- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Amazon
- Proxmox VE
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Mikrotik routerek
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Debian GNU/Linux
- Aliexpress tapasztalatok
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tim82
nagyúr
pár hónapja volt egy hír, hogy valamelyik itthoni idióta bank kivezette a belépéskori sms-es azonosítást. Mert úgy döntöttek nem kell. Vagy valami ilyesmi volt emlékeim szerint, de itthoni bank volt.
2014 tavaszán volt, az Erste volt, nem kivezették, hanem választhatóvá tették az ügyfélnek, hogy kéri-e, hogy legyen ezentúl a netbank bejelentkezésnél sms-es megerősítő kód, ráadásul bármilyen tranzakció indításához továbbra is kell sms-es kód, ott nem lett opcionális. És nem "csak úgy" döntöttek úgy; havi több tízmilliós (emlékeim szerint kb. 50-60 millió forintos nagyságrendű,) költsége van az automatikus sms-küldésnek, amit a bankok perkálnak a mobilhálózat szolgáltatók felé. Éves szinten nézve ekkora költségnél talán te is elgondolkodnál, hogy vajon tényleg szükséges-e ezt fizetned, ha ráadásul évi több ezer* ügyfél pont amiatt vezeti le a frusztrációját a banki ügyfélszolgálatokon, hogy van sms-es megerősítő kód, ami a szempontjukból szükségtelenül nehezítő tényező.
* Itt valószínűleg meglehetősen alulmérem a mennyiséget.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
#72042496
törölt tag
Az Erste volt az. Ezen én is felszisszentem, de a teljes képhez hozzátartozik, hogy a netbankon keresztül vissza lehet kapcsolni (jól eldugták a menüt), és a szolgáltatás továbbra is ingyenes.
(#11) DithenS: Nem mintha a témához tartozna, de a bankok pénzteremtése elég alapvető makroökonómiai ismeret, a felsőoktatásban széles körben tanítják, még mérnököknek is. A BME-n biztos, de szerintem másutt is. Ez a gondolatmeneted amúgy olyan, mint egy ismerősömé, aki azért nem akar telefonálni, mert a percdíjakon haszna van a szolgáltatónak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- iPhone topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Amazon
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...