- XPEnology
- HBO Max & OD topic
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Synology NAS
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- DIGI internet
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
Facsarhatod addig, amíg akarod, de az a tanulmány, amire valósként hivatkoztál, valójában egy ostoba, komolyanvehetetlen fércmű volt.
Az eredetit már eltűnt a netről (gondolom azért valahonnan elő lehetne keríteni), de itt egy írás, ami egészen apró darabokra szedi: [link] (az azért elég feltünő, hogy bármiféle adatra való hivatkozás nélkül benyögik, hogy a Prius átlagosan 170k km után megy a roncstelepre - az nagyjából egy Wartburgnál lenne reális, de bármilyen modern autónál, azon belül is a megbizhatóság és a strapabíróság szobrának számítő Toyotánál, azon belül is a Priusnál, aminek jóval egyszerűbb és megbízhatóbb hajtásrendszere van, mint gyakorlatilag bármi másnak és előszeretettel használják taxiként?...
"Akkukat is miért csinálják cserélhetetlenre még mindig?"
Erre egyszerű a válasz: nem csinálják. Az akkut ki lehet cserélni, meg az akkun belül is az egyes cellákat.
DRM is theft