Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
Ja, a kedves ügyfél meg várjon hónapokat, amíg kivizsgálja az ügyét a bank, hogy visszakapja a saját pénzét, addig meg max éhendöglik, hát belefér, na...
Ilyenkor miért nem lehet nyilvánosságra hozni, hogy melyek azok a szolgáltatók, amik gyakorlatilag az emberek életéhez alapvetően szükséges dolgokat kezelik, amiből sokat keresnek, és ezek után úgy gondolják, hogy szarunk mi arra, hogy neked ez fáj-e, mert nekünk most olcsóbb? Úgy gondolom, hogy ha kiderülne, melyik szolgáltatók ezek, akkor hirtelen rájönne a kedves management, hogy lehet mégis olcsóbb lett volna, ha kiépítjük a védelmet.
Illetve, emellett természetesen nyilvánosságra kéne hozni azt is, hogy melyik pénzintézetek veszik ezt komolyan.
Sőt, egy állandó, security alapú ajnálott-nem ajánlott banklista felállítása se lenne marhaság, sőt..."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kpal
veterán
Banknak alap hogy bírnia kell a tempót, bármi történik a világban !
-
Manbal
senior tag
A legszebb az egészben az hogy már réges-rég a hét minden napján, 24 órában kellene hogy működjön az utalás, és max. 1 órán belül... nevetséges hogy ezek mindent megtehetnek!
-
#72042496
törölt tag
Jó lenne, de még a négy órás határidő is problémás volt, olyan összetettek a háttérrendszerek. Annak idején többen is kifejtették miért, de sajnos nem értek hozzá, így nem tudom visszaidézni.
Amúgy én teljesen elégedett vagyok a bankommal, illetve a közeli fiókban dolgozó ügyintézőkkel. Teljesen normálisak, segítőkészek, és mindig olyan termékeket ajánlottak, amelyekkel jól jártam (emellett gondolom, a bank is ). A hírhez kapcsolódóan például a netbank bejelentkezéskor és utaláskor is kér SMS kódot, ami megint csak előnyös.
[ Szerkesztve ]
-
fityesz9
tag
Az egy órát a normális bankok már tartják, a másik bankba utalás nagy összegben kicsit összetettebb, mert ott van plusz emberi döntés, elkerülendő a téves utalást, úgyhogy ott lehet csúszás, de szintén normális helyen, erre fel is hívják a figyelmet, meg az engedélyezés is azonnali.
A 24 óra egy okból képtelenség, azt a Giro rendszer végzi, ami a bankoktól független, ha az zár, tehet a bankod akármit, az utalás áll a Giro rendszer másnapi elindulásáig.Balika911: Igen, gondolhatod, hogy a bank olyan terméket ajánl, ami neki is jó. Amellett, hogy meg vagy elégedve a bankoddal, akkor adj külön hálát az ottani ügyintézőknek, mert a legtöbb helyen az inkább a bevett, hogy azt tolják a képedbe, amiből teljesíteniük kell a számokat. Láttam én már 70 éves nénikének ajánlgatni a nyugdíj előtakarékosságot...
Garrus, am I your dirty little secret?
-
#72042496
törölt tag
Nyilván át kell gondolni az embernek is, hogy adott lehetőségek közül melyik lesz a jó. Meg hát én sem úgy mentem be, hogy há' mikorra van kölcsön?
Amúgy velük sem elégedett mindenki, láttam már igencsak panaszos ügyfelet a fiókban. A példád sem kicsit meredek.
[ Szerkesztve ]
-
Béééla
őstag
Amíg csomó banknál az RSA token megoldhatatlan informatikai probléma, addig ezen sem csodálkozom.
Bélabá
-
zseko
veterán
hogy ügyfeleik egyre különfélébb eszközöket használnak az online fizetésekhez, mégis csak 53%-uk vezetett be kétfaktoros azonosítást
Azok a bankok mondják ezt, akikhez sima user/pass módszerrel be lehet lépni, és/vagy akiknél 16 + 3 számjeggyel simán lehet vásárolni mindenféle ellenőrzés vagy azonosítás nélkül, és még a kedves ügyfél a hibás mert nem használ nem létező kétfaktoros azonosítást?HR24.hu
-
nalaca000
tag
Én Raiffeisennél vagyok.
Belépés 1 faktoros felhasználónév és jelszó, pénzügyi művelet végzésénél jön a második faktor, de az sem minden esetben sms-es azonosítás.A világ egyik legnagyobb problémája, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosok meg mindenben kételkednek!
-
DithenS
senior tag
Otp-n alap az azonosító meg a jelszó plusz sms.
Amúgy olyan hogy jó ajánlat a bankoknál nincs,mindig a ház nyer,sajnos az emberek sok mimdent nem tudnak.Megkérdezitek valakitől hogy ki állítja elő a pénzt,a válasz az állam.Igen a maradék 3 százalékot a forfalomban lévő pénzek közül,a többit a magán bankok pár kattintással csak úgy a semmiből.Szóval akkor ki jár jól egy ajánlattal? Maga hozza létre a pénzt amit utal és ezért sok kamatot is szed.Igen tényleg jófejek és rendesek a bankosok. -
zseko
veterán
Nem találtam meg a cikket, pedig pár hónapja volt egy hír, hogy valamelyik itthoni idióta bank kivezette a belépéskori sms-es azonosítást. Mert úgy döntöttek nem kell. Vagy valami ilyesmi volt emlékeim szerint, de itthoni bank volt.
a másik felénél ugye arra gondoltam, mikor elég csak valaki bankkártyájának két oldalát lefényképezni és már lehet is vásárolni online, mindenféle ellenőrzés vagy azonosítás nélkül. Mert minek az.[ Szerkesztve ]
HR24.hu
-
Tim82
nagyúr
pár hónapja volt egy hír, hogy valamelyik itthoni idióta bank kivezette a belépéskori sms-es azonosítást. Mert úgy döntöttek nem kell. Vagy valami ilyesmi volt emlékeim szerint, de itthoni bank volt.
