Új hozzászólás Aktív témák
-
akoska07
nagyúr
válasz Farkas23 #13240 üzenetére
kicsit ideges voltam aztán nem sikerült egyből belerázódnom.
meglepődött is voltam,hogy kerülök én annyira előre.
egyébként elég jól sikerült a rajtom,hamar felkerültem a 2. helyre.
aztán sokat hibáztam (láthattad),igy tudott elmenni Kleroo is.egyébként ma versenyképes volt a renault
(átalakitottam délután az egyik setupot)
én 3. lehettem volna,Speedg is jó helyezést ért el.
sztem elégedettek lehetünk a mai versennyel.
reméljük folyamatosan javulni fogunk és sok pontot hozhatunk el a vetélytársaktól.kivéve az utsó kört,amikorra teljesen elfogyott a fékem,
és a bal első gumi is haldoklott.sajna Mastre jött folyamatosan,
nem vett vissza a tempóból és nekem is mennem kellett.
aztán elfogyott a technika.
kicsit nettó-sitva lett az autó 4 kanyarral a verseny vége előtt,
de 3 keréken is tud menni a renault...: hotlaps-t ki fogja átirni az aktuális versenyre ?
[ Szerkesztve ]
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
Kleroo
veterán
válasz akoska07 #13252 üzenetére
Úgy érzem végig jobb volt a versenytempóm.
Az viszont szerencse volt,hogy hibára tudtalak kényszeríteni,mert egyenesben sokkal jobb tempód volt,így sokáig rámcuppanhattál volna, de nagyon koncentráltam,hogy mihamarabb kikerülj a szélárnyékból.Aztán a 26-27. körtől már 3asmotorral, nagyon hamar elváltva csak őriztem a 11-12 mp előnyömet és hazahoztam a technikát.
egyébként sztem nagyon jól sikerült a setupom,mert 17kör után is még 4négyzet maradt a gumiból.Így nagyon jó konstans tempóm volt. Csak az a fránya bal első felfüggesztés legalább fél mp hátrányt jelentett számomra még így is. De Jcoleet max megtorpedózhattam volna, mint Cila Strilitzet,de tempóban messze voltam tőle. Így is örülök,hogy végre koncentráltan tudtam versenyezni,s így végül mindenkit megelőztem a középmezőny résztveveői közül.
Az élmezőny pedig nem bírta a nyomást így kihullott előlem jcolee is véletlen maradt álvva. Nem tudta hogy jövökHodor. Hodor? Hodooor!
-
-
HartgeH3-2.8
addikt
Én úgy láttam megint az első kanyarban akarunk versenyt nyerni.Én teletankolva indultam kemény gumin és mégis tudtam figyelni a saját és társaim épségére és versenyére.Szerencse? Nem hiszem, szerintem lehet figyelni és ésszel menni.Nem vagyok top pilóta és nem szégyen elvenni a gázt néha vagy elismerni hogy a másik gyorsabb.Egy ütközésem volt csupán végén Frenky-vel (akitöl ez úton is még egyszer elnézést) egyszerűen nem tudtam megállni, jégpálya volt.Biztos ami biztos végén vissza is engedtem.
Más: Értem hogy a Forma 1 az autó beállításairól szól, viszont bár nem tudom még hol de lobbizni fogok a fix setupos versenyekért..és a minimális állítási lehetőségért.Persze REAL F1 ben is három részre van bontva a mezőny nagyon erős, közép és hátsó traktus, de mi a középmezőny állítom tudnánk jobbat is ha könnyebb lenne az autó beállítása.
Harmadik: Nem erre a versenyre vonatkozik hanem általában.Értem én hogy mondjuk a BMW csapat nagyon erős és jó pilótákból áll.Viszont amikor az egyenesben erőből úgy elmegy hogy szinte géposztály különbségnek érzi az ember az úgy eléggé lehúzó dolog..
Remélem factor 2-ben gyökeres változások lesznek..
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #13256 üzenetére
Kevered a GP2-t a Forma 1-el. Amiért lobbizni szeretnél az a GP2.
¯\_(ツ)_/¯
-
Kleroo
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #13256 üzenetére
Értem a problémát,de szerintem teljesen része a tudásnak az is hogy hogyan tudja beállítani az autóját. A valóságban is sokat jelent.Lásd most pl Button nem tudta belőni a kocsit,Hamilton pedig igen.
Prooftól pedig mindig el lehet kérni a setupot,valamint rengeteget segít ha kérdezed,és részletes ismertető is van tőle a setupolásról.Én ezt sem várnám el,így nagyon rendes tőle hogy segít nekünk.
(mellesleg ugyanazzal a setuppal is ugyanennyire vernének meg . Finomabban tudnak menni ahogy én látom)Akoska: A vezetés része az is hogy ne hibázz Úgy kell gyorsnak lenni hogy nincs hiba
Visszanéztem a futamod,hát elég részegesen vezettél utsó 1-2körbenHodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #13256 üzenetére
Hartge, megkaptam már tavaly azt is hogy a G25 miatt vagyok/voltam ilyen jó, szerencsére erre Farkas szépen rá tud cáfolni a kormányával.
Ha meredekebbre állítod a szárnyakat, akkor vedd be tisztességesen a kanyarokat és élj a több leszorítóerő adta lehetőségekkel, de ne csodálkozz ha egyenesben legyűrnek.
Topspeed nélkül nehéz előzni. Ha én laposabbra állítom a szárnyakat, akkor nehezebb helyzetben leszek a kanyarokban, tehát közelebb tudsz hozzám kerülni, és egyenesekben meg mindig előnyt szereznék, tehát valamennyire feltartanálak körről körre. De erre nem láttam példát. Tehát magyarán én laposabb szárnyakkal is jobban beveszem a kanyarokat, különben nem nyernék annyi előnyt csak az egyenesekben.
Van setup segédlet, magyar nyelvű, el lehet olvasni és lehet beállítani a kocsit. Én a nyár közepén már közzétettem az ausztrál pályára a beállításokat, és már akkor olvasható volt a segédlet. Mindenkinek volt ideje rá gyakorolni, de az időeredmények lehangolóak voltak. Egy ponton túl én nem tudok mit kezdeni a társasággal, hogy közelebb kerüljünk egymáshoz. Ráadásul az 1 körös időeredmények meg a versenytempó az 2 különböző dolog. Most nekem is megvan a nagy bajom meg a csapatnak is, mert nem tudok reagálni se JColee, se Farkas versenytempójára.
A teljesen fix setup sem jó ötlet, mert ez nem úgy megy, hogy ha mindenki egyenautóval megy, akkor csak az emberi tényező számít. Sajnos én úgy vélem, hogy ha van egy adott pályára alkalmas alap setup, akkor ezt mindenkinek saját magához kell igazítania, különben kényelmetlenül fogja érezni magát vele, bármilyen jó is legyen a setup. Nem lehet ráfogni, hogy valaki szar, ha kényelmetlenül érzi magát egy setuppal, és azért megy rosszabb időt.Na de ha találok valami módszert arra, hogy a fix setupban mindenki csak az én általam meghatározott dolgokon változtathasson, amivel magára szabhatja, akkor majd a liga indít egy másik sorozatot is, ahol egyen setup lesz, és kevesebb körrel és az lesz az újonc sorozat. De erre egyelőre se időm, se energiám.
A tegnapi rajthoz meg annyit, hogy nem akartam megnyerni a versenyt az 1. kanyarban, az a féktávom sajnos szokatlanul rosszul sült el, előbbre terveztem a megállást.
-
proof88
addikt
válasz Kleroo #13258 üzenetére
Szegény Button mostanában nem tudja belőni a kocsit a mérnökével, de sztem eleve halálraítélt dolog ez, hogy 2 teljesen más stílusú embert berakni egy kocsiba. rFactorban teljesen megválaszthatsz egy rakat paramétert, de élőben a kocsi olyan amilyen, azon csak javíthatsz a beállítással.
De ha eleve enyhén túlkormányzott autóról van szó, akkor azt nehezebb alulkormányzottságra hangolni. Lehet, de nem biztos hogy olyan gyors vele az ember, aki az alulkormányzottságot kedveli, mintha alapjáraton enyhén alulkormányzott autó lenne. Pedig Button inkább alulkormányzottság felé tendál, Hamilton meg a túlkormányzottság felé. Ráadásul az sem jó ötlet, ha mind2 pilótának kedvezni akarnak és semleges autót csinálnak. Mert akkor meg egyik sem fog 100%-osan menni vele. Az autónak sajnos alapjáraton tendálnia kell valamelyik irányba, hogy a versenyzőnek könnyebb dolga legyen vele. De ezt a Mekinél nehéz megtenni 2 ennyire más stílusú pilótával. Hamilton volt ott előbb, már 2007 óta, tehát a fejlesztések alatt valszeg az ő irányába indultak el, Buttont meg max vmilyen szinten figyelembe vették a 2010-es kocsi fejlesztésénél.
Hozzáteszem, Rosberg is inkább az alulkormányzottságot kedveli, tehát valamilyen szinten feküdnie kell neki a mostani Mercinek, ami ugye a tavalyi Brawn volt (ex-Honda ugye). Schumi meg szenved vele ugye. Barrichellorol nem tudok semmit hogy mit szeret, de ugye a Hondánál is együtt voltak Buttonnel, meg a Brawnnál is. És a Brawnnál együtt tudtak szép eredményeket elérni. Bár attól még érezhette Rubens kicsit kényelmetlennek a kocsit saját magához, az eleve nyerő autó volt szóval mindegy.
Csak az a másik nagy gond, hogy a setupolásnál is hiába állítja be a kocsit valaki valamire, néhány kör után beállnak a gumik egy bizonyos hőmérsékletre, illetve kopásra, az meg jól fel tudja borítani az egyensúlyát az egésznek. Tehát egy enyhén túlkormányzott kocsiból is lehet 10 kör alatt alulkormányzottat csinálni.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Raktam fel videókat tegnapról. JColee erre azt mondanád megint, hogy én elbohóckodtam a futamot.
Frenky rajtrács
PR00F megpördül
Cila belecsattan Stirlitzbe
PR00F megelőzi Speedg-t
PR00F megelőzi Szabeszt
PR00F megelőzi Ace-t
Frenky vs PR00F
PR00F hibát vét
PR00F megpördül, becsapódik, Szabesz és Speedg megelőzik
PR00F becsapódik
Szabesz dühpördül -
JColee
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #13256 üzenetére
Beállítással nem lehet olyan sokat nyerni, mint amekkora a különbség. Nézz körül máshol is, ne csak ezen a téren.
Kleroo Ákoskának ha jól tudom elkopott a féke, úgy elég nehéz megállni (főleg, hogy itt bal oldalon kopik jobban)
[ Szerkesztve ]
-
akoska07
nagyúr
válasz JColee #13265 üzenetére
nem akartam elvenni a 2. helyezés örömét
az elején sokat hibáztam az tény.
az utsó 2 kör pedig tulélésről szólt.nem tudom a tankolásokat követően hogyan lett 10mp feletti különbség kleroo-val.
de mindegy már.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
-
Speedg
csendes tag
válasz akoska07 #13252 üzenetére
Szerintem is jó volt a tempónk,nagyon jó volt a verseny is,kár hogy ilyen ritkán van hogy ennyi csatám van és sérülés nélkül megúszom bár ez nem csak mindig rajtam múlik.
Cila bocs a célegyenes végi koccért És mindenkitől akivel esetleg összeértem,
Lehet ha egy kicsit többet tudok gyakorolni a beállítással jobb helyezést is eltudtam volna érni.de én ezzel is tökéletesen megvoltam elégedve tekintettel az elmúlt hét személyes viszontagságaira akoska ennél rosszabb setupokat ne csinálj
[ Szerkesztve ]
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
akoska07
nagyúr
válasz Speedg #13268 üzenetére
jahh.
ezt a setupot sajna csak akkor kaphattad meg amikor feljöttél a szeróra,
mert délután "alkottam"
jó kis verseny volt.
kár,hogy ugy lett vége.(nekem)majd meglátjuk mi sikeredik a köv. versenyre.
azon a pályán még nem mentem, 0 setuppal indulok neki.
igyekszem összehozni vmi elfogadhatót.Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
-
cila1
aktív tag
Visszanéztem az affért.
Igazatok van én vagyok a hibás.Bocs Stirlitz.
Semmi baj Speedg.Igaz ott kezdődött minden. -
HartgeH3-2.8
addikt
**Értem a problémát,de szerintem teljesen része a tudásnak az is hogy hogyan tudja beállítani az autóját. A valóságban is sokat jelent.Lásd most pl Button nem tudta belőni a kocsit,Hamilton pedig igen.**
Te miről beszélsz jó ember? Szerinted Jenson fog odamenni a laptophoz a telemetriához meg a csavarkulcshoz és meghúzni a csavarokat jó irányba?? Francot.
Egyeztet a mérnökeivel, megy pár próbakört jelenti rádión visszamegy állítanak míg végül lesz egy komplex setup.Szerinted nekem van személyes mérnököm baszki? Gondolkozzál már egy kicsit.Schumacher híres arról hogy minden rezdülését mozdulatát érzi az autónak és ez által sokkal könnyebb a versenymérnöknek és sokkal összehangoltabb a munka.De basszus 600 ezer állítási lehetőség meg miniméter meg utánfutás meg dőlésszög meg l*faszjóska.
Rohadtul nem egyértelmű..más lehet jobban rá tud érezni ennyi.Más meg vezetni nem tud..!! Továbbá nem ismeri a kib**ott fékpedáld.Olvastam olyan forma 1 es pilótáról aki nem igazán sokat konyít magáról a beállításról , elmondja ezt kéne ezt érzi állitanak és vagy jó vagy nem..
(Nevet nem mondok)
Oké hogy nincs ott az elejében de létezik ilyen pilota..mégis ott van az F1 ben és annyira rosszul nem megy.Tisztelt játékfejlesztőknek fel kellene ismerni a tényt hogy nem mindenki született formula 1es versenymérnöknek de ettől még vezetni , és versenyképesnek lenni tud..[ Szerkesztve ]
Az OFF topikban OFF, az ON by LaciCRM
-
proof88
addikt
válasz HartgeH3-2.8 #13272 üzenetére
Tisztelt játékfejlesztőknek fel kellene ismerni a tényt hogy nem mindenki született formula 1es versenymérnöknek de ettől még vezetni , és versenyképesnek lenni tud..
ez a játék (rFactor) arra született hogy oda setupoljam a kocsit ahová akarom ... ne légy már ennyire felháborodva a másik ligában nem kell setupolnotok? Nem tudom, azért kérdezem. De ez egy setupolós liga.
-
Iron Funeral
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #13272 üzenetére
Nem tudom miért vagy így felháborodva, szerintem akármikor leülne egy versenyző és be tudná állítani magának az autót laptoppal meg csavarhúzóval, ez összesen azért nem történik így mert a versenyzőnek van más dolga... A játékban a setupolás nem kér 3 diplomát, ha pl. elolvastad PR00F segédletét akkor gond nélkül be tudod állítani az autódat, úgy ahogy neked jó. A setup cserélgetés amúgy sem hoz mindig sikert, és különben is csak az utolsó tizedeket teheted vele könnyebbé, ha 2+ másodperc a lemaradásod akkor ne a setuban keresd a hibát.
Ja, légy türelmes
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Iron Funeral #13274 üzenetére
hijányzol!
-
őstag
válasz HartgeH3-2.8 #13272 üzenetére
Pont hogy arra képzik ki a pilótákat, hogy a motor legkisebb nyögésére tudjanak érdemben reagálni. Te sem gondolod komolyan, hogy Béla a mekinél beszól Ferinek, a mérnöknek: "Te nem megy a verda, gci lassú vagyok". Nem, õ megmondja szépen h túlkormányzot a kocsi, vegyetek vissza x fokot a szárnyakból etc.
Így nem beszélünk egymással, adminnal pláne nem
Sokadszorra írom le, de látom feleslegesen, mert rám mindig hanyagolsz reagálni de: nincsenek egyenkasznik, igy hiába ua setup, màs ès màs lesz a kocsik menettulajdonsága. Ellenben a gumik a felfüggesztèsek a motorok a váltók egyformák, vagyis kis ráfordítással tudsz egyenértékû beállìtàst lètrehozni. Ahogy màsok is ìrták már, PROOF mindig szórja a setupjait, csak a versenytaktikát nem rágja az ember szájába
De ha ettôl megnyugszol, kèrd meg az élmenôket h menjenek a kocsiddal pár kört, lefogadom, h sajátjukhoz közeli idôt fognak menni (van rá egy söröm).
¯\_(ツ)_/¯
-
Kleroo
veterán
válasz HartgeH3-2.8 #13272 üzenetére
Nem értelek...
Még jó hogy nem button megy szerelgetni,de az ő utasításai alapján állítják be az autót.
