- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- HBO Max & OD topic
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
Új hozzászólás Aktív témák
-
Graphics
Jómunkásember
Nem.
10990 vs 14990.
Pedig le is van írva, 4ezres havidíj nem is volt...
Aztán megjött a számla és 4 ezer forinttal több mint vártam. Betelefonáltam. Elmeséltem, hogy bár tény, hogy van készülékem, de azt, mikor a szerződést kötöttük, úgy vettem, hogy a hűség csak az előfizetés megtartásához köt. Értetlenkedtem azon, hogy miért kell 14 990 forintot fizetnem ahelyett, hogy 10 990 forintért kaphatnám meg a szolgáltatást, mint minden új, vagy jelenlegi ügyfél, aki kér egy SIM kártyát is hozzá.
[ Szerkesztve ]
EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html
-
sicli
tag
Én beléptem anno egy flottába 11e Fz-os csomag volt, készülékkel ez is drágább lett volna. Ezért készülékkel megvettem egy olcsóbb csomagot, majd 1 hónap múlva váltottam a korlátlan csomagra, ami árban magasabb, így engedték, kb. 2 percet kellett hisztizni miatta, hogy nem a készülékes ár jár.
Azt tegyük hozzá, hogy ez egy kiskapu volt erre a variációra, amit, ha lehetett kihasználtam igen. Tehát én nem gondolom, hogy a szolgáltató hibázott, kivéve abban, hogy nem kapott megfelelő tájékoztatást, ami alapján simán átváltják arra az árra, amire számítottál, csak egy icipicit hisztizni kell. Ha ez Telekom, akkor felejtsd el, zsidó cég, őket hagytam ott. Voda korrekt volt...
Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.
-
Lenry
félisten
így van.
a cikkíró kolléga utánajárhatna és egyrészt esélyes, hogy megoldódna a problémája, másrészt meg is lenne a következő cikk témája, harmadrészt az olvasóközönség is okosabb lenne.[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
-
sicli
tag
Épp ezt írtam én is, nem csak feltételezésen alapszik, hanem saját tapasztalat. Nincsen szükség asztalverésre, csak határozott fellépésre és amint a hajlandóság elindul a szolgáltató alkalmazottja részéről, megint kedves stílusra kell váltani, hogy azt érezze, hogy egy csicskaként van kezelve és visszaélünk, hogy ügyfelek vagyunk! Minden egyes alkalmazott jutalékot kap az előfizetések megkötése után, sajnos neki többet ért a 4000 Ft-tal magasabb előfizetési díj utáni jutalék, mint a korrektség, de feltételezzük, hogy azt gondolta érti az ügyfél, amiről szó van és az Ő ajánlatát fogadta el. Nem lehet gond, csak bosszantó, hogy utána kell járni
Amennyiben valamelyik termékemet szeretnéd megvenni, reggel 7-ig jelezd és aznap nálam lesz! Utána ráérünk egyeztetni, csak tudjam, hogy vegyem magamhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ford topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Napelem
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- OLED TV topic
- További aktív témák...