Új hozzászólás Aktív témák
-
dino_m
senior tag
válasz yodamester10 #1653 üzenetére
Már mindenki ezzel játszik.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
A délutáni Patch-ben feloldották a Lycan Supersportot.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz barcalaci84 #1684 üzenetére
Itt keresd meg a cycle hud displayt, rendelj hozzá egy billentyűt vagy gombot a kormányon és ennek nyomogatásával változik a hud. A telemetria hudon vannak mindenféléről adatok.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1691 üzenetére
Kipróbáltam még tegnap a Lycant. Én is úgy álltam neki, hogy assist OFF, de mivel ez egy utcai verda, mégha sport is, két lehetőség van a kellemes autózáshoz. Vagy bekapcsolom a REAL assistokat és akkor tényleg FUN a cucc vagy elkezdek piszmogni vele, hogy az assist hiányából fakadó instabilitást megszüntessem. Na, én azt választom, hogy a jövőben hagyom REAL-en az assistokat, mert sajnos a CARS jelen pillanatban még nincs annyira kidolgozva, hadd ne mondjam szimesítve, hogy megérje órákat, heteket áldozni a setup beállításokra. Mondjuk én nem szeretnék abba a hibába esni, hogy úgy akarjam elérnia szimulátor hatást, hogy szétállítgatom, addig amíg olyan instabil nem lesz hogy elmondhassam mekkora egy szimes vagyok már és így mekkora egy kihívás vezetni. Akinek nem inge ne vegye magára.
Nem merték meglépni végül is, hogy egy jóval szimesebb játékot adjanak ki, inkább arra gyúrtak rá, hogy segítségekkel vagy legalább a gyári segítségek bekapcsolva hagyásával egy igen kellemes játék legyen belőle. Amit el is értek és szerintem jól is sikerült, itt jegyzem meg, ha REAL-en van hagyva, akkor az AI is mintha intelligensebb lenne. De lehet ez placebo.
Félreértés ne essék, nem szidni kezdtem el a játékot csak egyszerűen tényt közölni, hogy inkább a REAL DRIVING játékokhoz van közelebb mint a szimulátorokhoz, ami ugye nem is akkora probléma, mert Forza és GT tipusu játékok eddig nem igazán voltak PC-n. És azt azért mindenki belátja szerintem, hogy a Codemasters és az EA szörnyűségeihez képest ez már inkább szimulátor. Sőt anno imádtam a Shift játékokat, amiket szintén az SMS követett el, de a CARS mérföldekkel elszáguldott már azok mellett is.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1693 üzenetére
Megmondom őszintén, hogy pipa vagyok egy kicsit, mert valahogy úgy érzem, hogy visszacsempészték a játékba az egy-két hónappal ezelőtti fizikát. Egy csomó panasz ment hozzájuk, hogy állandóan kiemelkedik az autók eleje, vagy egszerűen random eldobja oldalra az autót, ha egy kicsit nagyobbat nyomok a gázon és itt nem azt értem, hogy fullgázon akarok kanyarkijáraton elmenni, hanem akár már harmadikban egyenesben is megcsinálta már néhány autónál. Vagy lassú kanyarban fokozatos gáz adás mellett, ott ahol egyébként csak mechanikai tapadásnak kellene lennie, elkönnyül és egyszerűen továbbfordul vagy kifordul.
Ezt hideg gumiknál még lehet azzal magyarázni, hogy nincs meg a tapadás, de optimális hőmérsékleten is megcsinálta, nemegyszer. És végre, ezt elég jól orvosolták március óta, erre jött itt ez a legutóbbi sok gigás build és megint olyan néhány autónál mintha versenycsónakot vezetnék. Persze setuppal lehet orvosolni úgyahogy, vagy ha bent hagyok néhány assistot, vagy real assiston hagyom.
Na, az utóbbi mellett döntöttem.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz barcalaci84 #1703 üzenetére
Egyértelműen dev error. Még az elején volt a fejlesztés, ezt tudta alapból és ott is van a mentés opció, de mostanra valahogy "elfelejtette" a progi. Pedig többször is írtam a fórumra emiatt is.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1707 üzenetére
Igen én is ezért nem említettem meg korábban, nehogy hülyének nézzenek. De már benne vagyok az eleje óta és tudom, hogy ez idő alat sokszor ki be rakosgattak elemeket, néhol hónapokig az úgynevezett placeholder cuccokkal helyettesítettek olyan funkciókat, amit még nem akartak kiadni tesztre.
És valahogy már kezdtem megnyugodni az utóbbi időben, hogy na jól van, végül minden összeáll erre az utlsó nagy buildnél beütött a krach. Töröltem is az egészet és a hivatalos megjelenés után újra leszedtem és teljesen frissen kezdtem mindent. De ez nem segített. Szóval, tényleg az alkalmazkodás marad.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Na ott ahol 180°-ot mutat tekerd visszafelé, hogy kábé 90°-ra álljon az alaphelyzethez(egyeneshez) képest, majd ments el, akkor érzed, hogy elmozdul az egyenes felé, hagyd középállásban, majd mégegyszer erősítsd meg a mentést, balra fent.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1712 üzenetére
Az a gyanúm, hogy ráfeküdtek a konzolosok befejezésére és gondolták a PC-seknek majd adagolják Steamen a patch és egyéb dolgokat, olyan AC mintára. Végül is ha minél előbb és megfelelő mennyiségben jönnek a javítások engem nem zavar. Tök mindegy, hogy patchnek vagy buildnek hívjuk.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ha ezen a lapon vagy, akkor balra fent láthatod, kormány balra, azután jobbra, majd gáz és fékpedál és kuplung, stb...
Ha ezt végigcsinálod akkor is fel kell ismernie, hogy hány fokos a kormányod. De, amúgy meg csak ki kell keresni a kormányod típusát és el kell fogadtatni és kész is. A T500 támogatva van teljes körüen a játékban.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Csapoati #1722 üzenetére
Nagy valószínüséggel, autónként, kormányokként változó lehet, talán még pályánként is.
Én mindig mindent alapon szoktam hagyni és úgy próbálom először. Nálam is van ami szinte sínautó és van szinte már kezelhetetlen és akkor még az időjárási változókról nem is estt szó.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1744 üzenetére
Folytasd a karriert, lehet, hogy kezdésnek ez csak beetetés volt. Lehet, a harmadik fordulóban már bottal ütheted a nyomukat.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1762 üzenetére
Nincs az Assist real-re állítva?
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz neilszab #1835 üzenetére
Már a Shift 1-2 is az SMS Madness enginjével készült, ami lehetett gMotor átirat de természetéből kifolyólag az már egy másik platform volt. Az elmúlt három és fél évben ezt az engint dolgozák át szinte teljesen, még a grafikai motort is ideértve, ami érthető is a DX11 miatt. A Shift 2 is ennek már a második verziója volt. A CARS már a harmadik átirat de lehet, hogy már a negyedik. Például az első igazi nagy előrelépés az volt mikor a 600 Hz tickrate-re váltottak a régi 333 Hz-ről. Azzal például teljes mértékben száműzték az input lagokat, ami Shift 2 -ben halál volt. Emellett 64 bites a játék. PC-n azt hiszem csak az iR 64 bites szimulátor.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz guftabi96 #1828 üzenetére
Semmiképpen ne a gumi FFB-jével növeld az FFB erejét. A car setup menüben van külön FFB állítási lehetőség ahol adott autóhoz külön tudod állítani az erőt is és egyéb másokat. De ha az autót magadhoz állítod majd, attól is változnak a különböző visszajelzések, ugyanis az időjárás és miegyebek mellett az FFB is dinamikusan változik. Ráadásul, ha mindez nem lenne elég minden egyes autónak külön FFB profilja van, tehát ne is várd, hogy mindenhol azt a visszajelzést fogod kapni.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1764 üzenetére
Igen. A gumicsere is. Végül is minden amit carsetupban állítasz és elmented.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
-
dino_m
senior tag
Ezt érdemes végignézni. Főleg aki kevésbé jártas a grafikai beállításokban.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Ha agyonvernek, akkor se fogom megérteni, hogy ha valaki úgy teszteli a CARS-t, hogy alapból hozzáhasonlítja egy másik szimhez, akkor miért pont az AC, az. Kezdjük ott, hogy a CARS motorja korábban a Shift játékokra iródott. Amik már akkoriban is multiplatform játékok voltak. Az AC a netKarPro továbbfejlesztett változata. És csak PC-re fejlesztették. Azt most meg se említem, hogy annak ellenére, az AC-t 2010 óta fejleszti Kunos, a CARS 2011 második felében kezdték fejleszteni és akkoriban az AC-ról legfeljebb pletyka szinten tettek említést. Ha most nem említem a két játék eltérő rendeltetését, akkor se az AC ellenfeleként kezdték el gyártani.
Hány olyan autósjáték, szimulátor található, ami multiplatform és valóban ellenfél lehet a CARS számára. Segítek. Codemasters, Electronic Arts... Konzolon pedig a Forza, GT sorozat... És persze az SMS korábbi játékai Shift 1-2, Test Drive Ferrari... A saját munkájukhoz képest, talán nem léptek előrébb? A hasonlóan ezt a piacot képviselő játékokhoz képest mi a helyzet?
De amíg írtam rájöttem közben, hogy miért az AC. Mert bárki, aki hozzányúl eszébe se jutnak a korábban említett autósjátéknak csúfolt förmedvények. Viszont annál inkább a nagybetüs szimulátorok. Mert mit is hoztak össze itt multiplatformra? Egy szimulátort. Persze vannak ennél jobb szimulátorok is, de azok kizárólag annak is készültek. Itt valaki írta, hogy a pCARS egy öszvér, teszem hozzá, egy erős öszvér, mert megpróbálja hátára venni a kazuál gémerektől a HC szimulátorosokig, az összes autósjáték kedvelőt.
Ez olyan mint a Forma 1. Vannak benne gyorsak és lassabbak, de attól még mindegyik az F1-ben versenyez. Na én így látom ezeket a dolgokat.[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Nem hagyták itt abba. Minimum két évig jönnek hozzá javítások, ingyenes és fizetős DLC-k.
Mondhatni két évig még garanciális.Jobban körül kellene nézned a piacon, mert nem csak az AC van ott, a Sims meg nem is ebben a mezőnyben indult... Noha az is szimulátor, bár szerintem nem túl jó a fizikája.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz neilszab #1876 üzenetére
Érthető.
De azért hadd jegyezzem meg, hogy az általad mellékesnek itélt és lesajnált, eső, tulajdonképpen változó időjárás, dinamikus napszakváltás, nem csak mint látványelem van jelen a játékban, hanem vizálisan és fizikailag is meg tudja nehezíteni az életed, egy hosszabb versenyen, vagy egy szimulált versenyhétvégén.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Én benne vagyok ebben a játékban az eleje óta. Jó pár órát beletettem. Tehát, ha valaki azt mondja, hogy kipróbáltam a McLarent és már tudom is milyen ez a játék, akkor minimum megmosolygom.
Az autó és pálya kínálat, a setup és egyéb funkciók felfedezése, olyan időigényes, hogy egy-két óra még felszínt se karcolja föl. Az emberek többsége azt csinálja, hogy belép a TT-be és levonja következtetés, akár pozitív, akár negatív. Persze azt nem tudja, hogy TT-ben nincs üzemanyagfogyasztás, nincs dinamikus napszak és időjárás, így semmi nem befolyásolja vezetési feltételeket. A karrierről ne is beszéljünk,mert ha feltolod a csúszkát, hogy 100%-os versenytáv legyen, akkor a valódi hasonló versenyek szabályai szerint kell végig tolni egy-egy hétvégét, ahol a pálya pl. felgumizódik, figyelni kell az időjárást ki kell találni a hetvégi versenytaktikát stb... stb... Folytathatnám, hogy mit rejt még de szerintem ki kell próbálni.Persze mindenki mást keres, de a felszínesség, az felszínesség, akármilyenek is az igények.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz neilszab #1883 üzenetére
Mondjuk ezt hamar tisztázhatjuk.
ITT ez a .pdf, lapozz a harmadik oldalra. Na, ott van amit igértek és a végeredményt elnézve, ezt tartották is.
De nyugodtan végig is olvashatod, én nem tettem, de nagy valószínüséggel, még említésszinten sincs HC szim, vagy vérszim, vagy egyéb hasonló.Elmondanám, hogy SMS részéről ez a végéig nem változott. Hogy sokan mit szerettek volna belelátni...
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Közben megtaláltam a Game Designe v3 -as javított változatát is. A kérdéses részben, továbbra se változtak a nézetek.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Csak hogy megértsed azt a táblázatot.
Nem a játékosok szemszögéből készült elsősorban és nem feltétlenül csak a szimuláció szempontjából határolták be azt a szegmenst, hanem piaci szempontokat is figyelembe vettek.Tudom anno mindenki lewarezolta az rF-et és utána azt hitte, hogy az ISI, annyira elkötelezett a szimes társadalom felé, hogy ingyen csinálja a legjobb szimulációt.
De sajnos mindenki pénzből él és aki a földön jár az tudja, hogy manapság feltenni az életed egy rétegcikkre az maga lehet az üzleti öngyilkosság. Hacsak nincs mellette valami komoly jövelmed. Kunos is azért ment inkább a könnyedebb irányba mert tudta, hogy az nKP közönségére számítva, felkopott volna az álla.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Nem egészen. Te leírtad a véleményedet, ami ott is van. Bocs, hogy nem értek bizonyos dolgokban egyet veled és ezt le is írtam. Ami szintén ott van. Akit érdekel a téma az elolvassa mindkettőt. Ez amolyan fórumos dolog. De ha esetleg zavar, hogy leírtam a véleményedről a véleményem, akkor nyiss egy blogot, amit nem lehet kommentelni.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
dino_m
senior tag
válasz rambustibi #1925 üzenetére
Erre gondolsz?
"Project CARS is the ultimate driver journey!
Guided, tested, and approved by a passionate community of racing fans and real-life drivers, Project CARS represents the next-generation of racing simulation as the ultimate combination of fan desire and developer expertise.
Discover an unrivaled immersion fuelled by world-class graphics and handling that allows you to truly feel the road. Create a driver, pick from a huge variety of motorsports in a dynamic career mode and write your own tale in an intense online multiplayer. "
Ez egy szokvány, rövid ismertető és valószínű, hogy a Steam munkatársak rittyentettek oda valami vonzó szokvány szöveget, mert hát ugye érdekeltek lennének a minél nagyobb számú eladásban is. Igéreteket nem tartalmaz. És azért nem nevezném még hivatalos, az SMS részéről kiadott sajtóközleménynek se.
Ez meg már kategória:
"Az autók hangjai sem sikerültek élethűre, és a rajtjelző lámpák hangjai...ez mi már..."Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Annál inkább, mert ha egy SMS stuff írta oda, az mégjobban alátámasztja azt, hogy, nem tartalmaz igéretet és főleg nem HC szimre utaló bármiféle célzást. Mert ugye "racing simulator" nem egyenlő azzal, ha teszem azt, odaírják például, hogy "ultimate hardcore simulator".
