- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- DIGI internet
- Proxmox VE
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Prowler
senior tag
válasz Integrale #239 üzenetére
Rugalmasabb persze, én itt arra céloztam hogy az átlag autók többsége jóval gyengébb egy ilyen 110 lovas Octavianál, ezért és érezheti a tulaj azt, hogy 50-60 métereket rávert a többi autósra. Ebben még közrejátszanak a fogyasztáshuszárok is, mint fentebb említették.
Veremivadék Undorkutya
-
Prowler
senior tag
válasz Integrale #245 üzenetére
1.0-1.3 Swift, Wagon R+. 1.4-1.6 F Astra, Golf II, ezres Yaris, 1.5 Civic, szinte csak ilyan autókkal találkoztam az utakon. Természetesen az Octavia is átlagautó, de vakok között félszemű a király, mint mondják. De felesleges ezt tovább ragozni.
Veremivadék Undorkutya
-
veterán
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Integrale #273 üzenetére
nem fogom megegyszer elmagyarazni, vitatkozni se rola. Tenyeken kar.
Nevezzuk turbo toltonyomas hatarnak, ha a turbolyuk tul nepies szamodra. Vagy surge limittol balra eso resznek (ha lattal mar kompresszor terkepet valaha) .
A kesedelmet meg nem kell keverni vele.
szaksajtoban se hallottam sose, hogy a turbolyukat arra ertette volna a zsurmaliszta, hogy hinnye ez csak 0.4s volt, hanem hogy haat igen, itt akkora a turbo lyuk, hogy 2500rpm-ig semmi se tortenik, vagy 4000-ig a 2 literes lancer evo sorozatnal.
#274:mutasd mar meg, hogy szaksajtoban hol keverik a kettot. Az, hogy itt megy, egy dolog
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
Burt1793
veterán
-
SaNyEe
aktív tag
válasz Integrale #373 üzenetére
Azoknak, akik kis fordulaton mutatjak meg a vilagnak, hogy biza igy kell spurolni
Aztan mikor jon a szervizszamla, hogy akkoraszondjahogy:
feltoltofelujitas
also resz general felujitas
hengerfej felujitas iksz szazezer, ahol iksz nagyobb 7, biztos nem az lesz a gondolat, hogy mekkorat spuroltam azon a 4 decin, hanem ahogy mar leirtak korabban, eladom oszt javiccsa az uj juzer. Beadjak egy gyoker neppernek, aki kicsit mismasol, alairat egy fogyasztovedelem altal megtevesztonek nevezett allapotlapot a szerzodes mellekletekent es mindenki "boldog"Persze ha nem csak az auto lett volna a juzerert, hanem juzer is vett volna igazan minimalis faradtsagot, hogy odafigyeljen az autojara, akkor nem gtk szarkent vettek volna be, hanem auto arban. Bar akinek a bore alatt is penz van, ott ez lehet nem szempont
[ Szerkesztve ]
-- end of transmission --
-
veterán
válasz Integrale #383 üzenetére
Honnan tudod, hogy a turbó, lendkerék befecskendező trióból nem fog letérdelni valami 130e km előtt?
Hát, van tíz különböző módszer arra, hogy az ember megtippelje azt, hogy nem romlik el a kettőstömegű lendkerék, a turbó, a befecskendező 130 ekm teljesítmény előtt.
Az első módszer az empirikus, mivel már van több mint 130 ekm a Ford 1.6 TDCI autómban és ezek az egységek egyike sem romlott el, így elmondható, hogy az én vezetési stílusom mellett nem romlik el a kettőstömegű lendkerék, a turbó, a befecskendező 130 ekm teljesítmény előtt.
Gondolom, hogy a következő kilenc módszer ismertetését ezután már nem várod el tőlem
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Fujifilm X
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NBA és kosárlabda topic
- OLED TV topic
- További aktív témák...