Új hozzászólás Aktív témák
-
akoska07
nagyúr
-
proof88
addikt
látom, a videó effektelés az megy... fogjátok már fel, hogy nem ettől lesz jó a modotok ...
mindenesetre jön mind2 rfactorra, ha egyszer elkészül ... -
proof88
addikt
SC még van, mert nem férek hozzá a szeróhoz.
Amúgy azért jött szóba a kivétele, mert Monacoban könnyen beragad valószínűleg. És nem akarom, hogy egy olyan beakadás miatt kelljen megismételni Monaco-t, mint amit egyik bahreini gyakfutamon is csinált az sc ... amúgy Maylander új SC-t fog kapni, márt dolgozok rajta -
ace100
csendes tag
Egész jó kis gyakfutam volt,egész jól ment magamhoz képest
Köszi,hogy végigmentünk. -
proof88
addikt
Teszteltünk SC-t, remélem tudok javítani rajta ... most ott tartok hogy én 10 mp-cel jobbat megyek az újjal mint a régivel ... majd tesztelem mit produkál vele a gép.
-
Kleroo
veterán
Hát én nagyon félek a futamtól.
(jó persze ne,legfeljebb kiesek...nem nagy dolog )
De sok rajtgyak és próba után is kb 5 kör alatt elvérzett legalább a fél mezőny. mi lesz azokkal,akik itt sem voltak?Én szerencsére tudtam vigyázni magamra,és valahogy megéreztem,hogy Szabesz kitorpedózza Jcoleet,így fékeztem előre .
De után a hátsó szárnyam picit megsérült,de máris irányíthatalan volt a kocsi :S.Mindez attól hogy éppen nekiértem a falnak. nem koccantam.
Szerintetek nem lenne mindenkienk jobb ha monacora 50,esetleg 25-re levennénk a törést?
Mert a 47körös verseny első 3 körében eltűnne a fél mezőny,majd a 7.ig még vagy 5en,és 40kört autókázik majd 3-4 pilóta,akik majd úgyis hibáznak...
Szóval ez a felvetés azon alapszik hogy ma szinte mindenki béna volt
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #13812 üzenetére
Még újonc vagy, ne feledd, hogy mi már átvészeltünk tavaly egy Monaco-t.
Sztem nem érdemes levenni a törést, az max csak vakmerőbb manőverekre ösztönzi a suhaméreket, aztán abból is baj lesz. Így reálisabb és jobban vissza is tart. Viszont volt már olyan futam az évben, ami pozitív csalódás volt rajt szempontjából, mindenki túlélte. Jó lenne ha most is ez lenne. A hátsó traktusnak meg azért sem lenne szabad belemennie nagy előzgetésbe rajt után, mert ők nyerhetnek a legtöbbet azzal, ha óvatosan állnak a futamhoz. Ugyanis a gyorsak, azaz az élmezőny fogja nagyon nyomni és ők lesznek leginkább kitéve a hibázás lehetőségének. Akik hátul vannak, pontokat vadászhatnak azzal, hogy kényelmes tempóban kocsikáznak és az élmenők hibáznak, boxba kényszerülnek, esetleg ki is esnek.Akik nem voltak itt, azok úgyis boxból indulnak, utána csak mennek majd valahogy, ők inkább a rajtnál lennének veszélyesek. Amúgy nekem is sérült asszem a 3. körben a hátsó szárnyam, sárgult, de jó volt a kocsi utána is, lehet hogy a kereked is megütötted és azért lett irányíthatatlan.
Tavaly is több mint a mezőny fele kiesett a futamon. Ez van, végig kell menni. Senki sem kötelez senkit arra, hogy a határon nyomja végig a 47 kört, lehet azt kényelmesen is.
Ez a formaautózás, vigyázni kell a kocsira, mert védtelenek a lengőkarok.
-
proof88
addikt
-
proof88
addikt
Én nem értek vele egyet, ez egy sima jobb kanyar, meg már korábban el kellett volna kezdeni benyújtani az óvásokat a korábbi futamokon és mindenki érezné hogy a rossz viselkedésért bünti jár.
Szerintem legyen az, hogy aki hátulról eltalálja az előtte lévőt rajt után, az köv futamon boxból rajtol. Sztem a köv futam (török) rajtja veszélyesebb egyébként is.
Egyébként még ki sem írtam a spanyol futamról kiosztott büntiket:
Speedg: a 26. körben a box vonalat 121 km/h-val lépte át, +6 mp.
Ace: a 22. körben a boxból kifelé átlépte az 1. záró vonalat, +13 kg. -
Zoza24
senior tag
nah én is írok pár gondolatot a tegnapi gyakfutamról...
nagy respect Proofnak,nagyon jó csata volt,főleg a rajt után felfelé és a balosbanutána próbáltalak követni,ami csak nagyjából sikerült,de aztán vmikor egy lekörözésnél elmentem melletted,s gondoltam visszaengedlek a célegyenesben,hogy maradjon a csata,ne a lekörözés döntsön ergó a sárga zászlót észre sem vettem,nem amiatt engedtelek vissza,hanem a lekörözésnél előzés miatt
vmi nagyon rossz a beállításomban,pokolian lekoptatta a gumit,gondolom ezt Proof is észrevette,mert lazán tartotta a tempómat,lassú voltam...
aztán egyszer safety car mögött legallyaztam a gépet,gyors szárnycsere stb...jah! ha módosítani akarok az előre eltervezett box kiálláson hát az nem egyszerű...egyszerűen nicsn egy rohadt egyenes ahol a kisujjammal a kurzor billentyűkkel kivegyem azt a hogy a boxban a sérülést a kasztnin ne javítsák...Proof ott loholt a sarkamban közben enterrel ráállítottam a jobb alsó sarokban a box kiállás menüre a dolgot,nah de ott nem tudtam fel-le lépkedni és utána jobb kurzorral kivenni a kasztni javítást,emiatt 13 másodperc volt a box kiállás Proof el is ment mellettem...nem tudom,lehet hogy ti kormány gombokra rakjátok ezt a vezérlést,de így billel hát ez pokol...szóval azt még nem tudom hogy kell kivitelezni
utána meg eszemne jutott hogy kipróbálom billel is a közepes tc-vel való körözést,Proof írta korábban hogy az sokat számíthat...tettem ezt azért is ,mert a középső szektorban nagyon kikaptam,az alagút utáni részen és a gyors bal-jobb sikánban a tc miatt levesz a sebességből valamelyest,Proof be is próbálkozott egyszer ott,de néztem a tükröt én is
mondanom sem kell hogy billel a közepes tc nem bejövős meg is pördültem,persze lehet gyakorlással jobban menne,de egyenlőre off
a kormányzárral van a legnagyobb bajom.itt ugye ti a max 30-as körülivel mentek,én ha arra állítom akkor nagyon rángat a kocsi,finom íveket nem tudok autózni,már 22,5-esre állítottam de a Loews kanyarban még mindig alig tudok befordulni,ha meg növelem akkor a többi szakaszon durván rángatom a gépet...egy szó mint száz azt érzem hogy ezen a pályán a bill különösen nehézkes lesz,de azért végigtolom vhol a mezőnyben...
A Toyota mérnökei azt mondták,hogy megpróbálnak vmit kitalálni a hétvégi futamra,de a nagy fejlesztéseket csak a török futamra ígértékszóval élveztem a csatát,de a tempó még siralmas volt
Forza Italy!
-
cila1
aktív tag
válasz proof88 #13818 üzenetére
Nézd.Én a tegnapi futamon azt vettem észre,hogy senki nem figyel a másikra.Kicsit olyan érzésem volt mintha a madaras tescoba lennék és valami akciós cuccot tettek a polcra és nekem kell olyan.Gyerünk én érek oda elsőnek,lökök mindenkit félre,rátaposok a fejére.Olyan helyeken akarnak előzni ahol lehetetlen de,nem, érdekli a tagot mert inkább beleszál a másikba vagy neki tolja a palánknak.Ésszel kéne vezetni elvégre van 47 kőr neki,hogy elözzön.Igaz ez majdhogy nem csak a boxba lehet.A 2 ladarönyóval marha jót meccseltün.Tetszett nagyon.Igaz hiába éreztem,hogy gyorsabb vagyok tőllük nem tudtam megelőzni őket mert nem sok lehetőség van rá ezen a pályán.
Proof.
Szerinted mit ér a bünti az illetőnek ha kap.Szerinted érdekelni fogja?
Az biztos,hogy a futamnak én az utolsó helyről fogok nekiváni.Lehet,hogy így sem fogok célba érni.[ Szerkesztve ]
-
Kleroo
veterán
Én egyet értek veled.Totál káosz volt,szinte mindenki bénázott.
De sajnos kivitelezhetetlen hogy ne lehessen előzni.Én pl az első jobbos után kavarodtam kis balhéba Szabesszel.Ott is össze lehet akadni...első körben szinte bárhol. Én amondó vagyok,hogy rajtnál,első kanyarban szabad előzni,de mindenki legyen figyelmes. ha vki hirtelen fékez,akkor nem kielőzük,majd rongyolunk bele a lassan fordulóba,hanem FÉKProof! én küzdeni fogok.Csak meglepően vezethetetlen volt a kocsi ilyen kis hibával is.
Múlt futamot is körhátránnyal zártam De legalább ledolgoztam a cirka 1perc hátrányomat ACE-hez képestHodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
Ha nem a győzelemre hajtanék, én is hátulról indulnék és megvárnám míg a többség kiesik előlem.
De amúgy azt sem lehet hogy ne lehessen előzni az 1. kanyarban, pl tavaly Sub-S is majdnem ott előzött meg, simán elfértünk egymás mellett. A baj azzal is van, hogy bizonyos emberek egyedül is érdekesen vezetik a kocsit, nem tudják mindig kontrollálni. -
Zoza24
senior tag
jah s Proof látom tényleg nagyon könnyű voltál az időmérőn
Forza Italy!
-
proof88
addikt
válasz Zoza24 #13825 üzenetére
jól mondja JColee, 54 literrel indultam, mondtam is előtte.
az üres tankos mondatom meg válasz volt JColee-nak, aki korábban azt hitte h megtankolva megyek 15.4-et, arra mondtam h üres csak próbálok visszarázódni, mert péntek délelőtt mentem utoljára ... érdekes, hogy egy ilyen pályán, ahol sokat kell fékezni meg kigyorsítani, ennyire keveset számít a benzin súlya ... bár eleve megtankolt kocsira állítgattam a setupot, meg a szuper lágy is bezavar a megszokásba ...
-
Frenky89
őstag
-
akoska07
nagyúr
rendezhetnénk még hétközben vmikor egy gyakfutamot.
tapasztalat szerzés céljából.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Zoza24
senior tag
nah még gyakoroltam kicsit kora este...
1.14.660...de még mindig nem tetszik a kocsi teljesen
[ Szerkesztve ]
Forza Italy!
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #13832 üzenetére
neved.plr-ben, a [ Graphic Options ] szekcióban:
Rearview="1" // 0=Off, 1=Center and Side, 2=Center only, 3=Side only (virtual mirrors only, in-car mirrors are on/off)
Allow Rearview In Swingman="1"
Virtual Rearview In Cockpit="1"Moving Rearview="0" // Whether mirrors respond to head movement in cockpit (0=none, 1=position-only, 2=FOV-only, 3=both) - add 4 if you want to IGNORE head-tracking movement
Self In TV Rearview="0" // add values for any that should be visible (0=none): 1=rear wing & wheels, 2=body & susp, 4=cockpit, 8=steering wheel (15=all)
Self In Cockpit Rearview="0" // add values for any that should be visible (0=none): 1=rear wing & wheels, 2=body & susp, 4=cockpit, 8=steering wheel (15=all) -
akoska07
nagyúr
na akkor elkezdem.
én javasolnék egy csütörtök estét a gyakfutamnak, a szokott időpontban.
ki szeretne-tudna ott lenni ?Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
macy
addikt
Hallottátok mit akarnak csinálni az F1-el? 4 hengeres, 1.6-os turbófeltöltős motorok lesznek, max. 10.000-es fordulatszámmal.
Letörlök minden F1-es cuccot a gépemről vaze.
-
őstag
Ehh... a V8 is kompromisszum volt már, aztán fordulatszám maximalizálás... mi jön még? A végén tényleg az lesz, hogy néhány nagyobb csapat összeáll és megalapítja a saját szezonját, mint ahogy fenyegetőztek nemrég.
Motorsport, agyam eldobom. Te nem indulhatsz a futóversenyen, túl erős a lábad[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #13844 üzenetére
Elvileg azért csinálják ezt, mert így majd több értelme lesz a KERS-nek és társainak. Én a hangra leszek kíváncsi. Mondjuk lehet, hogy Kimi emiatt nem jön vissza majd. Eddig úgy gondoltam, hogy 2012-re vagy 13-ra visszajön, mert akkor újak lesznek a kocsik, de lehet mégsem, jó döntés volt hogy lelépett.
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
Végre tudok ftp-csatlakozni a szerverre!
Tesztelgetem majd az új SC-t és felkerülnek havas pályák is a listába.Hotlaps majd lesz, amikor lesz.