És azért nem kell túl nagy ész az rfactoros beállításhoz.A nagyon bonyolult dolgok meg úgy sem hoznak annyit.
Ha pedig egyen setuppal mennénk,akkor mitől lenne F1?....(mert a kocsik ugyebár azonosak)
Mivan ha én nagyobb leszorítóerővel megyek,és a topspeedm kicsi egy vegyes pályán,és más pedig pont fordítva.Ez jó kis csatákat szül,és lemecsselhetjük,hogy ki gondolkodott jobban.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
JColee
őstag
válasz Szabesz #13278 üzenetére
Szerintem a különbség vezetés szempontjából leginkább a különböző hangban és kameraállásban realizálódik (tengelytáv nem tűnik fel elsőre). Hang miatt másnak érzheted a sebességet, kameraállás miatt másnak érezheted az ívet picit, ilyesmikre gondolok. Bár lehet, hogy a williams (amit kipróbáltam) tengelytávja elég közel van a ferrariéhoz.
-
-
proof88
addikt
válasz Szabesz #13280 üzenetére
Ja a Meki kanyarodásban nagyon különbözött, még tavaly nyár környékén akarhattam Macynak segíteni Szuzukára, egy jó setupom volt már BMW-re, betöltöttem Mekire és meglepődtem mennyire kanyarodott az a kocsi ... persze nem azt mondom nyilván hogy Mekivel lehet VB-t nyerni, én sem azzal nyertem. De ott nem a motor hangja meg a kamera pozíciója volt a más az biztos, én egyébként is szem nézetből vezetek.
De mindegy, pár nap múlva úgyis lerántom a leplet a dolgokról...
-
JColee
őstag
válasz proof88 #13281 üzenetére
Az fejkamera is máshol van a különböző autókban (más távolságokra az első tengelytől).
Én azt hiszem, ez placebo.
Szabesz Én fsone 09ben próbáltam legutóbb cila kocsiját, és tök ugyanolyan kört tudtam menni (csak kicsit más volt az érzés). Egyébként még tavaly bahrainban próbáltam a red bullt, és valamennyivel jobbat tudtam menni, mint a ferkával, de azt mondtátok, hogy tök ugyanaz a kocsi.[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #13286 üzenetére
Frenky ez a kép mit mutat? Barcelonában 2x40 kör? Y-tengely az mi?
JColee: az alap Monster a zöld, nekem az nem ízlik, ezen kívül van még kék meg sárga, azok már jobban, de maradok a hagyományos tutti frutti ízű eitaloknál ...
Szabesz: látom sokallod a szövegterjedelmemet, jóvan mostantól nem írok neked semmit.
-
Iron Funeral
őstag
válasz JColee #13282 üzenetére
Szerintem is csak a hang+kamera különbözik az autóknál. CTDP-nél konkrétan tudom, hogy a multi része 1:1 az összes autónál, még akkor is ha másnak látszik grafikai szempontból Ha kompetitív játékot akartak összerakni FSONE-ék(már pedig azt akartak...) akkor itt is ugyanaz az összes autó és szimplán csak a feeling (nem a feel) változik
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #13291 üzenetére
Ja értem.
Teljesen jó a diagramod, legalábbis a 2009-es része biztos, azok az értékek pont úgy alakulnak ahogy látszik.
A 2009-es szárnyak nagyobb leszorítóerőt generálnak, legalábbis FSone-ban így alakulnak a dolgok. A kisebb érték a nagyobb leszorítóerőt jelenti. Ha pozitív érték lenne, az felhajtóerőt jelentene. Ezt írtam is kb a segédletbe a számolós résznél. Nagyon enyhén íves vonalakat látunk, ez azért van, mert minél meredekebbre állítod a szárnyat, annál jobban csökken a hatékonysága. Tehát ahogy a grafikonon is jól látszik, 40-re állított szárny nem generál 2x több leszorítóerőt mint feleannyira (20) állított szárny. A 2009-es hátsó szárnynál ez a hatékonyság jobban csökken, ezért is van ott 40-nél nagyobb állítási lehetőség, egészen 70-ig. Meg azért is, mert általában úgy állítjuk az autót, hogy hátul legyen kicsit nagyobb a leszorítás, különben nagyon túlkormányzottnak éreznénk az autót. Legalábbis én pl Bahreinben 25-31-et használtam, ami elöl -0.65-öt, hátul -0.7-et jelent leszorításban. De ezt úgy, hogy hátulra volt tolva a súly (43.4:56.6). Persze előretolt súlynál módosítanom kell, hogy érzésre ne változzon nagyon a kocsi. Pl. 47:53-as súlynál 26-29-et használtam, ami leszorításban elöl -0.66, hátul -0.68. Tehát nekem súly előretolásnál növelnem kell mindig elöl a leszorítóerőt. Tehát ahol a több tömeg, oda kell a több leszorítás, legalábbis nálam. 50:50-es súlyeloszlásnál gondolom ilyen 27-27-es szárnyak jók lennének. Csak olyan súlyeloszlás gondolom meg azért nincs, mert fékezésnél sokkal könnyebben blokkolnának a hátsó kerekek. Meg talán nincs elég hely ballasztoknak az orr-részben, hogy kiegyensúlyozzák a motort és társait.Részlet a PR00F's Setup Creator Wizard-ból :
-
Frenky89
őstag
válasz proof88 #13293 üzenetére
Értem, csak arról volt szó, hogy a 2009-es első szárnyak mennyivel több leszorító erőt termelnek, mint a hátsók.
Meg a másik, hogy a 2009-es szárnyakon mért leszorító erő láthatóan nagyobb mint a 2008-as, amit én nem nagyon érzek, mert mindenütt olyan korcsolya pálya van, hogy az nem igaz. Részben emiatt a tavalyi trükkjeim nem is működnek idén.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
válasz Frenky89 #13294 üzenetére
Azzal, hogy az első szárnyak lejjebb kerültek és szélesedtek, nagy mértékben nőtt a leszorítóerejük, ez az egyetlen dolog, ami biztos a valóságban is.
FSone-ék növelték a leszorítóerőt elöl, és hátul pedig gondolom csak kb ehhez igazították a hátsó szárnyat. De az látszik, hogy az első szárny leszorítóereje többet nőtt, mint a hátsó szárnyé.
Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy nyáron talán eltúloztam azt a dolgot, hogy "az első szárnyak mennyivel több leszorítóerőt termelnek, mint a hátsók". Rosszul fogalmaztam. 2008-ban kevesebbet termeltek a hátsó szárnynál. 2009-ben alig termelnek többet valójában. De ha 2009-ben ugyanannyira van mind2 beállítva akkor kb ugyanannyit termelnek és ekkor azt érzi az ember hogy mennyivel többet termel az első szárny, mert az autó nagyon túlkormányzott lesz, 2008-ban pedig inkább alulkormányzott volt ilyenkor. De valójában nem azért lesz túlkormányzott az autó, mert hűdesokat termel az első szárny, hanem mert ugyanannyi lesz elöl a leszorítóerő, mint hátul. És mi ahhoz vagyunk szokva, hogy hátul legyen több.A korcsolya pályát főleg azért érzed, mert ritka szarok a gumik. Eleve a Fs08-as gumiknak kicsit nagyobb a tapadásuk alapjáraton, és ezt tetézi, hogy sokkal finomabban és lassabban csökken a tapadásuk a kopás előrehaladtával, mint Fs09-ben. Ezt kaptuk FSone-éktől slick gumi néven.
-
proof88
addikt
válasz JColee #13297 üzenetére
nem értem amit mondasz, a mechanikai tapadás alatt Frenky azt értette, hogy nem a gumit kellett volna butítani, hanem esetleg az aero-t, de a guminak jobban kéne tapadnia mert slick ... de nem tapad jobban, sőt rosszabbul tapad ...
laposabb szárnyas dolgot sem értem ... Fs09-es szárnyra gondolsz? Igen, az laposabbra állítva annyit tud termelni mint a 08-as meredekebbre állítva ... Ausztráliában nagyon durván el lett állítva a pálya tapadása ... -
JColee
őstag
válasz proof88 #13298 üzenetére
Szerintem jó a tapadás (persze pályafüggő), az első egy-két körben. Utána viszont teljesen megváltozik a kocsi viselkedése, tavaly szerintettek tovább tapadt jól a kocsi. Tehát a gumi tapadása sokkal jobban számít idén, mint tavaly.
Gumitapadást azt fileból olvastad, hogy kevésbé tapad? Mert akkor a fenti gondolatmenet hülyeség.