2014 tavaszán volt, az Erste volt, nem kivezették, hanem választhatóvá tették az ügyfélnek, hogy kéri-e, hogy legyen ezentúl a netbank bejelentkezésnél sms-es megerősítő kód, ráadásul bármilyen tranzakció indításához továbbra is kell sms-es kód, ott nem lett opcionális. És nem "csak úgy" döntöttek úgy; havi több tízmilliós (emlékeim szerint kb. 50-60 millió forintos nagyságrendű,) költsége van az automatikus sms-küldésnek, amit a bankok perkálnak a mobilhálózat szolgáltatók felé. Éves szinten nézve ekkora költségnél talán te is elgondolkodnál, hogy vajon tényleg szükséges-e ezt fizetned, ha ráadásul évi több ezer* ügyfél pont amiatt vezeti le a frusztrációját a banki ügyfélszolgálatokon, hogy van sms-es megerősítő kód, ami a szempontjukból szükségtelenül nehezítő tényező.
* Itt valószínűleg meglehetősen alulmérem a mennyiséget.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
#72042496
törölt tag
Az Erste volt az. Ezen én is felszisszentem, de a teljes képhez hozzátartozik, hogy a netbankon keresztül vissza lehet kapcsolni (jól eldugták a menüt), és a szolgáltatás továbbra is ingyenes.
(#11) DithenS: Nem mintha a témához tartozna, de a bankok pénzteremtése elég alapvető makroökonómiai ismeret, a felsőoktatásban széles körben tanítják, még mérnököknek is. A BME-n biztos, de szerintem másutt is. Ez a gondolatmeneted amúgy olyan, mint egy ismerősömé, aki azért nem akar telefonálni, mert a percdíjakon haszna van a szolgáltatónak.
[ Szerkesztve ]
-
Béééla
őstag
Viszont nem vezettek be helyette semmi egyebet, amikor van alternatíva a login SMS-re.
Én például nem örülnék, ha Keylogger Úr ugyan nem tudná elutalni a pénzem, de fillérre tudná, merre jártam, mit vettem, és mennyit keresek, stb, pedig nincs rajta se titkos karibi út, se kenőpénzek, egyszerű privátszféra.Bélabá
-
Hintalow
senior tag
válasz nalaca000 #10 üzenetére
Tudom, ott dolgozom.
Utalásnál, vagy bármilyen kifelé történő egyéb műveletnél van sms, számlákon belüli műveleteknél csak a belépési jelszót kéri újra, betétlekötéssel v. saját alszámlák közötti átvezetéssel nem nagyon lehet visszaélni.Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
fzoli15
csendes tag
"Ilyenkor miért nem lehet nyilvánosságra hozni, hogy melyek azok a szolgáltatók, amik gyakorlatilag az emberek életéhez alapvetően szükséges dolgokat kezelik, amiből sokat keresnek, és ezek után úgy gondolják, hogy szarunk mi arra, hogy neked ez fáj-e, mert nekünk most olcsóbb?"
Ha nyilvánosságra hoznának egy ilyen listát, hogy X, Y és Z bankoknál nem elég biztonságosak a tranzakciók, akkor az ügyfelek jelentős része akarná azonnal kivenni tőlük a pénzét. Ennek a következményeit szerintem mindenki ismeri manapság.
"Úgy gondolom, hogy ha kiderülne, melyik szolgáltatók ezek, akkor hirtelen rájönne a kedves management, hogy lehet mégis olcsóbb lett volna, ha kiépítjük a védelmet."
Így is, úgy is az ügyfelekre terhelik a plusz költséget. Az ügyfeleknek is olcsóbb így.
[ Szerkesztve ]
-
#24737024
törölt tag
Amúgy én teljesen elégedett vagyok a bankommal, illetve a közeli fiókban dolgozó ügyintézőkkel.
Ejnye, te nem tudod, hogy bankról rosszat vagy semmit?
Amúgy én sem igazán értem a bankok iránti hatalmas lakossági ellenszenvet. Egy bank nem szeretetszolgálat, hanem profitorientált vállalkozás. Nem az a céljuk, hogy neked alamizsnát nyújtsanak. Ha ezt megérted és eszerint viszonyulsz hozzájuk, akkor teljesen korrekt szolgáltató-ügyfél viszony alakítható ki
-
gabor7th
addikt
A pénz komoly dolog és a technika pedig mindig sérülékeny marad. Nem jó kombináció. A hvg-n pl. volt nemrég egy cikk, hogy 100 millió ember adatait szerezték meg. Nem megbízható a netre kötött bank.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
#24737024
törölt tag
Én csak az alacsony betéti kamatok miatt duzzogok, de azt ugye nem a kereskedelmi bankok határozzák meg önállóan, hanem a nemzeti bankok a gazdaság helyzete alapján. Euróbetétem után évi 0,6% kamatot kapok. Ez ugye édeskevés Ezt leszámítva viszont nem igazán van okom panaszra, mindig segítőkészek voltak
[ Szerkesztve ]
-
gabor7th
addikt
A digitális világban nincs abszolút biztonság.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- SkyShowtime
- PlayStation 5
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Tudományos Pandémia Klub
- Windows Insider Program
- The First Descendant - Kizárólag PC-n lesz játszható a következő teszt
- Autós topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- EAFC 24
- További aktív témák...
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W