- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen switch-et vegyek?
- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kasya
nagyúr
Ha csak a cimet es alcimet nezem, siman.
Hilux-szal 1200km-t szoktam megtenni egy tankkal, ha nyaralok. 700-at ha dolgozok. 800-850 korul atlagban.[ Szerkesztve ]
-
veterán
A "jobb üzemanyag" nem csak annyit jelenti, hogy több utat tesz meg vele az autó és a "külföld" sem feltétlenül Ausztriát jelenti.
Amennyiben olyan országban tankolsz gázolajat, ahol nem kötelező belekeverni 5 %-ban a biokomponenst (némileg átalakított repceolajat), ott a dízel autók 90 %-ánál azt fogod tapasztalni, hogy kicsit kevésbé büdös az az autó kipufogógáza és kicsit csendesebben jár a motor.
De a benzines autók többséges is jól fogadja, ha olyan benzint kap, amiben nincs benne a 10 - 15 % bioetanol, hanem 100 % benzint tankolnak beléjük.
Az is igaz, hogy egyre kevesebb ilyen ország van, de 6-8 éve Horvátországban a gázolaj még gázolaj volt, a benzin meg benzin
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
Upo
addikt
Meg az is kérdés, hogy a többiek tudják-e hogy verseny van.
Én nem vagyok amúgy egy versenyzős típus, régebben gyengébb autókkal jobban paráztam pl. egy előzés miatt, a mostani autóm megfelelő, nem okoz gondot egy előzés végrehajtása, sokkal nyugodtabban is várom ki a sorom. Nem szoktam amúgy száguldozni, de a tötymörgést útálom, ha kell akkor kihasználom az autó dinamizmusát, ami azért olykor okoz másoknak meglepetést. Kicsit sleeper a gép messziről nézve, egy I-es Yaris 1.5 TS, azért néha élvezem a fejeket amiket tudnak vágni a nagyobb autókban, nem úgy megy mint amire számítanak. Rövid a váltója, igen jó kiosztással, olyan 2 literes tdi-hdi-ig mind le szoktak maradni. Legjobban 100 fölött mennek össze a tükörben, aztán 5-ikben olyan 140-150 között vált a vezérlés, ott még egyet beletol, 180-ig elég hirtelen el lehet jutni, azután már szolídabban gyorsít. A váltó rövidsége miatt 200-nál nem megy többet, ez a tiltási fordulat a piros mezőben, de azért nem szoktak rám visszajönni, hiába tudnának azok végsebességre többet. De ez azért nem rendszeres, én egyenletesen szeretek menni. De olykor jön nagyobb fekete autó foncsorozott napszemcsivel, a kis yarist természetesen meg kell előzni. Engem nem zavar ha megelőznek és utána elmennek. De van amikor a következő kanyarnál még nekem kell miatta a tartott tempómról fékezni. Vagy ha van hely akkor lendületből megyek el mellette. Van aki utána visszaelőz, látom a lila fejét, mert ugye egyenesben egy csimpánz is tudja tolni, aztán a következő szinte egyenes kanyarnál megint akkorát fékez hogy a 105 tempomattal megint utolérem. Ja, és még rosszabb mikor a fél vagy egész autóval még át is megy a szembejövő sávba. Én mindig szigorúan sávon belül maradok, ha fél akkor minek hajt ennyire... Na az ilyen fogalmatlanoknál szoktam egyszercsak a lovak közé csapni. Van amelyik még ekkor is próbál küzdeni, de persze az első kanyarnál elmaradnak csúfosan, aztán ha eltűnt a tükörben akkor visszaállok a nyugis tempóra és megyek tovább. Ha már megelőzött akkor ne tartson már fel, sok paraszt van aki képtelen egy yaris mögött nyugodtan menni mert yaris.
