Új hozzászólás Aktív témák
-
Ha a motorsport is sport, akkor az esport is.
Make Asia Great Again!
-
BiP
nagyúr
F1 2017-tel fognak versenyezni? Ez nem derült ki.
(ha már a héten jelenik meg a játék ) -
ledgeri
nagyúr
Naa, több ilyet!
Ha Norbiék példája nem lenne elég -bár az más tészta- akkor ott a PS-NISSAN-Grand tourismo együttműködés, ahol hasonló rendszerben a végső győztes valós GTR-ben versenyzett a végén!// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
anulu
félisten
csak a játék lett az általad említett hármasból egy hulladék...
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
#06658560
törölt tag
És akkor az eddigi egymás kanál vízben megfojtásában és a nem kedvelt versenyző szexuális orientációjának meghatározásában kidomborodó tartalmas vélemény ütköztetések majd kiegészülnek olyannal, hogy C4Dr**@ sokkal jobb Vettelnél, mert bezzeg végig ment a pályán és nem csúszott ki az esőben.
-
hemaka
nagyúr
Hackerek, cheaterek előre
-
Sinisi
senior tag
Hát induljon a banzáj!
-
bambano
titán
az f1-nek nem az a baja, hogy nem játszották e-sportként, hanem az, hogy az elmúlt időszakban nagyjából mindent elcsesztek benne, amit el lehet.
emiatt ez látszatintézkedés.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
atike
nagyúr
Én F1 rajongó vagyok (bár egy pár éve ez leszállóágban van, látva, hogy mi zajlik ott) de maximálisan hidegen hagy ez a lépés. És több kollégával / baráttal beszélgetve erről ők is hasonló véleményen vannak....
Ez nem a Forma 1 rajongóknak poén, hanem az ESport rajongóknak. Esetleg az ESport rajongó Forma1 rajongóknak...
-
varmi2
nagyúr
Utálom a Liberty mediát, és utálom a Liberty mediát ajnározó Szujót. De ha tényleg jobb f1 játékok lesznek, akkor megérte váltani.
[ Szerkesztve ]
Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
varmi2
nagyúr
A libety mediát, vagy a Liberty médiát ajnározó Szujót. Bár Szujót mindig is utáltam, semmi érzéke az f1hez.Évek óta el kellene takarítani az f1ből. Nincs olyan hétvége, hogy ne mondjon 5-6 margaságot.
Vissza térve a játékhoz, az utolsó amit megvettem az az f1 2013 volt, az élvezhető játék volt, 2014est csak kipróbáltam, de nem tetszett.[ Szerkesztve ]
Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
aelod
veterán
Ez az ami most van a forma1-ben már nem vonz engem. 1996-tól követtem aktívan a versenyeket/időmérőket. Ez már nem ugyan az mint a v10-v8-as korszak. Hanghatás/szabályok nagyon nem tettek jót neki szerintem. Ezek a turbós motorok még ERS-el meg slick wide gumikkal egyes pályákon így is elmaradnak a v10-es rekordoktól. Formula 1-nek nem ez kéne, hogy szimulátorban versenyeztessék a népet stb. hanem visszatérni az alapokhoz. Slick gumik, no drs/ERS/KERS, v10 és had szóljon.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
varmi2
nagyúr
Vannak az f1ben hagyományok, amiket a libery felrúg, és el amerikásítja. Ami nekem nem jön be. Nem véletlen, hogy nem nézek sem nascart, sem indikartot. És mindenki ajánároza, hogy milyen jó ez így. Burnie is meg tehette volna, de ő tiszteletben tartotta a hagyományokat.
