Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hunspikey

    őstag

    válasz DM-Fan #61304 üzenetére

    Amikor én pont az Alléban voltam a Pana shopban, az ottani idősebb mókus pont arról panaszkodott, hogy valami igen jó fej kedves vásárló a napokban (én három hete voltam ott) vásárlási szándékkal kinyittatott velük egy 50gt60-at, majd amikor jól megnézte, hogy milyen egy ilyen készülék közölte, hogy akkor kérne egy bontatlant. Erre néztek rá igen bután, hogy "de uram ezt most magának nyitottuk először" erre a fószer azt mondta röhögve, hogy ha nem adnak bontatlant már megy is máshová elkölteni a pénzét.

    Szóval azért legyünk őszinték a tisztelt vásárlók közt is van hihetetlen gyökérarc :Y

    A whisky skót, a kávégép olasz, a TV meg Oled, épp egy LG77G3

  • M_AND_Ms

    addikt

    válasz DM-Fan #61304 üzenetére

    "Az Edigitálos futár nekem azt mondta, hogy 8 munkanapig akár egy pixelhiba esetén is cserélik és az oda-vissza szállítást is ők állják. Gabesz26 esetének tanulsága szerint az elmélet és a gyakorlat nem feltétlenül fedik egymást."

    Pontosan erre merészeltem felhívni a figyelmet. Illetve szerintem nagyon nem mérvadó, amit egy külsős cég futárja mond az eladó üzletpolitikájáról, én erre nem alapoznék - különösen, hogy a gyakorlat konkrétan mást is mutat.

    Ezek a webshopok többnyire ugyanazzal a futárcéggel dolgoztatnak, mondhatni tegező viszonyban vannak egymással (ezt konkréten hallottam). A futás nagyon jól tudja, mik mennek és mik jönnek vissza - és miért.

    Sajnálom, hogy Gabesz26 mást tapasztalt. Biztos, hogy valaki nem volt a megfelelő időben, a megfelelő helyen.

    Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!

Új hozzászólás Aktív témák