Új hozzászólás Aktív témák

  • kameleon_is

    csendes tag

    válasz vmarci21 #170 üzenetére

    Még ha marketing anyagról van szó, akkor sem mindegy, hogy mit ajánl egy cég a reklámjában. 50 meg százmilliós bírságokat szab ki a GHV szemrebbenés nélkül arra, ha egy cég mást kínál a reklámjában mint a valóság.

    Nem tudom eldönteni , hogy szándékos csúsztatás részedről a Netflix hivatalos Árak és díjcsomagok oldalát marketingnak és súgónak nevezni. Hívjuk csak annak ami, ok?

    Az árak és díjcsomag főoldal. Ennek a főoldalnak a melléklete felhasználási feltételek/ÁSZF amit mindenki lobogtatva igyekszik kiabálni , hogy de ez a fontos! És a főoldal, ami alapján döntést hoznak az emberek, nincs összhangban az mellékoldallal vagyis ÁSZF-fel (amit mellesleg a cég egyoldalúan változtat amikor kedve szottyan rá.)
    De fárasztó ezt mindig elmagyarázni :(

    Attól tartok, hogy a főoldalt irrelevánsnak nevezni túlmegy a véletlen csúsztatás kategóriáján. Ez már a tények szándékos eltorzítása.

    Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy egy szerződés amely egymásnak ellentmondó elemeket tartalmaz jogilag nem állja meg a helyét. És ha a Netflix megpróbálja az egymásnak ellentmondó szerződési feltételeket a javára érvényesíteni, akkor a felhasználók fel fogják bontani ezt a kétes szerződést.

Új hozzászólás Aktív témák