Én is 1996 óta nézem az f1-et. És a mai nevetséges. Az f1 nem a spórolásról szól, és spórolnak a benzinnel, a pénzel, le van tiltva a teszt,egy szem eső és nincs állórajt. Nevetségesek, tudom, hogy ez nem a Libertynek köszönhető, mert pár éve már ez a trend. De nevetéges írány. Ez a technikai sportok csúcsa, hagy teszteljenek már annyit, amennyit akarnak, hagy használjanak már annyi motort, és többi komponenst, amennyit akarnak. Ne legyenek hibrid motorok, mert ennek nem a spórolásról kell szólnia.
Ja és még valami, Schumaher nélkül nem olyan, mint míg ő is ott volt. ELvesztett az f1 egy hatalmas képességekkel megáldott, szerény embert..........Klaustrofóbia- Félelem a zárt helyektől, például, ha zárva van a KOCSMA!
-
BiP
nagyúr
Hááát. Nem tudok teljesen egyetérteni.
Bernie-t egy dolog érdekelte. A pénz, és a korábbi szerződéses partnerek. Pont leszarta a hagyományokat, a Forma-1-et, a szurkolókat. Ez volt vele a baj, hogy annyira a befektetői oldalt figyelte, hogy ez már a fejlődés kerékkötője volt.A teszteket én is hiányolom. Ahogy a futam közbeni tankolást is. De ezek mind Bernie alatt jöttek be, a Libertynek ehhez semmi köze. Igazából semelyik technikai változáshoz nincs még köze.
És a KERS, MGU-h, hibrid, stb dolgok meg pont azért vannak, mert ez a technika csúcsa. El kell fogadni, hogy erre halad a világ, az autógyártók, nem pedig a "minél több benzint füstöljünk el" felé.Azt viszont én is sajnálom, hogy futam közben is minden a spórolásról szól. Én azt várnám, hogy igenis jelenjenek meg az új technológiák, de amíg futják azt a 305km-t, addig nyomják ki a gép szemét.
De elfogadom, hogy ez van. Újfajta vezetéstechnikát igényel a versenyzőktől, újfajta stratégiákat. Szerintem sem annyira izgalmas így.
De ehhez tényleg nincs köze a Liberty-nek. Nem védeni akarom őket, csak az utóbbi 5-10 év trendjeért botorság lenne őket hibáztatni.Ami viszont előny lesz szurkolói szemmel, hogy új lendületet hozhat a Forma-1-be az új szemlélet. Én sem akarom, hogy teljesen elamerikaiasodjon, de az, hogy közelebb hozzák a versenyzőket a szurkolókhoz, tetszik.
Az, hogy menet közben több adat és infó kerül ki a képernyőre, szintén jó pont.
Bernie-nek a rögeszméje volt, hogy fenntartsa a "csak a felső tízezernek való" imidzs-et, hogy most már jólesik a váltás.Schumacher: Nekem is hiányzik, mert az egyik legnagyobb volt, de hát bajnokok jönnek-mennek. (és Keep Fighting)
A szerény jelzővel viszont erősen vitatkoznék. A pályán nem kicsit volt harcias, és tisztában volt a képességeivel. -
EmberXY
veterán
Elmaradnak ugyan, de relatíve nem sokkal, ha megnézed, a V10-es korszakhoz képest ~ 100 kilóval nehezebbek a kocsik, 4 hengerrel kevesebb van (bár van turbó), az aerodinamikai megoldások is rengeteget fejlődtek.
Szerintem ha a V10-eseket meghagyták volna, akkor a mérnöki fejlődési tempóval számolva ma már életveszélyes lenne a technika, valahol gátat kellett ennek szabni.[ Szerkesztve ]
Up the Irons!
-
titán
az aerodinamikai megoldások is rengeteget fejlődtek.
Az a helyzet, hogy rossz irányba. Ma az aerodinamikai fejlesztés talán legfontosabb feladata, hogy hogyan csapjon maga körül az autó olyan kurva nagy örvényt, hogy a mögötte haladó még egyenesben is szívjon, ne csak kanyarban.
Kanyarban ekkora első leszorító erővel már két évtizede képtelenség a másik mögött közel haladni, mert a szélárnyékban eltűnik az első szárnyról a tapadás, és az elöl haladónak mindig sokkal könnyebb kigyorsítania. De erre pár évvel ezelőttig megoldás volt, hogy kanyarban kicsit más ívet választva csak részleges átfedéssel mentek be szélárnyékba. De most az első szárnyakon képződő elképesztő viharok (amiket a furcsa formájú első szárnyvéglap kavar) már ezt a módszert is alkalmatlanná tette. Igazából az aeró miatt képtelenség előzni F1-ben 2017-ben. Csak akkor lehet DRS nélkül előzni, ha a két autó közötti kanyarsebesség-különbség nagyon nagy.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Snoop-y
veterán
Kijaza Schumacher?
En meg Prost, Piquet, Lauda, Senna, Mansell -en nottem fel. Sumajer az nem kicsit volt uncsi...
Az volt az igazi F1. A kesobbi az kb buziskodas volt. Ugyanugy mint a WRC a B Rally megszuntetese utan.
Rajottem hogy oreg vagyok
[ Szerkesztve ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
titán
Tényleg öreg vagy. Az X a múlt, már két generáció is lenyom a p..sába. Én is ugyyanezen a soron nőttem fel, de attól még azt mondom, hogy Schumacher "minden idők" egyik(?) legnagyobbika. Pont mert olyan unalmassá tudta tenni, annyira kiemelkedő volt a többi közül.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
bambano
titán
"ma már életveszélyes lenne a technika": és? ha biztonságos technikát akarok nézni, megnézem az udvaron anyám trabantját.
pontosan ez az egyik sarkalatos pontja az f1 válságának, hogy a hős mítoszt rombolja, hogy olyan biztonságos.
és akkor jön a glória meg a többi hülyeség, mert valamelyik elmeroggyant azt hiszi, hogy egy glória képes lesz megemelni egy darut...
a másik sarkalatos pont az f1-ben, hogy ma már egy hagyományos értelemben vett pilóta semmire nem jutna az f1-ben. ehelyett számítógépek ülnek az ülésben, akik parádésan fejben számolnak ezerféle adattal. például ha most vonatozok 3 kört, akkor spórolok annyit a gumival, hogy lesz másfél köröm valamire. vagy kicsit visszább tekerem a fogyasztást, hogy a végére maradjon benzin. rotfl.
az utóbbi időkben egyszer volt forma1-es verseny, most nem emlékszem fejből, hogy melyik, amikor a vége felé egy hosszú biztonsági autós szakasz volt. majd a vége előtt vagy 12-13 körrel kijött a safety car, és mivel a mögötte körözés alatt "megspórolódott" egy csomó minden, akkor egyszer hammer time volt.
hogy mi a gondom az f1-gyel, jól mutatja a 2006-os brazil nagydíj is. egész évadban, meg előtte is több évig az öreg ésszel vezetett. spórolt meg taktikázott meg ilyenek. a záró futamán meg úgy gondolta, hogy utoljára még megmutatja, hogy nem fogatlan és kicsit rárúgta az ajtót a komplett mezőnyre vagy kétszer a tankolásból kivezető körön körrekordot futni történetre Czollner is csak annyit bírt benyögni, hogy "és ezt így hogy?"
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
EmberXY
veterán
Ezért van (sajnos vagy nem sajnos) a DRS, ha már bevezették, nem lehet csak úgy kidobni...
Az a ~ 2 másodperces lemaradás, ami az optimális hűtéshez/tapadáshoz kell, gyorsan ledolgozható a motor feltekergetéssel.
Amit én a legjobban sajnáltam, az a pontszámítás megváltoztatása volt, ezzel teljesen összekavarták a pontrendszert, viszonyítási alapokat, bár ez még régebben történt.Up the Irons!
-
#06658560
törölt tag
Ja, hogy neked azok a hagyományok, és fogalmad sincs, mi volt korábban? Jó, ok.
#24 schawo: ez nem igaz. A mérnökök nem foglalkoznak azzal, milyen lesz az autó mögött az áramlás, csak azon dolgoznak, hogy az autón minél több leszorítóerőt nyerjenek, azonos ellenállás mellett. Az csak következmény, hogy ilyen rossz viszonyok alakulnak ki. Leginkább a millió aero elem miatt.
[ Szerkesztve ]
-
EmberXY
veterán
Én konkrétan arra gondoltam, hogy ha minden fullos maradt volna, akkor egy 400-420-as tempónál már nincs az a számítógép, ami befordul neked egy egyenes végén 70 körön keresztül, nem hogy egy ember.
Nem féltem én a pilótákat, tudják, hogy mit csinálnak, és nem kis pénzért, de a lehetetlenre ők sem képesek."a másik sarkalatos pont az f1-ben, hogy ma már egy hagyományos értelemben vett pilóta semmire nem jutna az f1-ben"
Ez igaz, ez is némiképp azt támasztja alá, hogy a szarabb autót nehezebb vezetni, teljesítményben mégis szinte ugyanott vagyunk, mint ezelőtt 20 évvel, ugyancsak arra lyukadunk ki, hogy ha minden a régiben maradt volna, akkor kerék nem kellene az autókra, csak szárnyak.
Up the Irons!
-
aelod
veterán
Nem sokkal...tegyél slick gumikat a v10-es kocsikra és köröket vernének ezekre a fűnyírókra...
Miért kell gátat szabni a királykategóriának? Le vannak butítva. Az autóversenyzést nem lehet biztonságossá tenni. Ha valaki 350km/h-val esik be a kanyarba úgy, hogy centikre van tőle egy másik autó az nem lehet biztonságos. Nem azt mondom, hogy üljenek be a kocsiba és haljanak meg de ami most megy az már télleg túlzás. DRS zóna? Bukókeret WTF?(#24) schawo
Így van. Soha nem mennek a mostaniak huzamosabb ideig szélárnyékban mert akkor teljesen megváltozik az autó karakterisztikája, légörvényben mennek ami nem jó se a kocsinak se a guminak. Korábbi versenyeket megnézve rácuppantak a másikra és az egyenes végén kivágtak, megvolt az előzés. Most meg...
(#25) Snoop-y
Hogy ki Schumi? Minden idők legjobb pilótája.
Az volt az igazi F1. A kesobbi az kb buziskodas volt.
Hát te nem tudom mit néztél...unalmas volt mivel rommá vert mindenkit. 94-ben verte Sennát, 98-99-ben egyedül ő tudta megszorongatni Hakkinent. Irgalmatlan jó csatáik voltak. Emlékezz vissza a 98-as magyar nagydíjra vagy a belga nagydíjon Hakkinen előzésére...
A mostani pilóták közt Alonso kvalitása kiemelkedő. Messze kimagaslik a mezőnyből. Csak sajnos nem tud rendes csapathoz leigazolni és szerintem távozni is fog a formula 1-ből nemsokára.[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
bambano
titán
"És a KERS, MGU-h, hibrid, stb dolgok meg pont azért vannak, mert ez a technika csúcsa. El kell fogadni, hogy erre halad a világ": jaja, annyira a technika csúcsa, hogy már eldöntötték, hogy 1-2 éven belül ki is dobják. és látjuk, hogy a honda hibridje mennyire csúcsa a technikának.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"hogy a szarabb autót nehezebb vezetni,": csakhogy ezek az autók egyáltalán nem rosszabbak, sőt.
az idei szabályváltoztatásnak pont az volt az értelme, célja, hogy a tavalyi autók vezetése már annyira könnyű volt, hogy 18 éves suhancok is simán eljártak vele., semmi fizikai kihívás nem volt benne.Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
"unalmas volt mivel rommá vert mindenkit": erről kellene szóljon a verseny, hogy aki betalál a fejlesztésbe, az megver mindenkit.
ehhez képest már legalább 15 éve arról szól, hogyha valamelyik csapatnak sikerül valamit alkotni, akkor az f1 szabályozásával megpróbálják kihúzni alóla a talajt. így meg azért fejlesztesz, hogy szabjanak "rád", ellened valami szabályt?
ráadásul "költségcsökkentés" címszó alatt kitalálta valamelyik matematikai analfabéta, hogy egy motor több hétvégét bírjon ki. amitől a motor sokkal drágább lesz, mint annyi darab egyhétvégés motor, ergo a költség nőtt, nem csökkent.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
BiP
nagyúr
Na, ez nekem kimaradt. Viszont csak örülni tudok neki. (elfogadtam, hogy ebbe ment az irány az elmúlt években, még ha teljesen nem is tetszett).
Pl. a hővisszanyerő az zsákutca, de valamiféle hibrid hajtást megtartanék. (amolyan elektromos turbó az előzéshez). Csak nem korlátoznám le annyira, hogy körönként mennyit lehet használni.
Nyilván a gyártók is az olcsóságra törekednek, és ebben egy egyszerűbb felépítéső, hagyományosabb működésű motor előnyben van.Az olcsóbb, de széthajtható motorral szintén egyetértek, nyomják ki a szemét annak a motornak, ha már ott van.
Nem túl környezetbarát, de tényleg olcsóbb lehet futamonként széthajtani egy 10e dolláros motort, mint 5futamonként egy 100e-eset.[ Szerkesztve ]
-
aelod
veterán
Igen. F csatorna, befújt diffúzor stb. Mind mind a mérnöki zsenialitás termékei. Be is tiltották mindegyiket, hogy megtartsák a versenyt és a többi csapat is odaérjen legalább a dobogóra. Ennek nem erről kéne szólnia. Ez egy drága dolog. Fejlesztések, tesztelések, alkatrészek, szponzorok, pilóták stb. stb. nagyon-nagyon drága dolgok. Ha valaki nem engedheti meg magának akkor le lobbizzon a FIA-nál, hogy szabálytalanságot észlelt. Magyarul nincs rá keret nekik vagy nincs meg a know how hozzá.
ráadásul "költségcsökkentés" címszó alatt kitalálta valamelyik matematikai analfabéta, hogy egy motor több hétvégét bírjon ki. amitől a motor sokkal drágább lesz, mint annyi darab egyhétvégés motor, ergo a költség nőtt, nem csökkent.
Teljes mértékben egyet értek. Hab a tortán, hogy ha motort kell cserélni akkor jön a bünti...
az idei szabályváltoztatásnak pont az volt az értelme, célja, hogy a tavalyi autók vezetése már annyira könnyű volt, hogy 18 éves suhancok is simán eljártak vele., semmi fizikai kihívás nem volt benne.
Értem mit akarsz mondani, de azt hozzátenném, hogy brutálisan nőtt a kanyarsebesség és a pilótára ható G erő a turbós v6 előtti érához képest. Ha jól emlékszem volt egy belső kamerás videó ahol 6.1G-t mutattak. Azt nem minden suhac bírja ki. Ezt csak szőrszálhasogatásként írtam.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
EmberXY
veterán
Azért a pole idők nincsenek relatíve annyira messze egymástól, pl ha Monzát megnézzük, legalábbis amit tavaly Rosberg odakent neki: [link]
A gátat szabást én úgy értettem, hogy hiába adott egy csúcstechnika, azt évről évre fejlesztik, a mérnökök nem ülhetnek ölbe tett kézzel 20 évig pusztán azért, mert rohadt gyors a technika, minek nyúljanak hozzá...
Ezt a javulást próbáljákelcseszniellensúlyozni a sok hülye szabállyal, amiken még így is zseniálisan átverekszik magukat. Hol tartana ma a V10 korszak az akkori szabályokkal? Én legalábbis úgy gondolom, hogy változtatás nélkül már túlnőtt volna a technika az emberi határokon.Up the Irons!
-
bambano
titán
"de azt hozzátenném, hogy brutálisan nőtt a kanyarsebesség és a pilótára ható G erő a turbós v6 előtti érához képest": de mikor? a turbós v6 éra is két részre tagolódik már, a keskenyebb gumis első 3 évre, meg a szélesebb gumis idei évre.
ha idei autóval láttad azt a 6.1g-s videót, az pont azért van, mert a fia nehezíteni akarta az autók vezetését és sikerült.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
aelod
veterán
Hát az a Rosber az itt Hamilton volt 1'21''135-öt. Ez volt a pole lap. 1'25''340 a leggyorsabb kör Alonsoé volt a versenyen.
2003-ban Schumi: 1'20''963 pole lapja. Leggyorsabb köre 1'21''832.Pole laphoz közel vannak (de így is elmarad pl Montoya 2002-es pole lapjától jócskán!). A versenyen futott legjobb körök közt akkor és most meg ég és föld a difi....
(#41) bambano
[link] idei és 6.3[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
#06658560
törölt tag
" Minden idők legjobb pilótája."
Szerintem meg nem.
"94-ben verte Sennát"
Egyetlen futamon.
"A mostani pilóták közt Alonso kvalitása kiemelkedő. Messze kimagaslik a mezőnyből."
Meg Hamilton és Vettel is.
"Miért kell gátat szabni a királykategóriának? "
Mutass olyan évet, amikor nem volt gát! Azt meg mellékesen említem meg, hogy a mostani turbós motorok fejlettségben űrugrást jelentenek a V10-esekhez képest. És például az ERS van nagyon durván korlátozva, amit nyugodtan el lehetne ereszteni, s egyböl kiderülne, a régi motorok kőbalták a mostaniakhoz képest.
#38 BiP: Miért zsákutca a hővisszanyerő?[link][link] Pont azon lehet rengeteget fogni.
[ Szerkesztve ]
-
aelod
veterán
Na igen ott a BMW ezer LE felett volt...
(#44) Kopi31415
Tévedsz. 20 pont hátránnyal érkeztek meg imolába. 2-0 volt Schumi javára Senna ellen...
És például az ERS van nagyon durván korlátozva, amit nyugodtan el lehetne ereszteni, s egyböl kiderülne, a régi motorok kőbalták a mostaniakhoz képest.
Igen az az ERS meg KERS meg a f@szom. Ezek nélkül az új motorok gp2 szinten lennének...
Teljesítményben sehol nincsenek a kétezres évek elején lévő Honda vagy BMW erőforrásokhoz képest.[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
aelod
veterán
Pont ezt mondom, minek limitálni? Az akkori pilóták sokkal kevesebb leszorító erővel tartották kordában azokat a fenevadakat. Oda kellett kvalitás, vér a pucába. Legyen V6 és mindenféle energiavisszanyerő rendszer de akkor ne limitálják a turbókat. Belenyúltak kiherélték az egészet...
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
titán
Nem. Gyors kanyarokban a rossz egyensúly okoz nehézséget, nem a kevés leszorítóerő. Kevés leszorítóerő lassú kanyarvételt eredményez, ahol probléma esetén is több idő van reagálni. Az F1 autóval sokkal nehezebb egy parabolica, mint egy kisebb leszorítóerővel rendelkező GP2-vel.
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Építő/felújító topik
- NVIDIA® driverek topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Monitor hiba topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- POSZTER NYOMTATÁS - NAGYFORMÁTUMÚ FÉNYKÉP / FOTÓ NYOMTATÁS
- Canon A-1
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro R50-C - i3-5G I 4GB I 128GB SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Satellite Pro A40-D: i5-7GEN I 8GB I 256SSD I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Toshiba Tecra Z40-C: i5-6GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest