Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • dino_m

    senior tag

    válasz Hauptmann #3970 üzenetére

    Szerintem simán megéri. A 90 az egyik legközkedveltebb autó lett. Az eTron meg nagyon megmutatja, hogy milyen nyomatéka is lehet az elektromos motornak, simán, jól érezhető a "hagyományos" autókhoz képest a vezetési különbség.

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Hauptmann #3974 üzenetére

    Jaja. Én is nagy olaszautó rajongó vagyok. És a pizzát is szeretem. :DD

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    "Old vs New Car Pack (ON DEMAND)

    Hello, the upcoming DLC named "Old vs New Car Pack" will not be part of the free DLC's given to the Full Members and Seniors (Managers and Senior Managers will still receive the contents accordingly to the previous communication).
    We will keep you informed about which DLC you should receive for free (Full Members+) once they will be confirmed."
    - Vittorio Rapa, SMS IT Manager

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #96349952 #4060 üzenetére

    Prevenció. :K

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Richie0116 #4153 üzenetére

    Ha bekapcsolod, akkor azokban az autókban, amikben a valóságban is engedett a "gyári" vagy "factory" segítség, a játékban is automatikusan engedélyezve lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Csapoati #4287 üzenetére

    Ne legyél telhetetlen. :N Megkaptuk a játékot, visszakaptuk a pénzünket némi kamattal. :K Sőt három havonta fizetgetnek még a továbbiakban és még jön egy-két ingyen DLC is. :K :D :DD :DDD

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz RECSKA #4406 üzenetére

    Ezzel meg az a baj, hogy setupon belül lehet állítani és el kell menteni, hogy érvényre jusson. Setup lock-kal ezt se lehet állítani. :(

    Más. Találkozott már valaki azzal a problémával, hogy Win 10 pro-ban a beállított asztal hátteret a CARS indításkor visszarakja az alapértelmezett kék ablakosra? Nem mondom, hogy nem tudok ezzel együtt élni, de tegnap alapállapotra állítottam a Win 10-et és azóta ezt csinálja. :K :U

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Project CARS – PC Patch 4.0 – Release Notes

    New & Enhanced Feature Summary
    * Online – added support for 'Force Default Setups' in Multiplayer restrictions screen.
    * Online – players driving the wrong way will now have their collision disabled and their vehicles will display as ghost cars.
    * Online – lobby search settings are now saved between sessions.
    * Career – mandatory pitstop opening lap will now scale when the player scales the length of the race. For example, if the race was set to 5 laps, the pits would open for the mandatory stop on lap 2. If the player now scales the race length to 15 laps, the pits will open on lap 6 for the mandatory pitstop.
    * HUD – when adjusting real-time settings, for example Brake Balance, the player will now see a HUD message to indicate what the setting has been changed to. The HUD will display “N/A” in the real-time settings HUD, messaging when a specific setting is not available due to it being disabled in MP session or not present on the vehicle.
    * GUI – added a game version number display to the main menu.
    * Assists – Enhanced Brake Assistance system so that people who are unable to use brake controllers at all can still play the game with this assist enabled.
    * Assists – the Best Line assist now provides an option to only show the braking areas
    * Tracks - Movable trackside objects and broken-off car parts will now be removed from the track after impacts.
    * Graphics – Enhanced Mirror option. When enabled, the rear view mirror resolution is doubled and the draw distance set to match the forward-looking draw distance.
    * Leaderboards – added an option to view the overall leaderboards for each track, showing the best times for all cars in the game.
    * Leaderboards – added an option to back out of changes in the leaderboards screen.

    Online
    * New – added support for 'Force Default Setups' in Multiplayer restrictions screen.
    * New – players driving the wrong way will now have their collision disabled and their vehicles will display as ghost cars.
    * New – lobby search settings are now saved between sessions.
    * Fixed an issue where the AI could remain stuck on the grid after the previous host left the session.
    * Fixed an issue where the player was unable to select the Bentley GT3 in online races.
    * Fixed an issue in Create Lobby where selecting Vehicle ‘view details’ would reset the class filter.
    * Fixed an issue where the in-game chat box would scroll when the player pressed the accelerator and brake controls.
    * Various tweaks to the behaviour of cars that are terminally damaged, and cars will no longer try to teleport to the garage if there are no pit lanes.
    * Fixed an issue where the player could drive out of the garage again after retiring from a race.
    * Further tweaks and improvements to the online lobby Car Class GUI – classes are now sorted alphabetically; changes are now only apply once the player accepts the new settings; ‘Create’ options defaults to ‘Any’ class; fixes an issue where the host would see only one vehicle in the quick vehicle chooser list if identical vehicles was set to ‘yes’.
    * Fixed the rolling start option so that toggling the rolling start flag correctly updates MP game data.
    * Fixed an occasional crash while in online mode.

    Time Trial
    * The standings info on the pause screen now shows real-time updated lap and standings info, and sorts the order of all active participants based on lap times.
    * Fixed an issue where the player's best of session ghost time didn’t always exactly match his actual best of session time.

    Pitting, Tuning, Setups, Strategy
    * Fixed an issue where a selected tyre option saved to a setup prior to Patch 3.0 would cause a game crash after applying Patch 3.0 and using that saved setup.
    * Fixed an issue where tyre pressures were not resetting properly when returning to pits.
    * Fixed an issue where brake temperatures were being reset when the player entered the pits, leading to unexpected braking behaviour.
    * Adjustments to fuel calculations when returning to pits during a practice session – when calculating the required fuel when the player returns to the pits, the estimated fuel levels are used for consistency.

    Physics & AI
    * Tyres – small adjustment to peak slip ratio or P Zero Trofeo, Faretti Track, and other soft-track road tires for road cars.
    * Various improvements to AI navigation when entering and leaving the pit boxes.
    * Improved the transition from road to off-road as certain off-road surfaces caused too much jarring on the steering.

    Cut Track / Off Track System
    * Sakitto International – further tweaks to the downhill Esses, to keep the AI on track when attempting bad passes that were causing the AI to hit the exit barriers.
    * Various tracks – Nordschleife, Greenwood Karting, Silverstone National, Dubai GP, Barcelona National, Nurburgring Sprint Short – cut-track improvements based on latest community feedback.

    Career
    * Fixed an issue where the player would be placed first on the grid of race two in a multi-race round, after being disqualified from the first race. Disqualified drivers will now be placed at the back of the grid.
    * DLC Career Accolades are now only present if the appropriate DLC pack is installed. This fixes an issue where the player was unable to do 100% completion of accolades due to non-purchased DLCs accolades also being present.
    * Fixed an issue where bonus points were not being awarded for Kart series and some invitational events.
    * Fixed a bug where the invitational events that require winning team championships weren't always unlocking.
    * DLC Career Accolades – translated (non-English) strings added for Invitational Accolade – 320 Touring Challenge
    * Fix to make sure player is placed last after skipping/simulating, in races where the second-best qualifying time is used for grid placement for the 2nd race (this was affecting Formula Rookie, LMP1-3, GT5 and Touring races).
    * New – mandatory pitstop opening lap will now scale as well when the player scales the length of the race. For example, if the race was set to 5 laps, the pits would open for the mandatory stop on lap 2. If the player now scales the race length to 15 laps, the pits will open on lap 6 for the mandatory pitstop
    * Improved Contract system to allow for extra entry level contract awards when progressing to a new motorsport, or when only being offered a renewal for the current motorsport.
    * Improved the AI logic during races with Mandatory pit stops so that they will pick a more optimal time to stop when there is also changing weather at play.

    Audio
    * Tweaks to the Ginetta GT3, Clio and Bentley Speed 8.

    GUI, HUD, Telemetry
    * New – when adjusting real-time settings, for example Brake Balance, the player will now see a HUD message to indicate what the setting has been changed to. The HUD will display “N/A” in the real-time settings HUD messaging when a specific setting is not available due to it being disabled in MP session or not present on the vehicle.
    * New – added a game version number display to the main menu.
    * New – the Best Line assist now provides an option to only show the braking areas.
    * New – Enhanced Mirror option – when enabled, the rear view mirror resolution is doubled and the draw distance set to match the forward-looking draw distance.
    * New – added an option to view the overall leaderboards for each track, showing the best times for all cars in the game.
    * New – added an option to back out of changes in the leaderboard screen.
    * Rebalanced the point at which Forecast weather becomes Current weather in the UI display so that the info display changeover better matches what the player is seeing in-game.
    * Track temperature is now displayed on all in-game menus.
    * Fixed an issue where the Time Progression slider skipped every 2nd option when moving the slider left or right.
    * Track temperature will now display correctly based on the unit system and language selected by the player.
    * Fixed an issue where the tyre wear meters on the HUD telemetry screen were flipped for the right front and left rear tyres.
    * Track Temperature and Weather information are now positioned uniformly across all in-game screens.
    * Removed redundant leading zeros from the KERS motec display.
    * Fixed an issue where accessing the map or telemetry in the monitor screen would disable the player HUD in game .
    * Fixed issue where changing ‘Weather Slots’ also changed the race start time when using ‘Real Weather’ option.
    * Enabled game exit via Gamepad back button, and display an exit confirmation dialogue.
    * Vehicle Class icons – updated vintage F1 and vintage GT class icons.
    * New GUI image with real-world livery for Ford Capri Group5.

    Replays
    * Replays – fixed an issue where vehicle damage would automatically be repaired when watching a replay.

    Controls & FFB
    * Steering wheel angle now reverted to always centering during pause / pits / menus / etc. An alternative fix is now implemented to prevent the jolting when un-pausing the game.
    * Fixed an issue where force feedback was still active when an AI team mate was driving the player’s car.
    * Fixed an issue where calibrating the pedals could at times cause the pedals to function incorrectly.
    * Logitech – updated pedal mappings for G29 and G920 to match the latest hardware revisions.
    * Fanatec – added use of accelerator rumble on CSW Base v2.