Ha már itt vagyunk, fogyasztásra most 6.7 az utolsó 2000 km-en (megvásárlás óta vezetem spritmonitoron, ~38.000 km adatai benne vannak), általában városi menetek vannak inkább, de mostanában sokat kellett pályázni, és a normál pályatempó a rövid váltó miatt 4-5000-es a fordulat (ezt kimondottan utálom, de a dinamizmusnak jót tesz, és ha kell akkor 40-200-ig elvan ötödikben), örülök ha ilyenkor 8 liter alatt tudom tartani az autópályás fogyasztást (200 körül mondjuk olyan 25l... ), de országúton olyan 6.5 környéke, városban 5 alá nem nagyon megy, de a környékén tudom tartani a fogyasztást. Ha meg a közelünkben a kedvenc kanyargós szakaszomon üres az út (szerencsére belátható jó messzire), és élményre vágyok akkor nem érdekel a fogyasztás.Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"
-
Prowler
senior tag
Jogos, sokan csak akkor veszik észre hogy race van amikor már vége az egésznek.
Nem lehet rossz a Yaris TS, a legnagyobb előnye szerintem hogy relatíve könnyű, 950 kilóval el lehet vele szórakozni rendesen. Én most nyáron voltam otthon utoljára, régi Mitsubishi Galanttal mentem 100 körül városon kívül és még az 1.2-es VW Polo is megelőzött Engem sem érdekel az ilyen, csak azt nem értem hova siet ennyire mindenki. Na mindegy is.
Nekem Celicám van, katalógus szerint gatter ugyanúgy gyorsul mint a Yaris (8.7 sec), de ugye 200 kilóval nehezebb is, ami rengeteget számít. Nem egy erős autó, de egy szórakoztató autó. Cserébe viszont fenntartható és alkalmas a mindennapi ingázásra is. A végsebessége 210-220 körül lehet, 200at egyszer mentem vele de elég lassan érte el. Ezeknek a lényege inkább hogy menj ki egy kanyargós útra és szúrd neki kanyarban, úgy jó tempót lehet velük autózni. Én legalábbis ezt szoktam csinálni.
Nekem 110nél forog 3 ezret hatodikban (itt annyi a pálya tempó), munkába járni olyan 6.5-7 körül elmegy. Városban nem járok, de 8-9 között ehet. Városon kívül rugdossa neki az ember akkor ilyen 8.5 a fogyasztása.
Veremivadék Undorkutya
-
Degeczi
nagyúr
válasz Donki Hóte #252 üzenetére
Pont a vége lehetett az: a horvát INA épp 2011-től kezdett bioüzemanyagokat forgalmazni.
-
SaNyEe
aktív tag
Nem véletlen van vízleválasztó a gázolajszűrőházon, csaxólok. Az, hogy hogyan kerül oda a víz, az más téma.
Egyelőre még nem kellett vízteleníteni a szűrőt.@all: úgy általánosságban a jelenlevő közönség el tudja különíteni a turbólyuk és turbó késedelem fogalmakat? Az olvasás közben nekem vhogy nagyon az jön le, hogy nagyon nem
Az, hogy fordulaton is várnod kell az erőre az nem turbóályukk, hanem: [ turbo loading, please wait ....]
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Doze
aktív tag
Nem volt valami nyugje?... map, lamda... nekunk is kellett vele foglalkozni... dadogott, zörgött a lánc, hengerfej tömitést kellett cserélni. Most olyan 280e km van benne. Pontositok:6,4.. város, 6 környéke országút, autopálya 6,8... a város haladós forgalom. Mondjuk lusta dög, marhára nem megy
Egyébként itt a sok 100 lóerős, járgányok tulajdonosainak.. swift 1.0 14mp a azáz, nekem a 86lovas régiswift 10 alatt százon van, de még az sx4 nem tul combos 99lovával is 11mp... a 10,12mp elég átlag.. mondjuk jappánéknál foleg suzukinál az első 3 fokozat rövidke, gondolom a városi forgalomra... mondjuk aki városba S Mercivel, meg szuperb a6al járkál az meg is érdemli... parkolni szar, szarul fordul, 12x belenyitják az ajtót... sajnálnám.. akkor 2 autó legalább
[ Szerkesztve ]
-
simonzé
addikt
Esküszöm, azon gondolkodom, hogy kiragasztom a hátsó ablakba a régi mobilomat, és felveszem ahogy elmaradnak a többiek. Persze akkor azt fogja mondani a T. közönség, hogy "persze, biztos sport módban játszod az agyadat, zé, hogy bebizonyítsd az igazadat."