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
-
-
dino_m
senior tag
válasz Barthezz2 #1943 üzenetére
Innen.
https://www.instant-gaming.com/en/456-buy-key-steam-project-cars-digital-edition/RUS-t ne is vegyél, van hogy a Steam nem fogadja el az onnan szerzett kulcsokat.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1941 üzenetére
Egy jóféle kontaktspray. Potméternél van kicsi nyílás és bele kell vele fújni.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz rambustibi #1955 üzenetére
Mondjuk ez elég vicces, mert a te táborod az, aki élből leszokta fikázni, ha szóba kerül, hogy René Rast, Ben Collins, Nicholas Hamilton, Oliver Webb, stb... segítkezett a CARS munkálataiban.
Gondolom te ugyanezen a szinten űzöd a "résszinget".Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz rambustibi #1964 üzenetére
(OFF)Talán én bizonygatom, hogy a valódi autóversenyzói tapasztalataim alapján, itélek meg egy JÁTÉKot?
Mellesleg mi az az MGYSZ? Megyeszékhely?
Bocsi, most tényleg gonosz voltam. (/OFF)[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz barcalaci84 #1972 üzenetére
Segítek. Fogalmam sincs.
Komolyan. Valami olyasmire emlékszem, hogy a folyamatos sebességedből nézi, hogy az előtted lévőidők közül, aki ugyanezen a sebességen ment ugyanott, először szektoronként, majd az utólsó szektorban köridőben mennyire vagy az optimális időhöz, ami nem az első idő, hanem amit szerinte el kellene érned.
Remélem sikerült még jobban összezavarnom.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Azur Circuit néven van Monaco GP. Sakitto néven van Suzuka, itt némileg a nyomvonalat is módosítani kellett. Autók mind licenszeltek, de van néhány SMS által kreált modell is, pl. Formula A,B,C, RUF SMS-R meg van két három LMP 1-2.
Dashmeter ugyanaz. Ha elindítod a játékot, felismeri.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Penge@Borisz #1978 üzenetére
Komolyan mondom, hogy az az utólsó 12 gigás build, mintha egy régebbi build lenne, mert a megjelenés előtt nem volt már ennyi bug, amit most produkál. Tudom hogy hangozhat ez annak, aki csak most játszik vele először, de akkor is így van. A logikája meg azzal magyarázható, hogy nem (mertek) mást kiadni végül is, ami GOLD-ra került. Viszont a jó hír az, hogyha jön néhány nagyobb patch, akkor komolyabb javulásra lehet számítani, de persze nem fognak már dolgokat átírni, azok már a PC2-be mennek majd. Ez üzlet is valahol, ezt ne feledjük.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Először is a controller setupban állítsd az FFB erejét feljebb, ha még nem tetted meg.
A rázókő visszajelzés ereje a rázókő magasságától is függ, a gumi és futómű keménységétől is.
Tehát itt ne várd, hogy minden pályán minden autónál ugyanaz az érzés jön át.
Ezen kívül még van FFB állítási lehetőség egyenként minden autónál, amit adott autó setupjában tudsz elérni. Ez utóbbi időigényesebb is lehet. Kábé így.Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
válasz Hauptmann #1997 üzenetére
Ez igaz, de ha már annyira a valóságot kergetjük, akkor nézzük meg a valós versenyeken, már ami a CARS-ban is van, hány százalékot tesznek ki totálkáros balesetek. Szóval, egy szimulációban, mi a fontossági sorrend és ebben hol helyezkedik el törés és hol a sérülés?. Gondolom előbb inkább a sérüléssel foglalkoznak. Na, meg hát itt jövünk vissza, hogy ez egy játék, casual user ütné a fejét a monitorba, ha minden kör után végetérne a versenye, totálkárosra nyomta az autót.
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
-
dino_m
senior tag
Nem kell szükségszerüen a CARS mappába másolni. Én kitettem az asztalra őket. Ott elég könnyen indítom az exe-t és utána a játékot. De ez ugyanígy megy AC-nál is. Bár egy ideje nem használtam egyiknél se, de így emlékszem. CARS-nál biztos.
[ Szerkesztve ]
Egy férfi sosem nő fel, csak drágábbak a játékai.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen