- Hálózati / IP kamera
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Ilyen még nem volt: sztrájkba kezdtek a Samsung dolgozói
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Igazi GPU limitnél szerintem mindenképpen shit lesz a végeredmény microlagzás miatt, de ha a GPU időzik a jelenettel 1ms-ot, míg a CPU 2x,3x annyit, akkor parancslista nélkül is használható lesz. Az ilyen CPU limit/ mesterséges FPS limit ebben az esetben nem okozhat problémát szerintem.
A chill fix FPS beállítása után, honnan tudja előre, hogy mennyi ideig fogja a GPU renderelni adott scence-t, mennyit kell késleltetni a driver-t elhagyó adaton, hogy a teljes CPU+Delay+GPU render idő fix legyen, ugye itt sincs a GPU után frame buffer(?) miatt plusz késleltetés?Amikor még én fiatal voltam ATI-n nem volt igazi, működő frame buffer a GPU után, Nv még 0 pre rendered frame beállítás esetén is jóval legalább 2x többet késett a képpel ugyan akkora FPS-nél, de fordulásnál sokkal simább volt az első két sorban leírt esetben vizsgálva. Most AMD milyen frame buffert használ, ha használ?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Spórolós topik
- Battlefield 2042
- Ukrajnai háború
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- EAFC 24
- Hálózati / IP kamera
- Futás, futópályák
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen