Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    Ja, a kedves ügyfél meg várjon hónapokat, amíg kivizsgálja az ügyét a bank, hogy visszakapja a saját pénzét, addig meg max éhendöglik, hát belefér, na...

    Ilyenkor miért nem lehet nyilvánosságra hozni, hogy melyek azok a szolgáltatók, amik gyakorlatilag az emberek életéhez alapvetően szükséges dolgokat kezelik, amiből sokat keresnek, és ezek után úgy gondolják, hogy szarunk mi arra, hogy neked ez fáj-e, mert nekünk most olcsóbb? Úgy gondolom, hogy ha kiderülne, melyik szolgáltatók ezek, akkor hirtelen rájönne a kedves management, hogy lehet mégis olcsóbb lett volna, ha kiépítjük a védelmet.
    Illetve, emellett természetesen nyilvánosságra kéne hozni azt is, hogy melyik pénzintézetek veszik ezt komolyan.
    Sőt, egy állandó, security alapú ajnálott-nem ajánlott banklista felállítása se lenne marhaság, sőt...

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák