Új hozzászólás Aktív témák

  • proof88

    addikt

    válasz JColee #10189 üzenetére

    Ezt nem értem, hogy miért érzed fordítva. Még a példát is írtam rá, hogy kisebb szárnyálláson is segít. Ez fura, egyszerűen hihetetlen, ha előre viszed a súlyt akkor azt te túlkormányzottabbnak érzed ??? Lassabb és gyorsabb kanyarokban egyaránt túlkormányzottságot érzek a hátrébb tolt súllyal. Monaco is tele van lassú kanyarral és ott is túlkormányzottabb lett a hátulra rakott súllyal. Azaz jobban tudtam kanyarodni. Versenyen 43:57-tel mentem, csak azért nem raktam 42:58-ra, mert ott már nekem is rizikós volt a túlzott túlkormányzottság. Mindenesetre a leírásban benne vagy te is ennél a résznél. ;)

    szerk.: Frenky: pedig igyekszem kihasználni, bár tény és való hogy ritkán tekerem ki 180°-ig a kormányt, főleg felvezető körökön szoktam, hogy megpusztuljon a gumi. :D Sőt, azért sem kell kitekernem olyan gyakran a kormányt, mert a játékban a linearitásnál ha jól emlékszem 65%-ot adtam meg, tehát a kormányzás elején még többet fordulnak a kerekek és a max. kormány elfordulási szöghöz közeledve (azaz 180°-hoz közeledve) lassulnak be a kerekek a kormányhoz képest, azaz ott lesz pontosabb. Ezt azért is csináltam, mert Kimi onboardjaira így hasonlítok a legjobban asszem. :D Ő is csak akkor tekerte ki Spa-ban 180°-ig a kormányt, amikor az 1. kanyarban nagyon lecsúszott az ívről. :D

    szerk.: JColee: ezt ma én is megnézem megint, az biztos, bár szezon alatt is többször is próbáltam. Mindenesetre még nem tiszta a dolog. Elemeznünk kell a helyzetet és dűlőre jutni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák