Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • CactuS

    Arcképgyáros

    válasz Ribi #332 üzenetére

    Akkukat is miért csinálják cserélhetetlenre még mindig? Egy nagy blokk az egész, csak kendácsolással lehet szétszedni. Parasztja meg nem elég, hogy 3x annyit fizet az elektromos autóért még az akkut is fizesse meg újra idő előtt mert 1 akksi érintkezője szarakszik. Egyik elektromos autó gyárat sem érdekli a környezet, csak ebből lehet most meggazdagodni.

    Nettó badarság, már ne haragudj. minden mondatod. Egy elektromos autó 5 éves futamidőre céges használatra már árában van egy hagyományos autóval, tekintve, hogy a felárat megspórolod a karbantartáson. Tudom, mert ebben a szegmensben dolgozom már lassan 10 éve. Csak egyben cserélhető? Kinél hol? Vagy azokra a hülyeségekre és tévhitekre gondolsz, amit a neten terjesztenek azok, akik még sose láttak és használtak hybrid/elektromos autót? Nekem pl: a saját tulajdonú priusomban 270k után kellett modult cserélni. Nem pakkot. Kiszedték, szétszedték, cserélték a hibás modult, balanszírozták a pakkot és azóta is vígan megy, köszöni jól van, pakk csere nélkül.

    Szóval igen, jól mondod, engedjük el ezt a témát.

    [ Szerkesztve ]

    Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

  • dabadab

    titán

    válasz Ribi #332 üzenetére

    Facsarhatod addig, amíg akarod, de az a tanulmány, amire valósként hivatkoztál, valójában egy ostoba, komolyanvehetetlen fércmű volt.

    Az eredetit már eltűnt a netről (gondolom azért valahonnan elő lehetne keríteni), de itt egy írás, ami egészen apró darabokra szedi: [link] (az azért elég feltünő, hogy bármiféle adatra való hivatkozás nélkül benyögik, hogy a Prius átlagosan 170k km után megy a roncstelepre - az nagyjából egy Wartburgnál lenne reális, de bármilyen modern autónál, azon belül is a megbizhatóság és a strapabíróság szobrának számítő Toyotánál, azon belül is a Priusnál, aminek jóval egyszerűbb és megbízhatóbb hajtásrendszere van, mint gyakorlatilag bármi másnak és előszeretettel használják taxiként?...

    "Akkukat is miért csinálják cserélhetetlenre még mindig?"

    Erre egyszerű a válasz: nem csinálják. Az akkut ki lehet cserélni, meg az akkun belül is az egyes cellákat.

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák