Új hozzászólás Aktív témák
-
SityiSXT
őstag
Ahogy arra számítani lehetett, befutottak az első összehasonlító videók.
Cars vs AC @ Nordschleife / McLaren P1
Cars vs AC vs Forza 5 vs GT6 @ Nordschleife / Pagani Huayra -
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1113 üzenetére
Olvastam... Ki kéne nekem is próbálnom az a verdát a turista vonalon. Nos, ha sikerül rendesen kikalapálni az AI-t, akkor szerintem akár ennél intenzívebb élményben is lehet részed. Elkezdtem egy gokartos karriert, és bizony egész jókat is tudtam vele csatázni egy-két pályán, miközben a 125 köbcentis fűnyíróval birkóztam és tanultam tisztelni a rázóköveket (hát igen, ilyen futóművel és ekkora kerekekkel bizony más, mint egy AMG tuningolt A Klasséval). Bár nekem jelenleg a nagy feelinget az jelenti, ha az Azure Coaston vagy a California Highwayen teljes hosszában végigkrúzolok, amolyan sportosabb úrvezető tempóban. Bár ha jól rémlik, mintha acsi is lenne arra, hogy az előbbi útszakaszon valaki képes a KRESZ-t betartva végigmenni... Igen, meg is van: Sunday Driver - Driven the speed limit (50 km/h) in an Italian car and appreciated the Azure coastal scenery (Kár, hogy a Do You Smell Somethin'? elől kivették a Chewie megszólítást, jobb kikacsintás lett volna - ezt amúgy akkor kapja meg az ember, ha sikerült legalább egy féktárcsát 1000 fok fölé hevíteni).
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1115 üzenetére
Aztán olasz volt-e a verda, amit terelgettél?
-
SityiSXT
őstag
Tegnap este csaptam egy-két karikát a Nordon P1-gyel Carsban és AC-ban is. Az alább következők nem profi szimes véleménynek vannak szánva (mert nem tartom magam annak), hanem inkább műkedvelő amatőr sportos vasárnapi úrvezető véleményének.
A grafikai különbségeket nem részletezem, egyértelmű, látszik - jelen esetben igazából nem fontos.
Vezetésben már érdekesebb a dolog. Alapsetuppal mentem mindkét játékban gyári/valós TC-ABS-sel, egy csavart nem állítottam át - fogalmazzunk úgy, hogy így teremtettem meg a szalonállapotú autó virtuális megfelelőjét. Számomra valahogy inkább AC-ben tűnt sínautónak a Meki, mint a Carsban... A sínautót itt most nem lekezelő jelzőnek szántam, hanem egyszerűen jobban tapadt az útra, jobban beharapott a kanyarba. A Carsban valahogy kicsit többet kellett melózni a gép úton tartásával. És mégis, AC-ben ha elértem a határt és egy picit túlléptem rajta, nem igazán éreztem, hogy megadta volna az esélyt a mentésre, míg a Carsban az utolsó pillanatban azért volt esélyem még összeszedni a kocsit (persze nem büntetlenül - áldozat kellett a sebességből-lendületből).
Az FFB megint egy érdekes kérdés. 8 éve tekergetem a DFP-m (a squashlabda ott a fékpedál alatt, egyébként totál gyári), a kötelező beállítások/kalibrálás kivételével nem nyúltam a beállításokhoz. Sőt, valószínűleg szimes berkekben szentségtörő módon nem telepítettem a Logitech Profilert, mert fölöslegesnek tartom (minek állítsam be kétszer a kormányt, ha a játékban is megtehetem és az jó eséllyel elég is). Szóval, FFB. AC-ban tényleg érezni, hogy laserscan a pálya, még ezzel a vén csotrogánnyal is érezhető az útfelület mogyoróscsoki jellege (egész mogyoróra gondoltam ). Viszont valahogy nekem volt egy olyan érzésem, hogy talán egy kicsit túl sok is, mintha majdnem minden erőhatást, amitnormális esetbenvalódi autóban egyéb érzékszerveinkkel, illetve a kocsi többi része által (pedál, ülés, stb.) éreznénk, azt is a kormányra rakja. Ez a Cars után tűnt fel igazán, ott ugyanis leginkább egy jól szervózott kormányra emlékeztetett a játékszerem. Ami - micsoda eretnekség! - nekem valahogy életszerűbbnek tűnik, hiszen a valós P1 is szervókormánnyal van felszerelve, nem? Az útfelület a Carsban valamivel simább volt, valahogy kicsit kevésbé drámai, kevésbé adta át az "itthalokmeg"-érzést 200 fölött.
Persze ez csak egy pálya - egy autó kombinációja volt a két játékból szigorúan szubjektív szempontból. Messzemenő következtetéseket még én sem merek levonni belőle. Továbbra is tartom a véleményem, hogy mindkét játéban ott van valami, ami a másikból hiányzik, így aki tényleg a szíve mélyén rajong a szimekért, mindkét játékot szeretni fogja, ebben biztos vagyok. Aki pedig elvakult sznob... No de ki vagyok én, hogy ilyeneket megmondjak?[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1119 üzenetére
Vigyázz velem, mert amúgy is amolyan megmondóember lennék a "szomszédban"... No meg aki engem komolyan vesz... Amúgy ebben a Nord-P1 összehasonlításban pont nem akartam egyiket se a másik föléhelyezni. Akadnak dolgok, amik itt, mások pedig ott sikerültek jobban. Ugyan a véleményem továbbra is tartom, hogy videojátéknak nem igazán jó az AC, ezt (és a kevés pályát) leszámítva kb. fej-fej mellett van a Cars és az AC. Szóval nem véletlenül tolják mindkettőt hivatásos versenyzők is.
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1122 üzenetére
Egyrészt ott a pont, amit Penge mond, de azért külföldi fórumokon is sokan keltik a feszkót. Talán valami olyasmi ok is lehet a háttérben, hogy mivel zártkörű lett a publikus fejlesztés, ezért nincsenek annyian, akik megvédhetnék a mundérbecsületet ezen az oldalon. Na meg ott van az az orbitális baromság is sokak fejében, hogy az "ellenség" biztos lefizetett versenyzőket/újságírókat (a politikusokról és a pom-pom lányokról nem is beszélve), és csak azért állítják be a Carst jónak. Megmondjam nekem mi jutott ebből a hatalmas megvesztegetésből? Pár matrica meg egy asztali naptár! Nem, ennek a játéknak a fejlesztése meglehetősen szűkös büdzséből megy. A versenyzők maguktól mondják azt, amit, Deadmau5 is a Twitter csatornáján. Az meg szerintem csak jó, hogy van egy AC-nk és egy Carsunk is, mert egymást inspirálhatják fejlesztések terén. Sőt, megkockáztatok egy olyan kijelentést, hogy a Cars akár úttörő is lehet - nem csak a sajátos finanszírozási formája miatt; hanem azért, mert képes lehet arra, hogy megmutassa: egy szimulátort el lehet adni konzolokon is és egy komoly szimnek nem muszáj barlangrajz szintű grafikával rendelkeznie (sőt, akár fontos játékelem válhat belőle, lásd időjárás, éjszakai vezetés). Ezzel persze nem azt akarom mondani, hogy az AC ronda lenne, sőt! Nagyon rendben van az AC is grafikailag. De a Cars csak szebb. (Püff neki, itt csak kihoztam, hogy a Cars a jobb... Jaj nekem! )
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1128 üzenetére
Ahogy említettem, ezek csupán az én meglátásaim. Az autókezelés mondjuk eléggé szubjektív dolog ezen a szinten már... Ahogy Penge is írta feljebb, szerinte az AC jobb, főleg az FFB miatt. Én meg korábban a P1 kapcsán meg azt írtam, hogy az AC talán mintha picit túleffektezve lenne, és a Cars emlékeztet inkább egy szervós kocsira. Én jobban hajlok egy döntetlenre a kettő között...
