- Aliexpress tapasztalatok
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Windows 11
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Milyen routert?
- Otthoni hálózat és internet megosztás
Új hozzászólás Aktív témák
-
SoulReaver
veterán
Gyári kefés cucc kuka.... Szervó kuka...
Ha behalt a szervó, csak olyan 5 eres szervóra lehetett kicserélni, akkor még nem volt fémfogas hozzá, de nagyobb méretű nem fért el a kocsiban...
Hiába lett olajos teló, plusz súly, akkor is borult bármikor....
Gyári elektronika pár ismerősnél is lefüstölt...
Ezt a szart nekem ne védje senki...
-
SoulReaver
veterán
válasz tucsok. #4705 üzenetére
Ilyenkor azt szokták mondani, hogy olyat kell venni elsőnek, ami nem a legszarabb, mert elmegy a kedved tőle.
Ennyiért szerintem csak játék kategóriát találsz, amit szinte napi szinten kell szervizelni, de nem lehet, mert hónapokat vársz 1-1 alkatrészre, mert szét megy a szervó, eltörik mindene, stb...
Igazából nem tudom mi a célod, de gondold át, aztán tegyél még a kerethez. A legalja, ami abszolút belépő kategória, az kb ez:
Ebben fém fogaskerekes diffik vannak, olajos telók. Csak akku-t kell venni hozzá, és kész is.
A baráti körben 4-5 ember használja, és jókat szórakoznak velük!
Alkatrészt is találsz hozzá.
Ezen az oldalon van EU raktár, általában 3-5 nap a szállítás.
-
SoulReaver
veterán
-
SoulReaver
veterán
válasz JoolsNOS #4729 üzenetére
Hali!
Sima pillanatragasztó...
A szivacs azért kell, hogy legyen tartása a guminak. Nélküle csak nyalódna a gumi... Képzeld el, hogy a valódi autónak nem lenne felpumpálva a gumija... kanyar közben..... Az sem természetes.
Milyen rc autóról van szó amúgy?
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz ADAM1337 #4779 üzenetére
312mm De a hátsó teló tornyokat bentebb lehet hozni, van neki lyuk. Akkor rövidebb lesz.
Nekem ez van, biztos láttad már.
Eredetileg tactical volt. Most már nincs köze hozzá Rövidebb, alacsonyabb. HW 1080 szabályzó, gyári motor, 20kg szervó, alu ötvözet, súlyozott felnik(900g/kerék), hyrax predator gumik, stb.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz JoolsNOS #4781 üzenetére
A sport ban nincs sebesség váltó, és nyitható-zárható diffik. Alapból zárt difik, egy sebesség, de nagyon dicsérik.
(#4782) ADAM1337
A télen voltunk az évzáró havas rájdon. Majd idén leszek már többet.
Jóhely biztos a kőhegy, sok képet láttam már róla Messze van Debrecentől... :/
[ Szerkesztve ]
-
-
SoulReaver
veterán
válasz maximilian4 #4801 üzenetére
Ez nincs meghatározva. Több C több mah. Nem számít.
-
SoulReaver
veterán
válasz maximilian4 #4804 üzenetére
A szabályzó annyit vesz fel, amennyit tud.. nem fog leégni. De az 50A -es szabályzó elég pici. Gyerekjáték kb.
-
SoulReaver
veterán
Új szerzeményem...
Fura ez az Rc, mindig megtetszil valami... 1/8 Losi után slash, utána Mugen mbx6 buggy.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz maximilian4 #4815 üzenetére
Igen, általában fogaskerék hajtás van az rc autókban. HA fém lenne a spur=fogaskerék, akkor nagyobb hangja lenne.
-
SoulReaver
veterán
válasz maximilian4 #4817 üzenetére
Ezt ajánlotta neked valaki?
Szerintem nagyon sokat kell még rá költened... De te tudod... Amit én ajánlottam neked, arra semmit nem kellett volna költeni.Mind1, tanulópénznek jó ez is.
-
SoulReaver
veterán
válasz maximilian4 #4820 üzenetére
Hajrá....
