Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    válasz EmberXY #22 üzenetére

    "ma már életveszélyes lenne a technika": és? ha biztonságos technikát akarok nézni, megnézem az udvaron anyám trabantját.

    pontosan ez az egyik sarkalatos pontja az f1 válságának, hogy a hős mítoszt rombolja, hogy olyan biztonságos.

    és akkor jön a glória meg a többi hülyeség, mert valamelyik elmeroggyant azt hiszi, hogy egy glória képes lesz megemelni egy darut...

    a másik sarkalatos pont az f1-ben, hogy ma már egy hagyományos értelemben vett pilóta semmire nem jutna az f1-ben. ehelyett számítógépek ülnek az ülésben, akik parádésan fejben számolnak ezerféle adattal. például ha most vonatozok 3 kört, akkor spórolok annyit a gumival, hogy lesz másfél köröm valamire. vagy kicsit visszább tekerem a fogyasztást, hogy a végére maradjon benzin. rotfl.

    az utóbbi időkben egyszer volt forma1-es verseny, most nem emlékszem fejből, hogy melyik, amikor a vége felé egy hosszú biztonsági autós szakasz volt. majd a vége előtt vagy 12-13 körrel kijött a safety car, és mivel a mögötte körözés alatt "megspórolódott" egy csomó minden, akkor egyszer hammer time volt.

    hogy mi a gondom az f1-gyel, jól mutatja a 2006-os brazil nagydíj is. egész évadban, meg előtte is több évig az öreg ésszel vezetett. spórolt meg taktikázott meg ilyenek. a záró futamán meg úgy gondolta, hogy utoljára még megmutatja, hogy nem fogatlan és kicsit rárúgta az ajtót a komplett mezőnyre vagy kétszer :) a tankolásból kivezető körön körrekordot futni történetre Czollner is csak annyit bírt benyögni, hogy "és ezt így hogy?"

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák