- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Proxmox VE
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Synology routerek
- Windows 11
- HBO Max & OD topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
#72042496
törölt tag
Jó lenne, de még a négy órás határidő is problémás volt, olyan összetettek a háttérrendszerek. Annak idején többen is kifejtették miért, de sajnos nem értek hozzá, így nem tudom visszaidézni.
Amúgy én teljesen elégedett vagyok a bankommal, illetve a közeli fiókban dolgozó ügyintézőkkel. Teljesen normálisak, segítőkészek, és mindig olyan termékeket ajánlottak, amelyekkel jól jártam (emellett gondolom, a bank is ). A hírhez kapcsolódóan például a netbank bejelentkezéskor és utaláskor is kér SMS kódot, ami megint csak előnyös.
[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
Nyilván át kell gondolni az embernek is, hogy adott lehetőségek közül melyik lesz a jó. Meg hát én sem úgy mentem be, hogy há' mikorra van kölcsön?
Amúgy velük sem elégedett mindenki, láttam már igencsak panaszos ügyfelet a fiókban. A példád sem kicsit meredek.
[ Szerkesztve ]
-
#72042496
törölt tag
Az Erste volt az. Ezen én is felszisszentem, de a teljes képhez hozzátartozik, hogy a netbankon keresztül vissza lehet kapcsolni (jól eldugták a menüt), és a szolgáltatás továbbra is ingyenes.
(#11) DithenS: Nem mintha a témához tartozna, de a bankok pénzteremtése elég alapvető makroökonómiai ismeret, a felsőoktatásban széles körben tanítják, még mérnököknek is. A BME-n biztos, de szerintem másutt is. Ez a gondolatmeneted amúgy olyan, mint egy ismerősömé, aki azért nem akar telefonálni, mert a percdíjakon haszna van a szolgáltatónak.
[ Szerkesztve ]