De lassan tényleg fel kell vennem, mert a kétkedők miatt már külön figyelem pár napja, hogy akkor most tényleg én nyomom túl agresszívan? Vagy valóban csak behalózom, hogy ellépek a néptől? De nem.
Na holnap megpróbálom rávenni magam a videózásra, pedig nagyon nincs ám hozzá hangulatom.Még annyit, hogy ma egy Escort jött mellettem, és meglepett, hogy tartotta a lépést. Elszoktam már ettől, na! A srác vigyorgott rám, hogy jót gyorsultunk. Pedig csak ő gyorsult, én simán közlekedtem. 50-nél én elvettem a gázt, ő meg elment mellettem, és akkor láttam, hogy (a felirat szerint) egy Escort RS Turbo volt.
[ Szerkesztve ]
I don't fit in. I fit out.
-
Martin97
aktív tag
A 2004-es kombi focusom, 1,6-os szívó motorral, 380k km után ~7L körül fogyaszt, városban kicsit több, azon kívül meg kevesebb, ~6,5L. Egy tankkal (55L) kb. 750km-ert tudok megtenni.
A fogyasztása ugyan nem kiemelkedő és nem is a legerősebb autó a maga 100 tagú ménesével de nem is ezt szeretem benne, hanem a jó úttartást és a pontos kormányt. Ismerős úton igen jó tempóban lehet haladni a "gyengének" titulált motor ellenére is a számomra döbbenetes kanyarstabilitása miatt. Jól összerakott autó na...
Bónuszba a karbantartása sem bokánfosós költség. Egy faék motor van benne turbó, kettőstömegű, egér és az egyéb, költséges, modern szarok nélkül. Eszembe nem jutna lecserélni egy újabb, akár erősebb autóra, nem hiányzik a plussz hibaforrás és a temérdek korlátozó elektronika.
Majd ha eljön az ideje akkor felújjítattom a kasznit és a motort és használom ahogyan eddig.
[ Szerkesztve ]
-
SaNyEe
aktív tag
Amikor haza utazom Kaposvárra Budapestről, pontosan ezt veszem észre
Megindul a 320 (vagy 250 vagy amennyi épp jut) nyúlmókus lámpánál aztán "összemennek" a közlekedőtársak a tükörben.
Budapesten közlekedve meg az átlagot "erősítem" hangyányit a közlekedési stílusommal, de egyáltalán nem lépek el túlzó mértékben a forgalom többi résztvevőjétől.
Akkor tapasztaltam hasonlót BP-n, mikor átvettem a gépet, 1.4 szívóbenzinből 2.0 közösnyomócsöves dízelbe. 1-2 hét alatt megszoktam, aztóta tudok menni 50-el is, 70-el is meg amennyivel akarok is-- end of transmission --
-
Degeczi
nagyúr
Turbólyuk és turbókésedelem között valóban fogalmam sincs, mi kellene legyen a különbség, elárulod?
A "turbólyuk" a turbó késedelme, amíg felpörög - ezért a két kifejezés nyugodtan használható egymás helyett.
(ha pedig már adott a fordulat, mégsem reagál a gázra, az viszont nem a turbó nyűgje, hanem a motorvezérlésé) -
veterán
Nincs jelentősége az autóhasználat szempontjából a két dolog közötti különbségnek.
Mint ahogy az is tök minegy, hogy a turbón lefújószelep van, vagy megkerülőszelep van, neked a használat szempontjából nem érdekes.
[ Szerkesztve ]
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
Esküszöm, azon gondolkodom, hogy kiragasztom a hátsó ablakba a régi mobilomat, és felveszem ahogy elmaradnak a többiek.
Mindenki elhiszi, hogy 50 métert vertél pár autóra a lámpánál egy álmos szerda reggel, de értsd meg, hogy nem azért, mert olyan über autód van, hanem mert egyedül versenyzel - magaddal.
De ha ugyanezt előadod szombat este a Szentmihályi úton, akkor megsüvegellek. -
SaNyEe
aktív tag
latod, tenyleg nem erted
turbolyukk: az a fordulatszam tartomany, ahol hiaba rugod at a gazpedalt a tuzfalon, nem fog a turbo felporogni kelloen, mert az aramlo gaz mennyisege es sebessege elegtelen.
turbo kesedelem: tegyuk fel kruzolsz 5.ben 80kmh-val,cirka 1700 fordulaton (sajat pelda) es elozesbe kezdenel. nekem ilyenkor gang 4 vagy 3 is jatszos a helyzettol fuggoen, tegyuk fel 4.be huzom a valtot. A motor fordulata megemelkedik, de ettol a feltolto nem fog kifejezetten suriteni, mert a kipufogo gaz sebessege ugyan adott, a mennyisege nem. Nekem eleg a gazpedalt epp simogatni, hogy tartsam 4.-ben a 80-at. Amikor eloznek nyomok egy parkettat, elindul a kepzeletbeli stopper is.
Dezso eszreveszi, hogy a kormanytekergeto erot ker, hat tobb levegot enged a hengerekbe, abbol nagyobb mennyisegu gaz keletkezik, ettol jobban kezd suriteni a turbo es folytatodik a moka utemrol utemre amig meg nem kozelitjuk a maximalis toltonyomast az adott fordulatszamhoz. Na amig ez az ido eltelik az a kesedelem.Az a kb fel masodperc masodperc ez, amit fordulaton is ki kell varnod, hogy jojjon az ero addig meg turbo loading, pliiz wait.
-- end of transmission --
-
Mondom mi nyűgje volt: 366. napon reggel az indításkor a műszerfal átment karácsonyfába. Hívtam a Skodát h ok, tegnap letelt az 1 év rá, de a k@˘@#&°& nyátok, a nővérem mindjárt szül és itt maradok kocsi nélkül?! Elvitték trélerrel kaptam csere autót, másnap híttak h hengerfejes. 0-20'000 km között. Az általam újonnan vett autó. Csak ennyi volt a baja. Megcsinálták én meg legott betoltam kereskedésbe.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Degeczi
nagyúr
Ja, leszűkítve használod a kifejezést.
Utcai autók, különösen a dízelek jellemzően olyan hangolású turbót használnak, h az általad lyuknak nevezett helyzettel gyakorilatilag nem talkozik az ember (pl. az enyém is már 1500-as fordulaton max. a nyomatékot ad le), ezért nem csoda, h a "lyuk"-at is a késedelemre használják.Miközben előznek, inkább ne nyomj padlót.
-
SaNyEe
aktív tag
Na stoppoljunk le kicsit (visszaváltottam PC-re közben, van ékezet
Előznék és nem előznekAztán mozsmá hadd kössek belédkicsit . Nem tudtad mi a két fogalom között a különbség, de egyáltalán.
Most hirtelen vágod, örvendek neki, hogy érthetően fogalmaztam.
De a mondandód második fele, hogy gyakorlatilag nincs, nettó hülyeség, má bocs. Mindegy milyen turbót akasztanak oda, lesz.Egyszerűen nem mindegy, hogy fa szék, vagy f@szék. Nagyon hasonlóan ejtendő, s mégis igencsak különbözik a jelentésük
Az enyémben is változó geometriás turbó van, hogy széles tartományra hangolódni tudjon a turbó (kb. 1500-tól 3500-ig, aztán 4000 után már fogy a lendület, 4500-nál meg nem forog többet), de ettől még van lyuk. Nekem pl ésszerűtlen 1600 fordulat alatt üzemeltetni, mert magasabb a vibráció terhelésre, nincs már igazán nagy töltőnyomás (az is lassabban jön meg), meg az olajszivattyút se erre a tartományra hangolta a tervező gárda szval kerülendő, de ettől még van turboályukk és késedelem is, meg nem is ugyanazt jelenti
-- end of transmission --
-
Integrale
veterán
Ugyan azt jelenti a ketto.
De a Szechenyi Egyetem anyagai kozott megtalalod Hanula Barna dokumentumait is ho es aramlastanbol, abban is megtalalod. A turbolyuk egy nepies kifejezese, semmi tobb.VGT az egy megoldas, kisebb atmeroju turboval csokkented a kesedelmet, mert hamarabb felporog, de fent mar nem szallit annyi levegot, oda nagy kell, az pedig alul lesz sovany. Ezert kezdtek raalni az egy kicsi egy nagy, vagy ahogy anno a Lancia es kesobb a VW is, alul kompresszor, felul turbo.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Degeczi
nagyúr
Ha szétnézel, mindenütt azt látod, h a lyuk kifejezést is a főként a késedelemre használják, az alábbi okokból teljesen érthetően. Persze, lehet ezen kötözködni: kb. mint azért beszólni, h a skót kockás szoknya is négyzethálós kellene legyen. A társaságok kedvence lehetsz ilyen hozzállással - érthető, ha itt éled meg a sikereid
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Integrale #273 üzenetére
nem fogom megegyszer elmagyarazni, vitatkozni se rola. Tenyeken kar.
Nevezzuk turbo toltonyomas hatarnak, ha a turbolyuk tul nepies szamodra. Vagy surge limittol balra eso resznek (ha lattal mar kompresszor terkepet valaha) .
A kesedelmet meg nem kell keverni vele.
szaksajtoban se hallottam sose, hogy a turbolyukat arra ertette volna a zsurmaliszta, hogy hinnye ez csak 0.4s volt, hanem hogy haat igen, itt akkora a turbo lyuk, hogy 2500rpm-ig semmi se tortenik, vagy 4000-ig a 2 literes lancer evo sorozatnal.
#274:mutasd mar meg, hogy szaksajtoban hol keverik a kettot. Az, hogy itt megy, egy dolog
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
-
Prowler
senior tag
Hát akár azt is meg tudod tenni, jöhetnek a dashcam videók.Vagy bumpercam lenne ez esetben? El lehet szórakozni ilyen gyorsulgatásokkal, de szvsz igazán egy kanyargós úton jön ki az autók és a sofőrök közti különbség, ahol tudsz tempót is menni.
Ha a régi RS Turbo Escortra gondolsz akkor elhiszem, hogy 50-ig együtt mentetek, viszont ha azt mondod hogy az újabbik RS Cosworth volt akkor mennyafenébe.
[ Szerkesztve ]
Veremivadék Undorkutya
-
7600 GS
addikt
Az adatlapomon levő 1,6 szívódezső Passattal bármikor elmegyek egy tankkal 1300 km-t.