    Vehicles
    * Audi A1 Quattro – changed class to Road C2.
    * Audi R18 e-tron – added hybrid/KERS readout to cockpit display. Rebalanced cockpit exposure/brightness.
    * BAC Mono – fixed duplicate material name causing a problem on painted cockpit parts.
    * BMW 2002 Turbo – tweaked default tyres and brake balance so that the default setup provides a better overall performance versus the other cars in its class.
    * BMW 320TC – fixed the top speed statistic displayed in the front-end.
    * Caterham SP300R – added push-to-pass boost gauge to cockpit display and enabled exhaust backfire.
    * Ford Escort and Mustang 2+2 Fastback – tweaks to help reduce climbing other vehicles during side-to-side contact.
    * Ford Mustang 2+2 Fastback – fix for shadow flicker on AI cars.
    * Ford Capri Group5 – fixed offset rear fenders.
    * Ford Mustang GT 2015 – reduced FFB tire force multiplier by 25%.
    * Gumpert Apollo – re-added four exhausts.
    * Marek/RWD LMP cars – improved the default view position.
    * Ruf CTR – recalibrated engine boost and allow up to 1.4bar boost in setup to match original car. Stock boost of 1.1bar provides around 470hp as advertised. Fixed an issue where the external side mirrors were switched.
    * Added hybrid boost gauge to display for McLaren P1, Marek RP339h LMP1, RWD P30 LMP1.

    Tracks
    * Le Mans – lowered the entry part of the kerb in the Mulsanne corner to fix the issue where cars would register a collision with the kerb.

    General
    * New – movable trackside objects and broken-off car parts will now be removed from the track after impacts.
    * Enhanced Brake Assistance system so that people who are unable to use brake controllers at all can still play the game with this assist enabled.
    * Reworked the stretched headlight reflections to be more accurate to real life.
    * Fixed an issue where the Driving Line assist would become invisible when particles were set to off.
    * Ensure that players cannot turn on assists using hotkeys in community events, when the assists have been explicitly disabled for the event in question.
    * Fix further cases where the pre-race cameras would at times cut into the track surface.
    * Fixed an issue where vehicle windows would at times not render correctly when using centre cockpit cam and helmet cam.
    * Improved general game stability.

    Dedicated Server Updates
    * Lua scripting – as an alternative to external scripting via the server's HTTP API, the server now supports add-ons written in Lua.
    * If the server advertises that it controls track selection, vehicle selection or vehicle class restriction, the game now correctly respects this and won't allow players choosing mismatching track/vehicle.

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #96349952 #4531 üzenetére

    Video

    Egy kisérlet arra, hogy időhöz vagy körszámhoz van-e kötve a gumikopás/fogyás. Egyértelmű hogy használattól függő. A bal hátsó gumin van a terhelés, azt érdemes figyelni. Próbáltam másik irányba is, de nem bírta a motor. :) Azon már lehet vitatkozni, hogy a valósághoz képest jó értékek vannak beállítva vagy sem, de az biztos, hogy nem scriptelt. És ez így van a fékekkel, a vízzel vagy az olajjal is. A gumi azért nem robban szét, mert "jelenleg" nincs a CARS-ban defekt. A fejlesztés alatt egy darabig volt, de ez is kikerült belőle.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Én akartam is már kérdezni, hogy másnál is van/volt olyan érzés, mintha online nem ugyanúgy viselkedik a kormány, FFB mint offline(practice, quick race, stb...). Sokkal érzékenyebb, az FFB hol ilyen, hol olyan. Már többször random megemlítettem fórumon, de nemigen reagált rá senki, de gondoltam, nem is kell hogy válaszoljanak csak csinálják meg, de még nem igazán sikerült nekik. Mindegy. Azt szoktam csinálni, hogy játékba lépéskor bemegyek az FFB beállításokba, majd anélkül, hogy csinálnék bármit, kilépek és elmenti automatikusan, így kevésbé érzem rossznak online. A másik probléma, hogy van amelyik autó Classic és van amelyik default FFB-vel jó, de mivel ez a funkció nem a carsetupban van, hanem a globális FFB beállításoknál így sokszor ki kell lépnem, egy lobbiból, hogy átállítsam, ha éppen olyan autót használok, amelyik inkább a "másik" FFB-vel jobb. Amit én észrevettem, már a fejlesztés alatt, hogy úgymond blokkokra van szedve a játék és mintha más lenne TT-ben, és a többi, a fizikája az autóknak és az FFB is változó. De az online nekem olyannak tűnik, mintha független lenne a játék többi részétől.
    Remélem érthető amit írtam ilyen késő este. :F
    Szóval, arra akartam még kilyukadni, hogy az a legjobb, ha a versenyre online, ugyanolyan körülmények között gyakorol mindenki, ahogy majd futamon lesz és akkor talán kevesebb meglepetés éri az embert. Ha már egyszer ilyenre sikerült a játék, akkor gondoltam megpróbálom kitapasztalni és alkalmazkodni hozzá. :K Ez van. Remélem sikerült néhány ötletet átadnom közhasznú felhasználásra. :D

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Bug? Public? Arcade? Who knows?

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz RECSKA #4840 üzenetére

    Nano-nak egyébként igaza van. Ott nem fért volna el, a mögötte jövő. Neki kellett volna elvenni és egy jobb lehetőségre várni az előzéshez. Még ha valami szabály neki is adna igazat, akkor is tönkre tette volna a saját és más versenyét egy ilyen húzással. Ennyi helyzetfelismeréssel és a gyors döntéskészséggel rendelkeznie kell valakinek, ha már autóversenyezni kezd. Tehát, ha a "szabály" szerint helyet kellett volna hagyni neki, de látta, hogy nem maradt hely, akkor talán nem kellett volna ehhez a pozícióhoz ragaszkodni. Én így látom. :K

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    ON STEAM!

    Project CARS - Aston Martin Track Expansion 5.49 €. :C

    Project CARS - Logitech Liveries 3.45 €.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz kozmy #4859 üzenetére

    Azt hiszem tudom mi volt a problémád. :) Amikor belépsz az online szerverlistába, jobb oldalon nézd meg a lobby keresőben, hogy minden szűrés "any" állásban van-e. Az utólsó patch-ban betettek valamit szűrésre alapból. Most nem tudom fejből, hogy mit, de nem is ez a lényeg. :))

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Project CARS - Aston Martin Track Expansion – Content Overview

    Vehicles
    Four new vehicles:

    Free Car
    * 1952 Mercedes 300SL

    Pay Package
    * 2009 Aston Martin DBR1-2 LMP
    * 1959 Aston Martin DBR1
    * Aston Martin Vantage V8 GTE

    Tracks
    Six new Layouts in the Mojave region:

    * Boa Ascent
    * Cougar Ridge
    * Coyote Noose
    * Gila Crest
    * Mojave Test Track
    * Sidewinder

    Liveries
    10 more community-created liveries:

    * BMW M3 GT4 - Project CARS livery
    * Ford Capri Group 5 - Zakspeed Mampe livery
    * Ford Capri Group 5 - Zakspeed Sachs livery
    * Ford Capri Group 5 - Zakspeed D&W livery
    * Ford Capri Group 5 - Zakspeed Würth livery
    * Ford Capri Group 5 - Zakspeed Nigrin livery
    * Ginetta G55 GT5 - NX Oil livery
    * Ruf RGT-8 GT3 - X-Vare livery
    * Marek RP339h LMP1 - Aotech livery
    * BMW Z4 GT3 - Sabai Technology livery

    Career
    Three new invitational events:

    Boa Ascent Challenge – A single race around a hill-climb style track
    Date – June 4th
    Location – Mojave Boa Ascent
    Unlock Criteria - Win the LMP3 US Rookie Cup

    Coyote Noose Showdown – A single race event
    Date – July 15th
    Location – Mojave Coyote Noose
    Unlock Criteria - Win the Formula C US Series

    Mojave Trifauna Trophy – A three round trophy series
    Date – July 29th
    Location – Mojave Sidewinder, Gila Crest, Cougar Ridge
    Unlock Criteria - Win the GT4 US Trophy

    Two new core motorsport contracts:

    Class - LMP1
    Vehicle - Aston_Martin_DBR1-2
    Team - TeamSBV

    Class - GT3
    Vehicle - Aston_Martin_Vantage_GTE
    Team - Marionette

    #4863 : ;)

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Nem tudom, hogy most mi van, mert még nem vettem meg a DLC-t, de tudom használni online is és offline is. :B Isten tartsa meg jó szokásukat. :R :C

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz SityiSXT #4866 üzenetére

    :R Köszöntsük a jó hír hozóját! :R :C

    Ez annyira nekik se fáj és mégis csak teljesítettek egy free DLC-t. :DDD
    De ha jól belegondolok, a való életben is hozzám vághatna valaki egy ingyen Astont, beérem egy sima utcaival is. :DD

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #96349952 #4887 üzenetére

    Jaja. Anno írtam is nekik, hogy ha FA-val megyek és a menüben be van alapból kapcsolva a gyári segítség, akkor azt írja ki leaderen, hogy segítségekkel mentem. Holott FA-hoz nincs gyárilag semmilyen segítség. :F
    Az a baj, hogy az FFB-t szétszedték, a car setupot meg nagyon összehozták az assistokkal. Például ha az FFB-n állítok egyedileg kocsinál az is setupnak minősül. Össze van kutyulva rendesen egy csomó dolog. Egyenként lenne jó állítani autónként az FFB középrehúzásnál, az bekerült az általános FFB-k közé. :B
    Maga a játék akadályozza meg, hogy normális setup lock-os futamokat lehessen tartani, mert az nonszensz, hogy gumiválasztás, üzemanyag, FFB, hajtás és néhány alapvető dolog beállítása nélkül egy élvezetes versenyt lehessen futni. Ez akkor lenne jó, ha minden autóhoz, pályánként lehetne egy default setupot csinálni és mindenkinek azt kellene használni, de ebben a játékban arra meg nincs lehetőség.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #96349952 #4916 üzenetére

    Kár, hogy a kötelező belsőnézet miatt nem tudtál külső nézetre váltani, így nem lehetett körbe nézni az autót, hogy mi történt. Lehetett defekt is, eléggé fogytán voltak a gumik. Nem tudom, hogy a mechanikai sérülés be volt-e kapcsolva? Az is megtréfálhatott. De egy külsőnézetes visszanézés tényleg jól jönne. Főleg ha bug volt, mert akkor be lehetne linkelni a fórumukra, hogy WTF? . :((

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Csapoati #4919 üzenetére

    Oké. Csak olyan felingje volt a dolognak, hogy a bal első kerék a levegőben van, nyomja gázt de az autó hasa leült és leginkább körbeforgott, mint amikor csak az egyik hátsókerék tapadna be időnként és billegett. Vagyis vagy jobb hátsó defekt vagy egyáltalán nem volt meg már a kerék, gondolom egy láthatatlan akadály kitörte, vagyis lehetett ott egy bug. De mivel belsőnézetből sz@rt se lehetett látni így csak találgatni lehet, de a bug a legvalószínübb.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz wertad #4930 üzenetére

    Ez akkor gyértelműen bug. Méghozzá pályabug. :K

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #96349952 #4935 üzenetére

    Vizuálisan biztosan nincs benne defekt, úgy ahogy vizuálisan nem kopnak a gumik. Ahogy kopnak a gumik, úgy elvileg lehet defekt is. Nem tudom, csak elmélkedem. :F
    Bug viszont biztosan van benne, vizuálisan és fizikailag is. :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Project CARS – PC Patch 5.0 – Release notes

    Online
    * Enforce fixed (default) setups – fixed cases where enabling this would still allow players to use custom setups. Enabled the player's custom controller settings to still be used when using fixed setups.
    * Mojave layouts – fixed an issue where, if the host were disqualified, it would force end-of-race for everyone.
    * Fixed an issue with tyre choices being ignored during pit stops.

    Physics & AI
    * Improved AI behaviour in pit lanes to further reduce cars hitting the pit walls when driving out of the garages.
    * Fixed an issue where cars under AI control would struggle to drive correctly on tracks with high banking.
    * Fixed an issue where some car parts that were dislodged during a collision would not be removed when the track is cleared.

    Career
    * Fixed an issue where the maximum amount of contract and invitation emails could be exceeded with DLC installed, resulting in the player not being notified of newly unlocked contract offers and invitational events.

    Controls
    * Fixed a bug on the splash screen where the controller used to press the A Button to start was not selected as the current controller.
    * Logitech G29/G920 – updated default controller map sets for the layouts to be consistent between wheels and across platforms.
    * Logitech G920 – fixed an issue with the gearshift mapping.
    * Removed default assignments for wipers and lights, as this was disabling the wipers/lights turning on automatically when it started raining or got dark.

    Tracks
    * Nürburgring GP, Sprint, Sprint Short – fixed an issue that caused issues for cars pitting in the first pit spot.
    * Nordschleife – fixed an issue that caused cars to get stuck against the pit wall when driving in the pit lane.
    * Nürburgring Sprint Short – fixed a cut track issue at the NGK Chicane.
    * Barcelona GP – fixed cut track issue when entering the pit lane.
    * Watkins Glen – improved overall track performance to address frame rate drops in certain areas.

    Vehicles
    * Aston Martin Vantage GTE – tweaked cockpit exposure to work better with rainy conditions.
    * Aston Martin DBR 1-2 – set the car up so that the steering wheel remains in a static state when the user chooses the ‘hide wheel’ option, so that the user can still read the vital info displayed on the wheel.
    * Aston Martin DBR1 1959 – fixed an issue where the wrong helmet was displayed when using Helmet View, tweaked inertia and roll stiffness to improve collision behaviour.
    * Audi 90 IMSA GTO, Audi R8 V10 plus, Ruf Rt 12R – fixed an issue where the KERS bar would appear on the HUD of these cars, even though they don’t have KERS.
    * BMW 320 Turbo – fixed an issue where the car would start 'wandering' in straight lines after a few laps.
    * Bentley Continental GT3 – updated engine and minimum ride height to match latest; mapped real world balance of performance; updated gearbox ratios to current FIA specifications, putting it more in line with the other GT3 cars.
    * Ford Mustang GT – improve braking power to better match the car's weight.
    * Ginetta G40 – partial fix for front tires overheating if pressure goes over 1.8bar.
    * Historic Lotus Formula cars – improved the Helmet View exposure settings
    * Lotus 98T – fixed an issue with missing bodywork in the cockpit
    * Mercedes C Class DTM – adjusted steering wheel shift lights to better match the engine's power band.
    * Ruf CTR – changed to a more durable brake pad for track use and added an optional brake duct to help control temperatures at slow tracks.

    GUI & HUD
    * Display correct message when trying to toggle assists when assists are disabled.
    * Fixed an issue with the Leaderboards navigation that prevented the user from changing the vehicle or location.
    * Changed the displayed values for Lateral and Longitudinal weight bias, to make it more intuitive.
    * Fixed an issue with bad Text spacing on the Telemetry screen.
    * Fixed various issues with the HUD gearshift indicator during replays.
    * Fixed an issue where making real time changes to the stability control would display incorrect information.
    * Fixed an issue where the in-game Standings screen ‘Lap time’ was cleared too soon.

    General
    * Fixed an issue where the ‘Sync to Race’ option was unavailable when configuring Weather Progression.
    * Fixed an issue where the Best Driving Line assist appeared in the rear view mirrors.
    * Localisation – added ‘United Arab Emirates’ used by Lykan to non-English language sets.
    * Fixed an issue with Quick Race Weekend, where running Qualifying and Race without a Practice session would cause the Qualifying session rules to not work correctly.
    * Fixed a case where the ‘One more for the road’ achievement would not unlock correctly.
    * Fixed an issue where the player could still toggle driving assists on via buttons, even when driving assists was disabled.
    * Fixed an issue where the external driving camera would clip through the track on steep banking.
    * Fixed an issue with random cloud ‘popping’ in and out of view.
    * Fixed an issue with clouds disappearing when using time acceleration.
    * Fixed a render timing issue that would at times cause a black screen when the processor is under heavy load.
    * Fixed an issue that caused the player’s view to switch from helmet camera to cockpit camera during pit stops.
    * Fixed an issue with Enhanced Mirror, where enabling it could at times cause occasional drop-outs of mirror content

    Oculus Rift
    * Improved support for Oculus Rift rendering to desktop and headset simultaneously.
    * Added command line option -vrfullscreen for use when using second screen, to use whole screen instead of windowed mode.
    * Amended driver head offset when in Oculus Rift mode – defaults to 0.0 but can be set using command line -vreyeoffset amount.
    * Added HUD position editing control keys to the existing HUD editing setup: AD – left/right, WS – up/down, ZE – in/out. (Note that this doesn't save yet between game restarts. We have this working internally now but it missed this patch, so will be coming your way very soon)
    * HUD and Menu system is now located in world and car space instead of attached to the player’s head.
    * Updated to Oculus SDK 0.7.0.0.
    - NOTE - If you experience a black flicker/flash in the right eye view when playing in VR, please ensure that you have VSync enabled.

    1.1 GB-os patch.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #96349952 #5181 üzenetére

    Azt ugye tudod, hogy a setup lock csak a lobbyra érvényes? Ha előtte, mondjuk menüben setupoltál és elmentetted, akkor az lesz a default majd a lobbyban. Kipróbáltam néhány setup lock-os lobbyt. Kiléptem, beállítottam néhány feltűnő változtatást, majd visszaléptem lobbyba, mind benne maradt. Azt nem tudom, hogy dedi szerveren is így van-e. Csak szóltam, hogy ez még korántsem úgy működik, ahogy az elvárható lenne ettől a funkciótól... fogjuk rá, hogy nincs "még" kész. :K

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz kishubi84 #5261 üzenetére

    Gondolom mikrókapcsolók vannak a váltódban és az egyik "elfáradt". Ki kell cserélni, cseréltetni.

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Richie0116 #5318 üzenetére

    Igen, így is lehet, de akkor mindenkinek kötelező lesz a gyári segítség. :K

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Richie0116 #5321 üzenetére

    Ki írta, hogy gond? Aki akarja használja, aki nem, nem. Az általad említett módszerrel mindenkinek használnia kell. És ha visszaolvasnál, akkor láthatnád, hogy vannak olyanok, akik nem akarják használni.
    Segíthetek még valamiben? :U

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz robi1273 #5332 üzenetére

    :F Elfelejtettél visszaváltani a másik nicknevedre?

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz PR0JECTNR56 #5349 üzenetére

    Magával a játékkal már 8 tétel van és ezután jön a japán DLC. Egyébként már a könyvtárban van a teljes DLC csak a vásárlás megnyitására kell várni.
    Jön két Mitsubishi Lancer EVO VI TME és IX FQ360, Toyota 86, GT86 és GT86 RB, TS040 14, Scion FRS, FRS RB,

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz PR0JECTNR56 #5342 üzenetére

    Lehet, hogy ez lesz az e havi ingyenes autó.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    "Some numbers from inside the physics for tuners. Weights listed are with driver+equipment included

    Mitsubishi Lancer Evo VI TME
    1445kg
    Weight distribution: 39.7% rear
    Motion ratio: Front=0.95 Rear=0.81
    Damper transitions: 70mm/s all around

    Mitsubishi Lancer Evo IX FQ360
    1480kg
    Weight distribution: 39.7% rear
    Motion ratio: Front=0.95 Rear=0.81
    Damper transitions: 70mm/s all around

    Toyota TS040
    950kg
    Weight distribution: 48-52% rear
    Motion ratio: 1.0 all around
    Damper transitions: 70mm/s all around

    Toyota 86 / Toyota GT86 / Scion FR-S(Freecar #5)
    1293kg
    Weight distribution: 44.1% rear
    Motion ratio: Front=0.95 Rear=0.73
    Damper transitions: 75mm/s all around

    Toyota GT86 GT4
    1255kg
    Weight distribution: 44.1% rear
    Motion ratio: Front=0.95 Rear=0.73
    Damper transitions: 75mm/s all around

    Scion FR-S Rocket Bunny
    1373kg
    Weight distribution: 43.5% rear
    Motion ratio: Front=0.95 Rear=0.73
    Damper transitions: 75mm/s all around
    "

    Casey Ringley; Vehicle Lead

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Melyik autónál? Kormány mozog? Gamplay/Onscreen-ben Cockpit Wheel/Driver ON-ra van állítva?

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Japanese Car Pack -hoz is készült egy trailer. :)

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #70869248 #5496 üzenetére

    Igazából az is terv/ígéret volt, hogy megcsinálják, a fájl alapú setup megosztást, amit egyébként pont ők már a GTR 2-ben megoldottak. :K
    A PC2-ről nagy a hallgatás, mert aki kiszivárogtat azt bannolják a fórumról. Visszakapja pénzét is természetesen. :) Ebből is látszik, hogy a gyűjtés egy gesztus volt leginkább a WMD tagok irányában, akik úgy gondolták, hogy a PC 2 születésében is részt akarnak venni. Magyarul, semmi szükségük már a közösségi pénzekre, az csak az indulásra kellett. Azt a hétmillió fontot senki se gondolhatta komolyan, mert még euróban se jött össze annyi a pCARS-hoz. :N
    Reménykedem is benne, hogy a folytatás egységesebb lesz, mert nem szólnak bele annyian, mint az elsőbe. De az már most is tudható, hogy a multiplatform marad a fő irány, tehát HC szimre továbbra se érdemes várni. :D

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #70869248 #5499 üzenetére

    Én személy szerint nagyon távol vagyok egy HC szimestől, tehát biztos nem is várok azt. :N
    Amikor indult a pCARS akkor azt szerettem volna, hogy egy jobb vezetési élményt adó, jobb FFB-vel rendelkező Shift 1-2 folytatást kapjunk. Ennek maradéktalanul megfeleltek, a bugokat leszámítva. Sajnos a karrier is gyengébb lett, mint a Shiftekben és emiatt még egyszer se sikerült egy két futamon túljutnom, mert egyszerűen unalmas. Ezt jó lenne, ha a folytatásban kicsit átdolgoznák és az AI-n is van még mit csiholni. :K Persze azért még jobb FFB, jobb fizika, főleg gumifizika és futóműfizika még elkéne a folytatáshoz. A setup menü tartalmát is szétszedném és kivenném belőle az FFB-t, a gumi, az üzemanyag beállítást, utóbbiakat áttenném a versenytaktika beállítások közé. Sőt talán "visszabutítanám" az FFB beállításokat, mert a kevesebb az több lenne. Szerintem még lehetne folytatni a felsorolást, ami fontos váltotatásokat igényelne anélkül, hogy HC elvárásaink lennének. :B

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz vlevi #5501 üzenetére

    Sajnos ilyen funkció sincs. Lényegében a Shift-ek motorját dolgozták át, ami már akkor is multiplatform volt, a mai követelményekhez és egy fálj tartalmazza szinte, az összes mentést. Ezért nem lehet setupot megosztani és a több profil lehetőségét is kizárja a játék. Csak a grafika beállításoknak van külön fájl. Gondolom elég komolyan bele kellene nyúlni, ahhoz hogy szétválasszák a mentés opciót. :U

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz vlevi #5503 üzenetére

    Szerintem fölösleges más játékok, más motorját ezzel vagy egyéb játékokkal összehasonlítani vagy elvárni, hogy ebben is úgy működjön. Más felfogásban és más céllal készülnek különböző alkotóktól ezek a játékok, ami nem is baj, mert ki akarna ugyanolyan játékot vásárolni más-más néven. Sajnos ebben nincs benne amit egy másikban megszeretett az ember, abban meg nincs olyan, amit ebben szeretünk. :N
    Amúgy a kers, drs gombokat ebben is odarendeled ahova akarod. Csak ha vezérlőt váltasz akkor be kell kalibrálni az aktuális beállítást. Az meg kábé egy perc. Ha már játszásról van szó, ennyi azért bele kell hogy férjen. :K Ne legyünk már ennyire kényelmesek! :P

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz SityiSXT #5552 üzenetére

    Én is ebből vettem meg az AC DP2-őt és a Japan packot is, meg talán az azelőtti fizetőst is. Még mindig van a számlámon belőle pénz azt elköltöm a következő legendás autók és a történelmi pályák packra. Valóban nem évszázad üzlete, de ez az első olyan játékom, ami csak hozott és nem elvitt. Ráadásul már közel négy éve játszom vele, használom. Hol itt a probléma? :F

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #96349952 #5570 üzenetére

    A kész játék az volt, ami májusban megjelent. A gyártási időszakban benne volt, de nem tudhatod, hogy eleve nem-e DLC-nek volt szánva. Más játékban is, amire nem volt rálátásod a fejlesztés alatt, lehet egy csomó olyan dolog, ami csak majd DLC formájában lesz elérhető. Amúgy a historic pack a Shift 2-höz is DLC formájában jött ki. Ruen, Hockenheim, Silverston, Spa Solitude Rennsrecke és Monza historic volt a fejlesztés alatt benne, de egyik se volt kész. Talán még idejöhetne Bannochbrae és a Milan oval is. Ez igazán nekem tetsző csomag lenne. :K :B

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Tsebacsi #5686 üzenetére

    - "Patch 6 should be soon guys. All being well, by the end of this week." - Stephen Viljoen, Game Director/Designer
    - "Can you wet our appetite with some details about it?" - A user.
    - "We fixed some stuff and added some stuff."- Stephen Viljoen, Game Director/Designer
    :DDD

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    "Patch 6 includes some recalibration of tire heating models. Some folks in a G40 league here found an issue where a slight increase in pressure could cause an extreme amount of overheating in the tires.
    We tracked it down to a fix in a change in how the carcass generates heat at low inflation pressure, but this sent us down a rabbit hole of checking that no cars had completely broken tires with the change. Things are much better with the fix in place.
    Temperature balance front to rear looks more correct on most cars and it removes something of an exploit that was possible in car setup.
    You’ll need to take more care with setting tire pressures now and can expect a larger response from those changes.
    With the fix, tires heat faster, more predictably, and will really punish you for poor driving and setup in a way they didn't before.
    A lot of tires could move to more standardized values without needing lots of extra calibration just to get the right front to rear temperature balance. Before, if rear tires started at a lower pressure, they could run up against a limit near ideal pressure and lose heat; ending up cooler than the front even if the handling balance was strongly biased to oversteer.
    Now they get nice, consistent heating and show a reasonably higher carcass temp than non-driven fronts, which then filters through to hotter tread.
    Generally the temps are feeling more representative of handling balance now. Cool stuff.
    While in there recalibrating the heat, I merged in some ideas we've been playing with for pCARS 2. Biggest of those is that most slick tires (those based on our SLICK_GT3 template) now have a larger temperature range for the rubber of 0-200°C. This fits in with stuff we've learned from rallycross where tires under extreme stress creep up to 180C or more.
    This has a pretty cool result of accentuating the camber effects of a tire so the inside edge reads significantly hotter as it should. Implies that our the old cap around 150-165C was limiting heat gain on the inside edge but not the outside.
    Also does a very good job at punishing the driver for abusive technique.
    Some tire sets also had slight wear rate recalibration to fit with changes brought on by the new heat model. Anything that did change stayed at the same starting grip as before, but some will wear faster now and with a stronger grip loss effect. Prototype work on the upcoming V8 Supercar helped to hone in the right reference point for grip loss on a heavily worn tire.
    Generally the cost is about 2s over a 2min lap at the end of a run. Go longer than that and you're likely to find yourself driving it off the performance cliff and losing heaps of time."
    - Casey Ringley, SMS vehicle lead.

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz #96349952 #5933 üzenetére

    És sajnos a Solitude Rennstrecke is kimaradt, pedig azt nagyon vártam, hogy kész állapotban visszakerüljön a játékba. :( Még félkészen is nagyon élvezetes volt. :K

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Lotus DLC Teaser

    Erre az autóra és pályára még emlékszünk? :R

    Asano X4 @ Solitude Rennstrecke

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    válasz Csapoati #5940 üzenetére

    Én is szinte mindig azt hajtottam. Ha jól tudom az Audi DTM veziója volt, nem tudom melyik évből, de sajnos erre nem sikerült SMS-éknek megszerezni a licenszet és azért került ki végül a játékból.

    [ Szerkesztve ]

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

  • dino_m

    senior tag

    Eszméletlenül jó lett Rouen. Visszakapta a közúti jellegét, a korábbi épített pálya szerűség helyett. :C :R

    Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.

Új hozzászólás Aktív témák