Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Tommmysun #42 üzenetére

    nem attól lesz valaki közveszélyes őrült, mert mondjuk 50 helyett 55-el megy
    Senki nem állított ilyet. De hol húzod meg a határt?* Amíg nem okozol balesetet,
    és le se fotóznak, mehetsz te 220-szal is: a gond az, hogy ha adott szakaszon a
    közlekedés többi résztvevője (beleértve a gyalogosokat / biciklistákat!) egy 50-nel
    haladó autóra számít, akkor körülnézés után (már ha van életösztön), akár simán
    le is léphet eléd, látja, hogy messze vagy még (nagyon), erre hirtelen ott teremsz.

    *: 5 km/h gyorshajtás belefér. Emeljük meg a limitet. Oda is belefér még 5 km/h?

    Ui: fel kell venni a forgalom ritmusát, ez alap! Ha az 60, akkor 60, még ha a tábla
    csak 50-et is enged. Kollektív büntetés ritka (kivéve Egér út, amikor vicces kedvű
    valakik leszedték a 70-es táblákat, a forgalom meg ment a megszokott 70-nel, a
    rend éber őrei meg nem a közlekedési táblák hiányát jelezték vagy oldották meg,
    hanem elkezdtek bőszen trafizni s mindenkit végigbüntetni gyorshajtásért:D), de
    egy mozgó akadály valóban veszélyhelyzetet teremt; beleértve a biciklistákat is...

    Egyébként azt úgy nem lehetne, hogy a biciklista nem rongyol át a pirosban az
    autósok előtt, akár körültekintés nélkül, egyszer élünk felkiáltással? Akkor nem
    kéne azon rugózni, hogy vajon a robot reagál-e gyorsabban erre, vagy az ember.
    Amúgy általában feltételezem, hogy a keresztbejövő az ő pirosánál majd megáll,
    azaz én (zöldben) nyugodtan mehetek: így vasalt ki hétfőn majdnem egy Suzuki.
    Valószínűleg helyette is jobban vezetett volna egy robot, megállt volna ahol kell...

    [ Szerkesztve ]

  • Shinjike87

    aktív tag

    válasz Tommmysun #42 üzenetére

    Külön kiemeltem, hogy nem a +5 -5 km/h-ról teszek említést, de sajnos néha elgondolkodom messzire, ha hozzászólok valahova, teljesen indokolatlanul. Bocsánat. :)

Új hozzászólás Aktív témák