-
Kleroo
veterán
Azt azért tedd be a képletbe, hogy egy DSG dízelnél nem lesz nagy különbség, ha padlón áttiporva nekiállsz gázt adni, Lényegében nincs tartalékod, nüanszokkal megy gyorsabban, ha lepadlózod. Próbáld ki
Jobban morog, picit még tol, de nincs hova forognia, alul pedig eddigis megvolt a nyoamtékbomba. A DSG miatt pedig nem Te pakolgatod a fokozatot, nem játszol a kuplunggal h minél jobban kilőjj. Szóval kb abszolút értékben, mindig a kocsi tudásának 80-90% környékén autókázolEscort egy jó példa erre. Körbe tud autózni ha akar, de félválról vett, és így már nem volt annyi tartalékja. plusz neki ugyebár kuplungjáték, stb. neked meg hangos pedál gyá. Szóval ha minden henger ment benne, akkor 3x körbeautóz. De így ez arra jó példa h Te kb max közelében használod a gépállatod , a tudtod nélkül.
De egyébként tiszta menő, hogy már mindenki Rajtad kattog itt.
Debrecen mókás hely. BP is. velem mindenki racinglni akar, aztán mérgesek mert tojok rájuk. Én a pilis x-y-z útjait gumizom inkább fel legjobb tudásom szerint, egyedül. Városban chill[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
WinstonWolf
senior tag
válasz razorbenke92 #194 üzenetére
Nekem is volt dízelem, én is csak prémium üzemanyagot tankoltam bele, és soha nem volt gondom a motorral.
De azért a Maxmotion diesel a hagyományoshoz képest +10-15% drágább... Szóval ez azért nehezen fér össze az átlagember fejében a fillérbaszással.. .
WinstonWolf - A második farkas, aki sütni tud.
-
kovy79
őstag
"Te, kedves olvasó, tudd, hogy mehetsz lassan, nincs azon mit szégyellni. De akkor a külső sávban a helyed!"
Ezt mindenhová ki kellene írni, öles betűkkel!
Azt veszem észre, hogy hónapról hónapra egyre több a belsőben ragadt, figyelmetlen balfék.
Lassan a szembesáv is kell nekik, annyira balra tartanak...
Egyébként jó kis cikk, jó autóról, jó fogyasztásról, de ez a "lámpánálmindenkire50m" kicsit erős.
Az én Octim átlaga 9,1l, de ha az etetett lovak számát nézzük, jobb is a fogyasztásom, mint a tiéd.
p.s.: Az autód 85KW-os, ami ~114 lóerő, amit kb mindenhol 116-nak tüntetnek fel.[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
-
-
kovy79
őstag
Biztosan NEM, mivel az első szerkesztéskor ezt adtam hozzá:
"p.s.: Az autód 85KW-os, ami ~114 lóerő, amit kb mindenhol 116-nak tüntetnek fel."
Másodjára ezt:
"Egyébként jó kis cikk, jó autóról, jó fogyasztásról, de ez a "lámpánálmindenkire50m" kicsit erős."
Harmadjára ezt:
"Az én Octim átlaga 9,1l, de ha az etetett lovak számát nézzük, jobb is a fogyasztásom, mint a tiéd."
"Lassan a szembesáv is kell nekik, annyira balra tartanak..."
Az első 5 sorhoz nem nyúltam.
Egyébként pedig teljesen irreleváns, hogy bent ragadt e (a szó nem azon értelmében, hogy a külsőben haladóktól nem tud kisorolni), vagy csak elfelejtett kisorolni!
Az ilyenekre szoktam mondani, hogy remélem hozzájuk siet a tűzoltó, aki szlalomozni kényszerül a magafajta figyelmetlen, közlekedni nem tudók miatt...[ Szerkesztve ]
''ha annyira NAGY hozzáértő vagy akkor azt is tudnod kell(ene) , hogy a 9550 ugyanaz mint a 9700-as!'' by bandika2006
-
torma99
aktív tag
Skoda Fabia II Greenline kézi váltós 1.4 PDTDI, könnyedén megy a 900+, odafigyelve 1000+, rekord 1120 begurulva a kútra. Ehhez nem szabad 90 fölé menni, addig viszont dinamikusan felgyorsítani, eco gumi, prémium olaj és üzemanyag kizárólag. Ennek az autónak az ellensége a klíma, városba 6 liter felett eszik. A fenti értékek 2 személy és csomagjukra vonatkozik. Abszolút rekord 64 kmh-ás átlaggal Szombathely-Polány-Hídvég-Vasvár-Zalaegerszeg, nyár, hátszél 3,7 liter 1 fő, fűkasza, kis csomag. Gumi Conti Ecocontact.
[ Szerkesztve ]
-
torma99
aktív tag
Csak, hogy tiszta legyen szinte kizárólag országúti köulekedésre használom 30-80 kilométer közötti távokon.
-
Kisgépkezelő
senior tag
Mondjuk az még annyira nem is tötyögés. Van vagy 20 település a két végpont között, úgyhogy ha országúton nagyjából 90-el mész, lakott területen meg 50-el, akkor ilyesmi átlag jöhet ki. A Google útvonaltervezője is ilyen tempót számol az útvonalra. Mondjuk a google által számoltnál azért általában kicsit gyorsabb szoktam lenni, de többnyire én is a "bővített" sebességhatárok szerint közlekedek.
-
simonzé
addikt
Asszem itt a megfejtés. Sosem ástam bele magam, de valóban érzem, hogy nincs sok különbség az 'autókázom' és a 'lenyomok mindenkit mint a bélyeget' üzemmód között. A Sport fokozatnak sem a 115 lovas 1.6 TDI-nél sincs értelme, mert csak annyit tud, hogy bőgeti a motort, és messze a nyomatékcsúcs után vált feljebb.
Én meg azt nem értem, hogy a turbólyuk vs. turbókésedelem vitának mihez van mi köze...
I don't fit in. I fit out.
-
simonzé
addikt
Na végre itt van egy ma készült fotó, amire a cikkben céloztam. Ez egy tipikus helyzet, amikor - Az életemre esküszöm - NORMÁL elindulással 50-ig eljutva ekkora különbség alakul ki köztem és a mögöttem jövők között, olyan 100-120 méterre a lámpától. 2x2 db, olyan 150 kg-nyi lapra szerelt bútorral megpakolt csomagtartónál nem fogok hiperhajtóműves startot produkálni, szóval higgyétek el végre, hogy nem versenyzek. Csak normálisan elindulok, és így megy ez az ótó. A szélső sávban parkolnak páran, de a két belső sávban lévőkkel egyszerre indultunk.
A fiam készítette a képet a tudtomon kívül, miután korábban beszéltük, hogy sokan hitetlenkednek a dinamikával kapcsolatban.Nem vagyok én gyors, csak az én váltómnál nem esik ki 1-1 mp az 1-2 és a 2-3 fokozatok közötti váltás során.
[ Szerkesztve ]
I don't fit in. I fit out.
-
nagyúr
Ezt megbeszéltük hogy az alföldön lassan vezetnek, még a gázpedált sem nyomják be
városon kívül, volt hogy 60-nal mentem, és még akkor sem előztek meg.
Igazából a gázpedált le se nyomják.Ott csináltam városban 5,5 literes átlagot, míg akár Pécsen kapaszkodnom kell, hogy 7,8l alatt legyek.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Szoszo94
őstag
Ezért szoktam agybajt kapni, mikor megyünk Párom szüleihez havi egyszer Győrből. Itt agresszívan vezet mindenki, ott meg középre húzódva 60 faluk közt, előzni sem lehet. Elhiszem, hogy Hajdőszoboszló környékén mindenki ráér, de hagyják már menni azt, aki annyira nem
Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II Limousine 1.5dCi // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi
-
hdman
őstag
Octavia 3 ban csak 50 literes tank van tudomásom szerint, ezalól csak a 4x4 kivitel a kivétel. Legalábbis nálam a 2015 ös O3 RS nél csak 50 literes.
Sopron city :)
-
Doze
aktív tag
ha már skoda, fábia I 2.0 benzines, az milyen? mennyit ehet? hogy mehet?... szívóbenzin.