Ami a karriert illeti, ebben szabad kezet adnak SMS-ék. Abban a bajnokságban kezdhetsz, amelyikben akarsz - de a nagyobb/jobb csapatok csak a hírneved feltornázásával lesznek elérhetőek. A szezon végén pedig válthatsz bajnokságot, csapatot, amit akarsz - nincs megkötve a kezed. Lesz némi kommunikáció a csapat (emailek) és a rajongók (Twitter) részéről, illetve a sajtó is jelen van (Inside Simracing). Ezt nevezi az SMS sandbox karriernek. Persze ha egy bizonyos fajta utat sikerül bejárnod, azért külön elismerés jár, de ezt majd a megfelelő képernyőn látni fogod (nekem most az Accolades rémlik, de nem vagyok benne biztos). Azt sajnálom, hogy ezeknél kivették az embereket, akik inspirálták ezeket - még tavaly nyáron készítettem egy videoelőzetest, ott még látható, kikről is van szó.
A multi lesz még egy kritikus pont, ligaszempontból mindenképp. Az egyszeri játékos nagyon könnyen be tudja állítani, ha maga hostol a játékból, sok dolog állítható (belső nézet kényszerítése, engedélyezett segítségek, ilyesmi) - a dedikált szerver az, ami valószínűleg később jön a játékhoz és kellene a ligázáshoz.
-
SityiSXT
őstag
válasz #70869248 #1132 üzenetére
Ugyan a hivatalos indoklás a bugfix volt, de szerintem más is van a háttérben. Nem, nem a GTA V! Szóval: egy jó darab ideje a belső fórumon megjelent egy felhívás, hogy mely pályákról nem kéne onnantól nyilvános videókat, képeket kirakni, mert a licenszelést most véglegesítik. Tegnap a Project Cars oldalán bejelentettek négy új pályát, de én ennél mintha több tiltott pályára emlékeznék... Szóval a bogárirtás mellett én valószínűsítem, hogy ezen szerződések aláírásának elhúzódása/csúszása is közrejátszhatott a halasztásban.
-
SityiSXT
őstag
Kicsit ömlengős interjú And Tudorral - de legalább kiderül belőle, hogy:
- Ben Collins utálta eddig a szimulátorokat,
- elvileg egyetlen más szimulátornál sem alkalmaztak eddig profi versenyzőt szakértőnek a fejlesztés legelejétől (általában a végén kapcsolódtak be).[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Csak nekem tűnt fel, hogy az utóbbi napokban 100 MB alatt voltak a patchek? A changelog is gyakorlatilag csak bugfixeket emleget. Még a végén csak elkészül május közepére...
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1152 üzenetére
Kösz a linket, gondoltam beírok és így felhozom, hátha.
Meg ment egy privi nemrég, sasold már meg, légy oly bátyám! -
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1199 üzenetére
Lehet, hogy tévedek (megfelelő emberek majd cáfolnak), de a másodpercek nyeréséhez sokszor elég, ha a fékerő-eloszlást, a szárnyakat és a sebváltó-áttéteket és a benyamennyiséget mókolod. Ez saccperkábé meglehet 5-6 kör alapján is akár, vagyis a practice alatt - pláne, ha kis gyakorlatot szereztél benne. Ráadásul a fékerő-eloszlás szerintem pont olyan dolog, amit az adott kocsihoz állítasz be, nem pedig az autó-pálya kombóhoz. A futómű már olyan dolog, amit nem piszkálok, mert hiába értem, akkor sem értem. (Fogjuk rá, hogy az összefüggéseket nem látom tisztán, pedig olvasgattam a szakirodalmat is). De gondolom ott már inkább a tizedekért megy a harc sok esetben... Nem értek egyet azzal, hogy a versenyző egyben legyen versenymérnök is, mert nem mindenkinek van kedve, affinitása ezzel foglalkozni, mint ahogy a te példád is mutatja (és engem sem vonz igazán a dolog), de talán ennyi kibírható, amit fentebb írtam. Plusz ha innen összeröffenünk kicsit multizni majd megjelenéskor, szerintem csaphatunk pár kört úgy is, hogy senki sem nyúl az autó beállításaihoz - bár a jelen állás szerint ez gentlemen's agreement lesz...
A MotoGP13-ban volt szerintem ez jól megcsinálva. Motorokhoz még kukább vagyok, mint az autókhoz, de ott volt a virtuális versenymérnököm: neki "elmondhattam", hogy a moci mondjuk instabil kanyarból kijövet, ő meg állított pár szükséges paraméteren magától. Persze aki akart, az csinálhatta hagyományos módon is.
Cars esetében még esetleg ez segíthet a beállításban - nem próbáltam, de képek alapján használhatónak tűnik.[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Project Cars - Physics wiki - végre nyilvános, lehet mazsolázni a nüanszokon.
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1233 üzenetére
Számolj hozzá engem is. Ha nem is mindig, de szívesen jönnék.
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1282 üzenetére
Április 21-ig nincs gépem. Internetem pedig fogalmam sincs, mikorra lesz. Költözés kellős közepén vagyok.
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1287 üzenetére
A hét elején költözök.
-
SityiSXT
őstag
válasz yodamester10 #1314 üzenetére
Ha a gold státuszt elérte a játék, onnantól már nincs visszaút (illetve bonyolult megoldani).
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1377 üzenetére
Szerintem az ott is fog maradni, csak a Play gomb át fog alakulni Purchase-re, amikor élesedik a dolog.
-
SityiSXT
őstag
válasz slayer006 #1423 üzenetére
Mára egyedül az Azure Circuit és Sakitto maradt ilyen néven, a többi megkapta a "rendes" nevét. A pályalicensz nem olcsó mulatság, így "csaltak" egy kicsit SMS-ék: közúti pályát nem kell licenszelni, ha fiktív nven hivatkoznak rá, így került be Monaco. Suzukával a tárgyalások elakadtak, és emiatt döntöttek úgy, hogy enyhén módosított pályavezetési vonallal fiktív néven kerül be.
A virágboltit meg nagyon nem ajánlom kipróbálásra sem. Nem is feltétlenül a jogi háttér miatt, hanem azért, mert az akkori "rendes" változathoz képest is nagyon bugos (pedig azzal is voltak gondok), és az FFB sem működik benne rendesen.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz Hauptmann #1434 üzenetére
Itt egy átfogónak szánt GPU-CPU teszt, csak az a baj vele, hogy a tesztész a "mindent kiba...unk jobbra" mozgalom lelkes híve. Ékes példa erre az előrerenderelt képkockák számának 4-re állítása. De az AA beállításoknál is hülye volt... Azért valamilyen szinten így is használható eredményeket ad, plusz nem árt észben tartani, hogy sok esetben a high és az ultra beállítás között alig látható különbség, sebességben viszont érezhető.
-
SityiSXT
őstag
Legutóbb azt olvastam (jó régen), hogy csak skinek lesznek a Steam Workshopban, más nem. A modolás meg pont azért lett végül letiltva, mert a különféle pályák és autók komoly jogi problémákat vethetnek fel.
(Igen tudom, az AC esetében egyelőre nem hallani ilyesmiről - bár ha jobban belegondolok, az AC-hoz készülő F1 mod oldalát lelőtte a FOM, és ehhez képest Norbi ezzel tolja a pályabejáró rovatot a futamok előtt, ami több, mint WTF...) -
SityiSXT
őstag
válasz barcalaci84 #1536 üzenetére
Pályalista - itt minden pálya benne lesz minden kiadásban
Autólista - ha legörgetsz a lap aljára, színkódolva láthatod az extra autókat -
SityiSXT
őstag
Anélkül, hogy konkrét emberekhez szólnék (mert semmi kedvem kötekedni és nem akarom senki véleményét megkérdőjelezni)
Itt le van írva néhány dolog a Project Cars fizikájával kapcsolatban. Itt meg a fejlesztést segítő versenyzők visszajelzéseibe lehet beleolvasni. Ezek után mi az, ami miatt a Cars nem szimulátor? Nem-e inkább csak arról van szó, hogy mivel jelenleg egyetlen otthoni PC-n futtatható motor sem képes maradéktalanul leszimulálni a valóságot, ezért adódnak különbségek a Cars, az AC, az iR, az rF, a R3E, és a többi játék között? -
SityiSXT
őstag
"a szemembe pattogjon a fékpofáról a ferodol réteg és csípje a szemem az elrontott sikán után kilukadt kipufogóból áradó gáz" - Azért remélem, a leszakadó kis gumidarabkákat szereted, mert a sporttársak szívesen megszórnak vele. Hosszabb futamok végére szép pöttyös lesz a pálya kevésbé használt része.
-
SityiSXT
őstag
-
SityiSXT
őstag
válasz Penge@Borisz #1651 üzenetére
Bocsi, hogy belevau, de gondoltam megjegyzem, hogy az alap setup a kocsiknál szándékosan a tapadósabb, de lassabb fajtából való. Gondolom az SMS nem akarta kedvét szegni a kevésbé gyakorlott digitális Maldonadóknak, nehogy a gépállat nagyon kezelhetetlenné váljon kis kacsóik alatt.
Amúgy szerintem kissé túl van spirázva ez a dolog. Szerintem a legtöbben csak annyit setupolnak, hogy kicsit állítanak a szárnyakon, a váltón, esetleg a körszám függvényében a betankolt nafta mennyiségén - ez megvan sacc/kb 4-5 kör alatt (lám, mire lehet jó a practice). A másodpercek szerintem leginkább ezeken múlnak - a futómű hosszadalmas piszkálásából inkább csak tizedek nyerhetőek. Szerintem.[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz barcalaci84 #1701 üzenetére
Ha használsz DashMeterPrót az Assetto Corsához, az jó Project Carshoz is. Ha meg nem, akkor javaslom a megvásárlását. Jelen pillanatban jobb ötletem nincs a HUD abszolút egyéni beállítására.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Belső fejlesztői Radeon mérések:
"Brands, 9AI, 5PM, BMW GT4, graphics settings at High except reflections at Medium:
Driver v14.12 - 59FPS
Driver v15.4 - 67FPS
Driver v15.2 - 72FPS (engineering sample 15.200.1018.1 from Guru3D)Timings measured with our internal “Release” development build with the usual <ctrl s> rendering metrics – this build is around 10% slower than Gold/Retail CPU Wise
CPU submission time across those driver versions (Begin Frame, D3D11 API calls, End Frame) drops from around 14.8ms to 12.5ms (18%) which is closely aligned to the 59->72FPS (22%) gain we see across the three drivers from top to bottom, above.
So it looks to me that we are CPU bound by whatever the driver is doing, but they've made gains there over time.With the i7-5960X@3.0ghz which is a 16% clock speed drop over the test below, FPS drops nearly linearly to around 59FPS, which also adds to the evidence of the frame rate being CPU limited by a driver interaction."
Viszont jó hír, hogy Ian Bell és az AMD tegnap beszéltek, és a vörösök elismerték, hogy náluk a labda. Szóval a Radírpók tulajok hamarosan kisajtolhatnak mindent a kártyájukból a Cars alatt.
Bár nem került szóba, de ugyanebben a threadben Ian Bell írta, hogy egy kanyi petákot nem láttak soha az nVidiától. Annyi történt mindössze, hogy a grafikus motor fejlesztésébe segítettek be egy kicsit ingyen, illetve keresztmarketing van: ők is promótálják a játékot (sok rendezvényen a 4K-t a Carsszal demózták), és ezért van annyi nVidia hirdetés a pályákon. A Cars nem nVidia cím, ezt egyértelművé teszi a The Way It's Meant To Be Played nyitóanimáció hiánya. A fizika viszont PhysX alapú, de nincs GPU-gyorsított része.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz IntelKiller7 #1720 üzenetére
-
SityiSXT
őstag
"Ezt már csak a komplett steam fiókoddal, és a benne lévő összes játékoddal tudod eladni. Ilyet szoktak csinálni." - Tudom, ez most baromira rendőrösen hangzik, de ezt tiltja a Steam szabályzata. Ráadásul nagyon könnyen vissza lehet élni az ilyennel. És persze ugyanez vonatkozik Originre, Uplayre, meg a többi hasonlóra.
-
SityiSXT
őstag
válasz neilszab #1911 üzenetére
Per definitionem a szimuláció azt kéne jelentse minden ember számára, hogy egy adott szoftver a valóságot próbálja meg reprodulálni minél élethűbben. A Wikipédia elég jól behatárolja a sim racing fogalmát. Nem látom be, hogy ezek alapján miért ne lenne szimulátor a Project Cars. Azon lehet vitatkozni, hogy bizonyos aspektusokban esetleg a konkurencia esetleg kicsit jobb (de inkább csak más) lehet, de ettől még ne lesz arcade.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Szim-nemszim vitához apró adalék részemről: Én soha nem azt mondtam, hogy a Project Cars a világ legélethűbb szimulátora - az ilyet mondjuk Milton Keynes környékén kéne keresni, mondjuk egy vörös bikás logóval az épület oldalán. És ez csak az egyik. Azon vitatkozhatunk, mennyire sikerült jól, mint szim, de az már teljesen más tészta.
Ja, most, hogy kezdődik az F1 futam: Norbi valami AC moddal tolja a pályabejárót. Ha emlékezetem nem csal, akkor az AC motorja nem tudja sem a 8. sebességfokozatot, sem az ERS-t. Plusz erősen kétlem, hogy a Merga kiadta volna a pontos technikai adatait a verdájuknak - ergo per definitionem Norbi egy árkád játékkal próbál hiteles pályabemutatót tartani. (/irónia off)
@rambustibi: Csapoati ugyan már írta, de efelett elsikkadtál - a Ruf V8-as motorral szállítja az RGT-8-at, a Porsche 911 pedig 6 hengeres boxerrel. Egyébként az RGT nem a 911, hanem a 996 karosszériájára épül... Emellett a Ruf teljes értékű autógyártó, ugyanis csak a kasztnit kapja a Porschétől, a többit ők gyártják. Mint az köztudott...
DashMeterPro: Nem kell azt egyik játékba se másolni, nem úgy veszi át az adatokat. Nekem külön mappában csücsül (G:\Games\DashMeter), és ugyanaz az egy beállítás perfektül megy mind AC, mind Cars alatt.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
válasz barcalaci84 #1996 üzenetére
Ehhez képest Norbi most is csak a 7. fokozatig tolta csak fel. Persze nem az AC-t vagy Norbit akarom ezzel bántani, de aki ezt így kitalálta, az sem volt százas - főleg annak tükrében, hogy a FOM levetette mindenhonnan ezt a modot, ahonnan csak tudta.
-
SityiSXT
őstag
-
SityiSXT
őstag
A Steam automatikusan patcheli, jelenleg az 1.2-nél tart a játék. Ugyanitt az Announcements/Bejelentések fülön láthatod, ha valami történik.
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Ismert hibák, és esetleges megoldásaik - nem kéne ezt az első hozzászólásba kirakni? Jut eszembe, nem kéne egy összefoglalót megírni az első hozzászólásba?
Még egy érdekesség: Tom Shane Profiler (telemetria realtime vagy későbbi kiértékelésre)
[ Szerkesztve ]
-
SityiSXT
őstag
Amúgy meg lehet próbálni az indítási paraméterekkel is játszadozni a futási sebesség növelése érdekében:
-dx11mt: ez megpróbálja a DX11 rendert többszálúsítani
-skipcrowds: a nézők kikapcsolása a pálya mellől
-pthreads X: itt lehet megadni, hény szálon számolja a fizikát, alapesetben X=2, 1-től 4-ig lehet állítani
-novr: letiltja a VR supportot, pár embernél ez is gyorsulást hozott[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- 5. generációs iPad Air M1 WIFI (kék)
- iPhone 14 Pro Max 128gb, makulátlan,garanciális, független
- ASUS H97-PRO alaplap 1150 Intel H97 lapkakészlet, 4xDDR3, SATA 3.0, HDMI, M.2 SSD foglalat
- Macbook Pro 16.2" M1 PRO 10C/16C 16GB - 1TB Magyar billentyűzet - Garanciális 2025.08.04.-ig
- Sharkoon TG5 számítógép ház Corsair HX650 tápegységgel eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen