagy tételben lesz rá szükség. Egy beszállítóval egyéni megállapodással csökkenthető a költsége és ha a Sony fotóipari divízióját nézzük, akkor ez beleillene az üzletpolitikájukba, mert ott is ezt művelik, vegyítve egy adag barterrel (lásd: Sony - Olympus megállapodás, ahol a Sony CMOS szenzorokkal és pénzügyi mentőcsomagokkal fizet gyártástechnológiákért, alkatrészekért, objektívekért cserébe).
Anno a PS3 esetén sem tűnt racionálisnak, hogy Blu-Ray olvasó van benne, miközben az akkor kapható asztali (vagy PC-be szánt) lejátszók többe kerültek, mint maga a konzol.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz shabbarulez #38 üzenetére
Valószínű azt csinálják, amit a többi konzolnál. A terméket magát veszteséggel árulják, majd a lényegi nyereséget a játékok eladásán szerzik. Később nyilván a PS4-ből is lesznek modernizált verziók, amelyeknél a gyártási költség csökkentése lesz a cél.
Azt nem hiszem, hogy a Sony ezt nem gondolta át. Még mindig jobb a veszteséges forgalmazás (ami évek óta bevett szokás a konzolok startjánál), mint mondjuk az Unreal Engine 4-et megvilágítási fázis nélkül futtatni. Abból egy tök sötét kép lesz.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...