- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Mozilla Firefox
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Linux - haladóknak
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
Új hozzászólás Aktív témák
-
Minden kötekedés nélkül: a forgalmiban elég sokszor elírják ám a dolgokat. Ott volt a sok EU melléírás, a motorkódot és az alvázszámot is elírták már nálam.
(#228) Doze: bakker nálam az 1.4 mpi városban nyáron (klímával) soha nem fogyasztott 10 liter alatt! Pedig nagyon papásan vezetek, uh becsüld meg az asszonyt mert valamit tud
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
SaNyEe
aktív tag
Amikor haza utazom Kaposvárra Budapestről, pontosan ezt veszem észre
Megindul a 320 (vagy 250 vagy amennyi épp jut) nyúlmókus lámpánál aztán "összemennek" a közlekedőtársak a tükörben.
Budapesten közlekedve meg az átlagot "erősítem" hangyányit a közlekedési stílusommal, de egyáltalán nem lépek el túlzó mértékben a forgalom többi résztvevőjétől.
Akkor tapasztaltam hasonlót BP-n, mikor átvettem a gépet, 1.4 szívóbenzinből 2.0 közösnyomócsöves dízelbe. 1-2 hét alatt megszoktam, aztóta tudok menni 50-el is, 70-el is meg amennyivel akarok is-- end of transmission --
-
Esküszöm, azon gondolkodom, hogy kiragasztom a hátsó ablakba a régi mobilomat, és felveszem ahogy elmaradnak a többiek.
Mindenki elhiszi, hogy 50 métert vertél pár autóra a lámpánál egy álmos szerda reggel, de értsd meg, hogy nem azért, mert olyan über autód van, hanem mert egyedül versenyzel - magaddal.
De ha ugyanezt előadod szombat este a Szentmihályi úton, akkor megsüvegellek. -
Prowler
senior tag
Hát akár azt is meg tudod tenni, jöhetnek a dashcam videók.Vagy bumpercam lenne ez esetben? El lehet szórakozni ilyen gyorsulgatásokkal, de szvsz igazán egy kanyargós úton jön ki az autók és a sofőrök közti különbség, ahol tudsz tempót is menni.
Ha a régi RS Turbo Escortra gondolsz akkor elhiszem, hogy 50-ig együtt mentetek, viszont ha azt mondod hogy az újabbik RS Cosworth volt akkor mennyafenébe.
[ Szerkesztve ]
Veremivadék Undorkutya
-
Kleroo
veterán
Azt azért tedd be a képletbe, hogy egy DSG dízelnél nem lesz nagy különbség, ha padlón áttiporva nekiállsz gázt adni, Lényegében nincs tartalékod, nüanszokkal megy gyorsabban, ha lepadlózod. Próbáld ki
Jobban morog, picit még tol, de nincs hova forognia, alul pedig eddigis megvolt a nyoamtékbomba. A DSG miatt pedig nem Te pakolgatod a fokozatot, nem játszol a kuplunggal h minél jobban kilőjj. Szóval kb abszolút értékben, mindig a kocsi tudásának 80-90% környékén autókázolEscort egy jó példa erre. Körbe tud autózni ha akar, de félválról vett, és így már nem volt annyi tartalékja. plusz neki ugyebár kuplungjáték, stb. neked meg hangos pedál gyá. Szóval ha minden henger ment benne, akkor 3x körbeautóz. De így ez arra jó példa h Te kb max közelében használod a gépállatod , a tudtod nélkül.
De egyébként tiszta menő, hogy már mindenki Rajtad kattog itt.
Debrecen mókás hely. BP is. velem mindenki racinglni akar, aztán mérgesek mert tojok rájuk. Én a pilis x-y-z útjait gumizom inkább fel legjobb tudásom szerint, egyedül. Városban chill[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
nagyúr
Ezt megbeszéltük hogy az alföldön lassan vezetnek, még a gázpedált sem nyomják be
városon kívül, volt hogy 60-nal mentem, és még akkor sem előztek meg.
Igazából a gázpedált le se nyomják.Ott csináltam városban 5,5 literes átlagot, míg akár Pécsen kapaszkodnom kell, hogy 7,8l alatt legyek.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Burt1793
veterán
Ez melyik település?
Budapesten nem sokszor lehet ilyen élménye az embernek normálisan gyorsítva. 2.0 tdi golf-fal is egész szépen kell gyorsítani ahhoz, hogy így elhúzzon az ember (2200-ig ki kell forgatni az 1-est, 2-est ), mondjuk kézi váltóval, de ezzel nincs bajom, gyorsan megy a váltás.
Nem hiszem, hogy sport módban max teljesítmény fölé forgatná a motort a váltó, mert annak nincs értelme. A váltósegéd nekem 3800-4000 környékén padlónál is írja, hogy tegyem a következőt.Nekem inkább az a bajom, hogy a sok kis automataváltós, erősebb autós mami, papi egyenesben nem hagy elmenni, amikor szeretnék, aztán meg tötyögnek, ehhez sajnos kevés a 150 ló (itt most nem is állórajtról beszélek), na felénk (Budapest) ilyen a forgalom. Elég sokan elmebajosak. Én meg motorhoz szoktam, szóval nem megyek lassan kocsival se, de nem hülyéskedek, csak megyek.
-
Utka
tag
Üdv!
Még mindíg Roci.... (De már szedek rá gyogyószert )
Cervanes is 'C' -vel írta. Ezért értetlenkedtem.Öregecske Suzuki Swiftet hajkurászok Pécsett. Számtalanszor van, hogy zőldnél "állva hagyom" a sort. Pedig se nem verseny,se nem hüccs!, se semmi. Rengetegen a zöld jelzésre kezdenek kéziféket kiengedni (nem, nem a Mecsek oldalában. Sík terepen. ), sebességet keresni. Az automatánál meg csak átlépsz a gázra és kész. (Én meg nem használok kéziféket és már sárgánál - vagy kicsit előbb - bepakolom sebességbe. Zöldnél meg csak el kell indulni.Ja! 50-55 -nél én is visszaveszek. Persze ezt a külső sávban. Aztán pár aszfalthuszár megelőz, én meg elcsorgok mellettük a következő lámpánál.... )
Donki Hóte, erre nem is gondoltam.
Víg napot polgártárs! Nem értek a lovakhoz.