-
SoulReaver
veterán
válasz maximilian4 #4825 üzenetére
"Miért nem az én használtamat vette meg annyiért?"
Üzletelni sem úgy kell, hogy hitegeted az eladót, majd a topikba benyögöd, hogy te már mást megrendeltél...
Na mind1, ez a te bizonyítványod.
Az, hogy vettél egy noname rc-t 90-100k-ért, az megint egy olyan dolog, hogy hagyjuk...
Én egy korrekt gépet ajánlottam, amiben nem kell cserélni semmit, jár hozzá pót alkatrész, stb... Alkatrész ellátásban is élen jár a traxxas, én amúgy 1x cseréltem rajta első lengőkart, azt is egyből rpm-re... Na de mind1. Én túl vagyok ezeken a kezdő szarságokon...[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz maximilian4 #4829 üzenetére
Ki hazudozik? Te írtad, ha elviszik a konzolodat, akkor valószinüleg megveszed a slasht, ezt írtad, bemásolnám, de a p.h -szabályzat tiltja.
Kettőnk közül te vagy a kezdő, nem én. És, ha itt mindenki azt mondja, hogy nem feltétlen érte meg amit vettél, akkor nem neked lesz igazad.
Eleget pocskondiáztál a csoportban, nem veszed észre magad?
Éppen, hogy te hazudozol. Az időpontokkal nem vagy tisztában. Az első kérdésed a topikban, aztán írtam privatot, hitegettél, utána hánytad be a topikba, hogy mit veszel, miután mondtad, hogy na elvitték a konzolod... Még meg is kérdezted, hogy nem-e megyek Szolnokra, hogy felvigyem neked.
Magyar mentalitás mi? A hazudozás meg hungarikum ugye?
Kettőnk közül itt te kamuzol kishaver. Én nem a levegőbe szoktam beszélni. -
SoulReaver
veterán
válasz Simonarancs #4831 üzenetére
Nem rágódok én már, csak nem tetszik, amikor tényleg segitene az ember, aztán megvádolják, hogy hazudik, holott, ez volt beszélve... Nincs nekem hasznom abból, ha hazudoznék... Ilyen gyerekes dolog meg, hogy mártirkodik mellé, megint csak őt minősíti. Sajnálom szegényt, tényleg csak jót akartam neki...
-
SoulReaver
veterán
válasz Szilágyi84 #4861 üzenetére
BL = Brushless, Kefe nélküli motor. Ez a jobb.. Kefés motort általában Trial autóknál használnak, vagy olcsó rc autóknál.
-
SoulReaver
veterán
válasz Szilágyi84 #4863 üzenetére
1/10 autóban is szokott lenni kefés motor. ez az árán is látszik.
Kefés motorral is lehet gyors egy autó, ha megküldöd egy jó erős lipo akksival.
Nem tudom mennyire akarsz belemenni az rc világba, de van ITT meg ITT egy kis olvasni való, ami az alapokat tartalmazza számodra.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz Szilágyi84 #4879 üzenetére
LiPo akkumulátor kezelése
Hogy hosszabbítsuk meg Litium Polymer akkumulátorunk életét…Legyen szó Airsoft, autó vagy akár drón üzemeltetéséről, a modern elektromos modellek nagy része Litium Polymer (röviden Li-Po) akkumulátorral működik. Sok helyen olvashatunk szakszövegeket, hogy hogyan is kell kezelni a Li-Po akksikat, de akinek még nem volt dolga ilyen áramforrással, nem árt, ha tud pár egyszerű praktikát a kezelésével kapcsolatban. Egy kis odafigyeléssel rengeteg bosszúságtól és nem kevés kiadástól kímélhetjük meg magunkat.
Az első, legfontosabb dolog, amire oda kell figyelnünk ennél a típusú akksinál, hogy semmiképp nem szabad túlmeríteni! A maximális töltöttség 4.2 Volt, túlmerítésről 3.0 Volt alatt beszélünk. Ezt a töltöttségi szintet úgynevezett Akkumonitorral tarthatjuk figyelemmel, ennek egyik változata az Akkuőr még hangjelzéssel figyelmeztet is minket, ha nem kívánt szintig merülne az akksink. Ezeknek hiányában a modell „gyengülése” jelzi, ha már nem szabad tovább erőltetni a játékot.
Ha kijátszottuk magunkat, az akkumulátort sem merítettük túl, van pár tippünk arra is, hogy hogyan töltsük, majd tároljuk a Li-Pot. Elsősorban mindenképp csatlakoztassuk le az akksit a modellről! Még ha ki is tudjuk kapcsolni a szerkezetet, melyet az akkumulátorral működtettünk, mindenképp érdemes belőle kivenni, nehogy tovább merítse akár egy minimális áramfelvétellel az akksinkat. Persze ez alól kivételt képeznek azok a modellek, melyekbe már eleve beépített az akkumulátor.
Ha hamarosan újra használni szeretnénk, töltsük fel maximum kapacitásra a Li-Pot. Hosszabb tárolás esetén érdemes tárolási feszültségre (nagyjából 3.8 Volt) tölteni, de ez nem feltétlen szükséges, ne süssük emiatt ki az akksit, illetve ha a töltőnk nem tudja ezt a „tárolási feszültség” (Storage) funkciót, inkább teljesen feltöltve tároljuk azt. Megannyi kisebb-nagyobb tudású töltő közül válogathatunk erre a célra.
Feltöltöttük az akkumulátort, már csak a tárolás körülményeit kell egy kicsit áttekintenünk. A biztonság érdekében gyakran tárolják a Li-Pot egyfajta tűzálló tasakban. Továbbá a Li-Po „szereti” a hideget, érdemes hűvös helyen tárolni. Erre a célra kiválóan alkalmas a hűtőszekrény tojás-tároló rekesze, ennek ilyen célú igénybevételéhez persze a lakótársak/család beleegyezése is szükséges lehet. (a fagyasztó már károsítja a Li-Po akkumulátort!)
Összefoglalva:
Ne merítsük a cellákat 3.0V alá
Ne tároljuk a modellben, csatlakoztatva az elektronikához
Véletlenül se zárjuk rövidre, vagy dugjuk össze fordított polaritással
Óvjuk az akkumulátort az erős fizikai behatásoktól (ne ütögessük, ne vágjuk fel, ne dobjuk tűzbe!)
Cellánként 3.8V-on, vagy feltöltve tároljuk
Felügyelet alatt töltsük az akkut, csak Lipo töltésére alkalmas és beállított töltővel
Hűvös helyen, lehetőleg tűzálló tasakban/dobozban tároljuk(SG modell, rc kisokos.)
Nekem EZ a töltőm van, teljesen jó és megbízható. Tud mindent, amit kell. 1-8 celláig tölt, lipot és más fajtákat. Akksit Vagy HobbyKingről tudsz rendelni, EU és UK raktárból, vagy ebay, FLOUREON márkát használunk a körömben többen is, nagy megelégedéssel. 2S
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz Szilágyi84 #4881 üzenetére
Shopmodellel az a baj, hogy bár vannak jó és rossz áraik is, mellé nagyon leszarják pl az értesítés küldését... Raktár készletet nem frissítik még úgysem, hogy közlik, nincs raktáron az adott termék...
Nekem most a mugen-hez lett pár alkatrész olcsón, ami általában jóval drágább...
Töltőt vehetsz tőlük, ha nem sajnálod a pénzt, abból is valami közép út, pl IMAX B6.
Akksit nem kell itthon venni, mert heroin árban mérik őket...
Nyugodtan rendelheted ebayről vagy HK-ról...
Van pár kerülendő márka (ismeretlen kínai márkák, Zoppower...) és autóba kemény tokosat illik venni.... Picit drágább, de védi az ütésektől....
-
SoulReaver
veterán
válasz ADAM1337 #4894 üzenetére
1/8 as buggy már azért jóval nagyobb egy 1/10 buggynál. Alapból alu alváz, közép difi, nagy telók, stb.
2250kv motorral, 150A esc, 46T/15T 4S kb 70km/h a vége, amit hamar el ér.
A slashemben 120A, 4000kv val hasonlót ment 2 cellával
Egyik havernak van egy kis tamya buggy, 8 cellás nimh akksival fogja ezeket a nagy dögöket aszfalton.
-
SoulReaver
veterán
válasz elektrotank #4958 üzenetére
Ez van az első linken. Ezek csak trial verdák.
-
SoulReaver
veterán
válasz elektrotank #4961 üzenetére
Az, hogy csak trial verdák?
Az annyit tesz, hogy a fő területe a sziklás, durva terep. Nem arra van, hogy 70km/h val csapasd vele
Volt egy ilyenem, teljesen más stílus, mint egy buggy vagy sct. ITT A csatornámon láthatsz pár másik ágat is. Csak a driftet, és onroadot nem próbáltam eddig.
-
SoulReaver
veterán
válasz ADAM1337 #4963 üzenetére
A sport bőven elég. Nekem tactical volt, de azt jobban át kellett alakítani, hogy ne akadjon fel. A difi zárakon kívül a sebesség váltót nem nagyon használtam. A sportban annyival van kevesebb... Alapból zárt difi, egy sebesség, de ha nem túrára használja, akkor teljesen jó.
-
SoulReaver
veterán
válasz elektrotank #4965 üzenetére
Igen, az egy jeep rubicon wrangler kaszni volt. Nekem az tetazik nagyon
Elég drágák, főleg a trx4-ek, de a sport az ilyen arany közép út.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz enginev3.0 #4968 üzenetére
Talán, mert kefés elektronika van benne, és hátsókerék hajtásos.
-
SoulReaver
veterán
válasz enginev3.0 #4970 üzenetére
HA eddig 4wd-d volt, összkerék hajtás, akkor nem fog tetszeni a hátsókerék hajtás. Rctuning.eu-n, van sok traxxas modell, ha ragaszkodsz a márkához.Ez pl, kefés 4x4 rustler.
-
SoulReaver
veterán
válasz enginev3.0 #4972 üzenetére
Akkor facebook-on, rc adok veszek oldalakon, sok használt 4x4 verda van Kétes előélettel.
-
SoulReaver
veterán
válasz enginev3.0 #4974 üzenetére
Minél nagyobb méret arányú a verda, annál strapabíróbb.
Nekem 2db 1/8 verdám van, nagyon ritka, valami bajuk esik, pedig egyik sem polcos verda, és nem is kímélem őket.
-
SoulReaver
veterán
válasz enginev3.0 #4979 üzenetére
Nem csak a kv értéktől lesz egy motor nagyobb. Maga a fizikai mérete is számít.
Az 1:16-os autódból a motort bele teszed egy 1:8 ba, talán meg sem fogja moccintani, vagy, ha igen, rövid időn belül a túlterheléstől leég...
Mérd meg a mocid átmérőjét és hosszát. Nekem az 1:8-asokba 4274 a méret. (42 átmérő - 74 a hossza, mm-ben megadva.)
Amit linkeltél vrx, abba már belefér a legtöbb normál lipo akksi, viszont törékenyebb, mint a traxxas.
[ Szerkesztve ]
-
SoulReaver
veterán
válasz enginev3.0 #4981 üzenetére
Nekem a VRX sword volt. ITT egy kis ugrálgatásom vele.
Ezeknek nagy betegsége volt, hogy a motor tartó és a spúr kerék fedele között az apró kavicsok bejutnak és megakadnak a spúrkerék és a fedél között. Mondanom sem kell, hogy szét is megy olyankor a kerék.
Én cseréltem benne acél spúrt, fbs-el kinyomtam a réseket. Nem volt vele gond, csak ki lehet nőni ezt is.
Ilyen méretű kemény tokos akksival használtam: 138,5 x 46,5 x 25 mm
-
SoulReaver
veterán
válasz enginev3.0 #4986 üzenetére
Vagy vegyél egy Ilyet.
Új hozzászólás Aktív témák
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest