Új hozzászólás Aktív témák
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz SpydeR3412 #585 üzenetére
Na most az a dolog állt elő, hogy nincs hasonló kofig az Openpilot-on.
Van hasonló motor, de akkor kissebb az esc. Vagy van 20a esc, de akkor 2207-es motor van, vagy épp 4s aksi. Most akkor mit kell kiválasztani? -
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #586 üzenetére
Falcon cc3d videó nincs youtubon fent?
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz SpydeR3412 #588 üzenetére
Meg az aux1-ből, aux2-be dugtam át az uccsó csatit. Mert a repmód választót nem érzékeli. Csak úgy sikerült atjutnom rajta 2x is, hogy egyszerre mindent nyomogattam a távon össze-vissza.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz SpydeR3412 #589 üzenetére
Vigyazz, nehogy bekapcsold az onmegsemmisitot!
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz SpydeR3412 #595 üzenetére
Sikerült inverzbe tenni (throttlen kívül mindet) a távot. Így már megfelelően működik.
Ellenben csak 55% gaznal kezdi el görgetni a motorokat. Illetve csak pc-n, mert miután lehuztam róla a gépet, megint semmit nem csinál. Bár lehet csak az armolast kell állítani.
Miért lehet, hogy csak 50% felett indulnak a motorok?
A falcon elvileg tudja a oneshoot125-öt. Azt csak simán kivalasztom az esc-nél és kész?
Az active breaket hogy lehet bekapcsolni? -
SpydeR3412
aktív tag
válasz SpydeR3412 #596 üzenetére
Aztán sikerült beállítanom, hogy hány % gáznál induljanak a motorok.
Érthetetlen számomra, hogy az alap beallitasnal 55%-ig meg se nyikkannak a motorok. Lehet valamit elszabtam.
Az armolást kikapcsoltam a csába, ne zavarjon be.
Még azt vettem észre hogy acroban stabilabban pörögnek a motorok.
Viszont valami még nagyon nem stimmel.
Szobában próbáltam, hogy felemelkedjen, de nem tud. De mondjuk annyira nem is nyomtam neki, mert képes helyből szaltozni.
Gyerekek, én nem akartam ennyire belemerülni ebbe. Persze, már most látom, hogy meglesz ennek az előnye, de én már nagyon repülnék inkább vele. -
Teréz Atya
senior tag
válasz SpydeR3412 #597 üzenetére
Hat en is igy voltam. Nekem az elejen meg az ESC kalibracio sem ment a debil SimonK FW miatt. Mert nem lehet am beallitani vezerlon keresztul vagy valami USB-s bigyusszal, az tul egyszeru lenne. Az ESC dudalasa alapjan kellett fel-le huzogatni a gazkart. Na, akkor ereztem h tokon szurom magamat.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #597 üzenetére
Armolást kapcsold vissza, ha nem tetszik az alap tedd kapcsolóra.
Cf-nél a távon csatornához adsz egy kapcsolót pl. utána módoknál aux 2 pl. az 5-ös kiválasztod és csuszkát beállítod hogy armoljon. Közben ha kapcsolod látod is az ikonon mikor élesít.
Első blikkre esc kalibrációt mondanám. Cc3d-nél nem tudom hogy működik sajnos. Próbálj keresni videókat róla. 😊 -
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #601 üzenetére
CF-ről több videó van és szvsz nem bonyolult. Majdnem minden elérhető grafikusan. Zsoleszfpv is azt használta cc3d-vel.
Pár próbát csinálj még openpilottal, ha nem jön össze, akkor érdemes elgondolkozni a váltáson.[ Szerkesztve ]
-
SpydeR3412
aktív tag
válasz SpydeR3412 #603 üzenetére
Tx csati akart lenni.
-
Teréz Atya
senior tag
válasz SpydeR3412 #611 üzenetére
Akku radugasa utan nyomj neki gazt, elhallgat. Aztan le is veheted a gazt, mindegy, kb. egy-ket percig. Mondjukra nekem akkor is csipog, ha sokaig kis gazon reptetek.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Nohab61
aktív tag
válasz SpydeR3412 #611 üzenetére
A leírása 1 percet ír. Nem lehet hogy csak nem vártál addig?
-
_X10Dead_
aktív tag
válasz SpydeR3412 #614 üzenetére
Hagyd még rajta kicsit, 1:50-től nyomja az S.O.S.-t :-)
LiftOff: https://youtu.be/MQknbMvMpGc
-
mgy
senior tag
válasz SpydeR3412 #674 üzenetére
Két alis kattintás után határozottan úgy tűnik, hogy az alien az új zmr...
-
Bornie127
senior tag
válasz SpydeR3412 #700 üzenetére
Köszönöm, már utánaolvastam, hajnalban meg is lett véve
-
mgy
senior tag
válasz SpydeR3412 #804 üzenetére
Nem, komolyan gondoltam, de úgy tűnik alaptalanul!
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #804 üzenetére
Igen, csak te a Walkeráról váltottál Eachinre én meg az Emax Nighthawkról, ezért látjuk másnak
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #884 üzenetére
Aomway antenna, Banggod Eu raktárból. Arra cseréld.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #919 üzenetére
FC-re kötött csipogót, ha jól veszem ki a szavaiból. Gondolom Te lowo buzzerre gondoltál. Melyik féle van neked? Most készülök venni egyet bg-ről. Elvileg az állítható.
-
mgy
senior tag
válasz SpydeR3412 #919 üzenetére
Ezek az egydolláros, tüskesoros mérőkék pontosan semmire nem valók. Kettő van belőle, láttam már cellánként 0.5V eltérést a mért adatokban. KUKA!
Tessék rákötni a vezérlőre a vbat ágat, mérje ő, sípoljon ő. -
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #932 üzenetére
Telemetrián keresztül küldi a feszről az infót a távra. Paticsnak több okból csipoghat:
Kevés C-s akksiknál, vagy silány minőségűnél intenzív gázadásnál beesik a fesz. Lehet prémium aksikkal is, csak nekem olyan nincs. 😁 11,5v lebegés közben, de nyélgázon 10,8-ig lazán beesik a feszültség. Ezért előbb csipog. Ki kell tapasztalni, hogy mire állítsd a figyelmeztetést. Legjobb ha töltővel visszatöltött kapacitást nézed.1,5$-os csipogónál megesik.
-
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #935 üzenetére
Milyen vezérlő?
Ha lehet állítani akksi típust, vagy feszt és jól beállítottad, akkor passz. Nálam jól működik, csak nyélgáznál csipog be néha ha leesik az akksifesz. -
Patics
tag
válasz SpydeR3412 #932 üzenetére
Én ezen videó alapján állítottam be a Vbat-ot. Itt nincs szó telemetriáról meg adóról, egyszerűen azt "kellene" csinálnia, hogy figyeli az aksifeszt a Cleanflightben beállítottak alapján és csipogással jelzi a merülést.
Tulajdonképppen teszi is a dolgát (lehet az FC klon miatt) azonban nem eléggé pontosan. Néha elhallgat, bár amikor a két homlokrefit bekapcsolom akkor állandóan csipog, pedig a cellafesz mérő 4.1 V-ot mutat, én meg 3.7-re állítottam be a "veszélyes" merülési értéket.
Repülés közben folyamatosan erősödik, agreszivebbé válik a hangja, sűrűn csipog már 3.8-nál is.
Ezért inkább váltok a low buzerre, az csendben van. Csak akkor csipog ha eléri a beállított vészes értéket. De majd írom a tapasztalataimat..
Az aksijaim: Turnigy 1300-as, 3S 60C Ezeknek bírnia kellene...
[ Szerkesztve ]
Madaraim: Sbach 342; Double Hourse 9081; Skyartec Wasp V3; Align Trex 500; WLtoys V686G; Floureon H101; ZMR-250 FPV Racer ------- Földi ellátó: M1 Abrams
-
mgy
senior tag
válasz SpydeR3412 #956 üzenetére
Nem. Szebb és ez a legfontosabb!
Plusz az esetleges rövidzárakat meg tudod vele előzni. -
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #1005 üzenetére
Esetleg hosszabb kábelezéssel a felső lap aljára felpókemberezni. De már így is izzadnak a bentiek az FPV miatt
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
foka
aktív tag
válasz SpydeR3412 #1018 üzenetére
Ajjaj, a felfogatás nem bír annyit, nem fér el a cuccos az orrában, majd faragom tovább.
Üdv: Fóka
-
Bornie127
senior tag
válasz SpydeR3412 #1025 üzenetére
Én is rendeltem belőle, jövőhéten hozzák, a narancs így nagy csalódás lesz, a zöldre is kíváncsi leszek.
-
Bornie127
senior tag
válasz SpydeR3412 #1029 üzenetére
Orientáció miatt is. 10 pár narancs, 10 pár zöld prop, mert ezek tetszettek színre. Ez még allis rendelés, mert akkor nem volt BG-n kingong cucc, a motorvédőket is ennek megfelelően rendeltem.
-
Bornie127
senior tag
válasz SpydeR3412 #1031 üzenetére
Még igen, de tervben van a fpv is. Most csak a must have érzés van meg, kell egy racer itthonra a kertbe :-) Legalábbis azóta, ahogy kollégám robocatjével repültem egy kicsit itthon. Aztán még kell fejlődnöm hozzá, az tény, időm nincs sok sajnos a repkedésre sem, meglátjuk később mennyire lesz meg még a lelkesedésem.
-
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #1058 üzenetére
Motor esc között mindegy, ha rossz irányba forog két kábelt felcserélsz.
-
szacsee
nagyúr
válasz SpydeR3412 #1060 üzenetére
Igen.😊
Esc és motor közt mindegy. Az esc és akksi és esc és fc kábelezése polaritásfüggő![ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
válasz SpydeR3412 #1058 üzenetére
En azert tolnek egy ESC kalibraciot, hatha segit.
@ Patics - ugyanakkora meretben jobb felhajtoero a BN javara, de rosszabb legellenallas.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Teréz Atya
senior tag
válasz SpydeR3412 #1065 üzenetére
Persze, lehet csak egyet is. Clenflight vagy mas progiban van egy ful, ahol a motorokat tudod porgetni. Prop le, usb fel, majd akku. Megneznem h melyik a dadogos moci.
Ezutan akku le, a dadogos motor csuszkajat maxra huzod, majd ket csipogas utan lehuzod. Ekkor valami trallalat kene hallanod meg annyi csipogast ahany cellas akkut hazsnalsz. Ha sokat tokolsz belep almenukbe, aztan ember legyen a talpan, aki visszahozza.Tehat osszegezve:
Gaz fel, akku bedug
Bi bi
Gaz le
Trallala bi bi bi (3s -nel)
Akku lehuz.Azert keress ra yt-n is, mert ugy azert szemleletesebb.
@szacsee - ugye? Mar a h8 mini is eloszeretettel esett a fejere.
[ Szerkesztve ]
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #1065 üzenetére
Cleanflighthoz leírtam a blogomon a kalibrációt.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Pikachu24
aktív tag
válasz SpydeR3412 #1072 üzenetére
Én úgy csinálnám hogy az FC-t rádugom USB-re, armolom,(Az USB azért kell hogy, az FC kapjon áramot és armolma maradjon úgy hogy a throttle maxon van.) gáz (thottle)maxra a TÁVON.
Esc-nek adsz áramot, vársz egy-két mp-t hogy "csipogjon", majd lehúzod a gázt. 1:08 után van a második lépésMost próbáltam ki okoskodni hogy ez így jó lehet-e, apm-nél nem kell ellátni a vezérlőt árammal, hanem azt kell megcsinálni ami az első egy perc előtt van a videóban.
[ Szerkesztve ]
-
Teréz Atya
senior tag
válasz SpydeR3412 #1105 üzenetére
Jackalnak elvileg tudnia kene, neki is van Falconja. En sajna csak baseflight / cleanflightban tudom.
A hedonizmus egyetlen elfogadható formája a kvadkopterezés! - koptergeza.blog.hu - www.youtube.com/channel/UCLtnLDubykhLEvDX0ZVUM8w - www.facebook.com/koptergeza
-
foka
aktív tag
válasz SpydeR3412 #1105 üzenetére
A Configuration fülön (alsó sor) és bal oldalt az oszlopon válaszd az Output menüt (Link). Felhúzod manuálisan a csúszkákat (legyen a link mindnél bepipálva, akkor együtt mozognak), és így szoftverből megoldható.
De csinálhatod a Setup Wizarddal is, az szájbarágósan elmutogatja mit hogy csinálj. Ha meg már vannak értékes beállításaid, papír, cerka, lejegyzed, és utólag visszaírod.
Gyorsan megnéztem a CC3D-vel is (zacsiban van még), stimmel.A Runnert meg szerintem szedd szét (vázügyileg), hátha összerakás után visszaáll, de legalább meglátod mi lehet görbe benne. Ha szerencséd van a csavarok fellazítása után vissza tudod állítani, és csak meg kell újból húzni őket.
[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
foka
aktív tag
válasz SpydeR3412 #1108 üzenetére
Külön nincs megnevezve hogy kalibráció, de ott és úgy lehet vele megcsinálni, csak a táv helyett a csúszkákat húzogatod.
Nézegettem a képeket, hát eléggé elb...ott találmány az a pdb. Mintha direkt arra tervezték volna, hogy jó pénzért cserélni keljen, meg az esck-ért is lehessen felárat kérni (tiszta tervezett elavulás). Pl hogy a ledek is letörjék a fület az első bukfencnél.
Üdv: Fóka
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #1108 üzenetére
Asszem a kalibrálás ugyan az min CF-ben. Akksi le, vezérlő be, master kapcsoló fel, akksi be, master le, csipog, akksi ki, újra boot és ennyi.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #1112 üzenetére
Sajna nincs előttem, de a motorokat az Openpilotban lehet együtt mozgatni egy csúszkán. Azon a fülön balra lent van egy pipa, amit be kell pipálni, ekkor a motorok együtt mozognak.
Lehúzod az akksit, bekapcsolod ezt a funkciót, maxra húzod a csúszkát, majd bedugod az akksit. Sípjel, majd az összeset le (ugye ez egyben mozog), majd akksit ki, újra be, akkor újrabootol a vezérlő és elvileg ennyi.Mellékesen azon agyalok, hogy én kalibráltam-e? Lehet nem is De hogy accelero és giró kalibrálásra nem emlékszem a Librepilotban az tuti.
Lehet jó pénzért le kéne ezeket fordítanom magyarra
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #1115 üzenetére
Tényleg az ő márkájuk
Én is gondolkodom egyenes antennára váltáson, mert már az agyamra megy ez a hátsó fos kialakítás, ráadásul kb. 3x vert bele a propellerbe ahogy eldől egy flip után az antenna. De tuti nem ezt a trágya Eachine antennát rakom vissza, hanem valami normálisabb Aomwayt.
Én 4 motort cserélnék.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
foka
aktív tag
válasz SpydeR3412 #1122 üzenetére
Amíg csak görbül, addig ki lehet egyengetni. Ha meg akad valamibe, akkor már ki is tépi az egészet, az meg a gombával is megtörténhet (szerintem). Ilyenkor meg legjobb, ha leesik az egész TX, és csak a vezetékek szakadnak, csak találd is meg
Képzeld el, hogy tőből letörik az antenna, de a TX még sugároz(na), és kijön a füst belőle, dobhatod el (mert visszarakni nem tudod a füstöt bele).
Bocsi de este 22:40-ig (meg tovább) dolgozok a héten.A TX-ekhez (pl TS5823) adott egyenes antenna mennyire jó? A raceren, vagy a Ventur-ön azt kéne használnom.
Valakinek nem kell egy CC3D egy GPS képes FC-ért cserébe?
[ Szerkesztve ]
Üdv: Fóka
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #1122 üzenetére
Nem
De kinyomhatod, ahogy Miron tette, letaknyolta valamivel, így nem törik és kész. A vételt nem akadályozza.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #1180 üzenetére
Nekem most már 4 Aomwayre cseréltem, miután harmadszorra is beledőlt a propellerbe, így lett egyenes szárú a mostani.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
Jackal2
senior tag
válasz SpydeR3412 #1186 üzenetére
Sajna még nem volt időm tesztelni.
Az alábbi blog szerkesztője: quadkopter.blog.hu
-
shaddam
aktív tag
válasz SpydeR3412 #1192 üzenetére
Hát sokkal. Nekem ilyen 300 méter vs 800 volt a különbség, aztán a mushroom is ilyen ár dolláros kínai volt. "Minőségibbel" gondolom még látványosabb az eltérés
RájzenHét 1700|GTX 1060 #TeamZsarnokgyík #Internetesvérpistike Retro multis mókák---> http://szondi.ninja
-
mgy
senior tag
válasz SpydeR3412 #1359 üzenetére
Tényleg nem mentek rosszul a bg motorok. Kaptak sokat, tengely görbült, egy másik 5 akksi alatt csapágyas lett, a harmadik szimplán megállt. Ami érdekes, hogy a balraforgók mentek tönkre maguktól, a jobbrát én tettem tönkre. Mostanra végük, van még pár darab, elraktam őket a gyerekeknek tanulós motornak.
Lettek helyettük a magas KV-s rcx-ek, az megdöbbentő, hogy megy velük a gép. Kicsit már most fosok, mi lesz könnyebb a váz, erősebb motor eredménye. -
Jagi
tag
válasz SpydeR3412 #1363 üzenetére
Hali
Szintén újpesti vagyok, de ma biztos nem tudok menni, mert még vezérlő problémáim vannak.
De, ha sikerül megoldani a gondokat betársulnék majd a következő meetinghez.
Addig is "megjegyeztelek"Üdv.: Ádám
-
mgy
senior tag
válasz SpydeR3412 #1363 üzenetére
Nem tudok jó választ adni, nincs összehasonlítási alapom.
Nálam kaptak, estek is sokat, voltak koszban, porban, (SÁRBAN). Biztos, hogy nem csúcs, talán még nem is középkategóriás cucc, de nem bánom, hogy velük kezdtem. -
Jagi
tag
válasz SpydeR3412 #1367 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Fimi drónok
● Drón topik
● DJI topic
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest