Új hozzászólás Aktív témák
-
L3zl13
nagyúr
A full defenzív vezetési módon már túl vannak. Most keményen dolgoznak azon, hogy emberszerűbb legyen a vezetése, nyilván az emberi hibák kihagyásával.
Azt meg nem tudom, hogy milyen titkolózásról beszélsz. Benne volt a videóban a buszos baleset, a magyarázata, és hogy mi történt a busszal.
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
A sáv láthatóan legalább 2-szer szélesebb volt mint az autó, ha nem akarta volna kikerülni a homokzsákokat, akkor elfért volna mellette a busz anélkül, hogy átlógjon a másik sávba.
És igen jobbra kanyarodó autók nálunk is lehúzódnak a sáv szélére, főleg ha emiatt az egyenesen haladók el tudnak menni mellettük.Ha valaki a szabályokat nem betartva előnyre akart szert tenni a közlekedésben miért venne automata autót? Kézi vezérléssel sokkal egyszerűbb nem?
[ Szerkesztve ]
Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
A videóban volt egy magyarázat.
Az autó úgy érzékelte, hogy a busz nem fér el mellette, ezért nem bevágott elé, csak beljebb húzódott a sávjában.
Hibás feltételezés volt, programozási hiba javítva, lépjünk tovább...
Biztos van még több is, de még mindig fejlesztés/teszt üzem van és az előadó sem mondta azt, hogy holnaptól piacon lehetne az autó.
Ha 200-al belehajtott volna egy betonfalba akkor sem jutnék arra a következtetésre, hogy "itt valami bűzlik", biztos eltitkolnak valamit.Aki hülye, haljon meg!
-
L3zl13
nagyúr
Az alsó videó konkrétan a balesetet szenvedett buszon készült a baleset pillanatában. Azon is látszik az általad hiányolt 170 magas kerítés.
A felülnézeti kép, amire az érzékelő adatok vannak kivetítve, nyilván nem real-time készült, hanem korábbi légi/műhold felvételről. Láthatóan egy építési területről van szó. Építkezési terület révén akár pár nap is elég hogy az a kerítés odakerüljön. De nem a baleset és a videó készítésének ideje között volt a változás! Szóval nincs itt semmilyen titok a háttérben.Aki hülye, haljon meg!