Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pixa

    aktív tag

    válasz Penge_4 #41 üzenetére

    Kifizettem, mert kellett a munkához. És nem is az a párszáz forintos eltérés zavart, hanem az, hogy az embert még a pultnál sem fogadja egy papír!
    Még március első egy-két hetében megértetettem volna, hogy nincs kifüggesztve, de 20-a után... :U
    Ráadásul, ügyvéd úr tájékoztatásából kiderül (legalábbis én így értelmezem), hogy Ők már tudták ezt premierbe! De egyszerűbb "belső hiba" dumával letudni az embert.
    Mondtam is neki, hogy bezzeg, ha én teszem ezt munkavállalóként, akkor kifizettetik velem a különbözetet és még talán meg is vonnak prémiumot meg egyéb dolgokat... Erre érdekesen nem reagált!
    Sebaj, okultam egy jót! :)

    A menetrenddel én is beszívtam rendesen. Az oké, hogy egy alkalmazás esetlegesen nem naprakész. Ingyenes, el sem várok ilyet, mert irreális lenne! De, hogy a megállóban lévő táblával sincs szinkronba a BKV/BKK (kívánt rész aláhúzandó), na az már erős!

    Egyszer elmentem panaszt tenni, mivel otthagyott a busz szó nélkül. A válasz így hangzott a BKV részéről: A megállóban időben kell ott lenni és egyértelműen a padkához közel kell állni, amivel ráutaló magatartás jön létre, hogy az adott buszvezető megálljon.

    Hiába álltam a tábla alatt pont, le voltam szarva. És nem is kártérítést követeltem, csak annyit, hogy szóljanak a "kedves" buszvezetőnek, hogy figyeljen oda! Tudom, ez is irreális elvárás...

    Ezek után nem csodálom, ha Magyarország lakosságának egy negyede már nem internetezik! :D

    "...de egyszer itt hagyok majd mindent, nem számít majd odafent ami fontos volt itt lent, számot adok arról is, hogy mért volt nagy pofám..."

Új hozzászólás Aktív témák