Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MaCS_70

    félisten

    válasz Eastman #254 üzenetére

    1. Nincs sárga figyelmeztető jelzés, mert nincs értelme, őst, kontraproduktív lenne. A kocsinak a valós forgalomban kell helyt állnia, tanulnia.
    2. Mert egy hivatásos sofőr gyakorlatilag semmi érdemi pluszt nem jelentene.
    3. Nyilván a megfelelő fejlődési utat járta be a rendszer. Eddig jól teljesített. De igazad van, az emberek szerencsére soha nem okoznak balesetet (halálosat meg végképp nem), így mehetnek óvodák közelébe.

    MaCS

    Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!

  • ,

    addikt

    válasz Eastman #254 üzenetére

    Ezek is jó kérdések, de engem még az érdekelne nagyon, hogy konkrétan hol tart jelenleg a technika egy önvezető autó rendszere esetén?

    Egy emberi sofőr ha lát egy kisajtóból kiguruló labdát, akkor számítani fog rá, hogy azt hamarosan egy gyerek is követni fog nagy valószínűséggel. Egy emberi sofőr ha lát egy kutyát sétáltató személyt akinek a kutyája szabadon van, akkor számít rá, hogy a kutya lehet, hogy kifut elé. Egy emberi sofőr ha látja, hogy az őt előző autó nem biztos, hogy be tudja fejezni az előzést, akkor segít neki fékezéssel. És még sorolhatnám vég nélkül. Egy önvezető autó is tudja vajon ezeket? Ha esetleg nem, akkor viszont hogyan merik őket kiengedni a forgalomba, ha egyszer emberéletekről van szó?

    (Vagy tegyük fel jön egy mentőautó, és nem tud kikerülni, félrehúzódásra sincs lehetőség, neked viszont pirosad van. Körülnézel, szabad az út, átmész a piroson, hogy el tudjon haladni a mentőautó. Itt is emberéletekről lehet szó. Erre képes egy önvezető autó? Vagy esetleg emiatt fog meghalni egy beteg, mert az önvezető autó nem haladhat át a piroson, hiszen az szabálytalan lenne, így nem fogja a mentőautót sem elengedni?)

Új hozzászólás Aktív témák